Kan je via IRC ook praten dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb geen mic.
Kan het niet via IRC?
Ik bedoelde gewoon het typen ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Kan je via IRC ook praten dan?
En nee, dan bedoel ik niet het typen
Live in de uitzending?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:26 schreef FOKradio het volgende:
Bellen mag ook. Gooi ff je nummer in PM, dan bel ik je
Naar ons bellen gaat helaas niet.
Gewoon voor de gezelligheidquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Top.
Maar waarom wordt er eigenlijk gebeld of is dat een verrassing?
Geluk moet je afdwingen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef postmortum het volgende:
ik ben al 3 jaar min of meer vaste klant bij jullie en jullie hebben mij nog nooit gebeld
nee ik heb ze al eens gebeldquote:
Tof!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Blinky het volgende:
Ik ben er ook weer vanavond!!!
Rond een uurtje of negen?
sinds wanneer hebben jullie een planningquote:
Thanks.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef drumstickNL het volgende:
netjes tinuzz
Valt wel mee toch ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Thanks.
Mên, wat heb ik ook een ongelooflijk accent.
Ja zoietsquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je kon volgens mij duidelijk horen waar ik weg kwam.
Ja, vakantie hequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het is trouwens erg rustig op het IRC en qua verzoekjes.
pic's or it didn't happen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ze zeggen het. Maar het kan een Hoax wezen.
Er praat wel de hele tijd iemand tussen de plaatjes door, zal het dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Komt zeker door George Bush.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef FOKradio het volgende:
[..]
hoever loop jij achter?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:54 schreef FOKradio het volgende:
Ik zag dat er tegenwoordig zelfs intercity's naar Schagen rijden. Het moet verdorie niet erger worden...
Deja vu, deze grap heb je ook in 2002 al gemaaktquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Doe je goed, normaal zie je ze alleen tot Alkmaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:54 schreef FOKradio het volgende:
Ik zag dat er tegenwoordig zelfs intercity's naar Schagen rijden. Het moet verdorie niet erger worden...
Ja, erg goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Respect voor het stukje van Yvonne in de jingle.
"En bij deze verbied ik de uitzending."
Gewoon een klein storinkje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef Lomskool het volgende:
Weg was het geluid.
Ja, en nu blijft ie mekkeren over dat andere nummerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dikke FAIL van Piekartz.
[ afbeelding ]
quote:<Piekartz> werd net op de radio genoemt
<Piekartz> d
<Piekartz> whatever
<Goethe> FOKradio: blaat
<gers> IK EIS GENOEMT TE WORDNE
<Piekartz> Haha
<Piekartz> Spam in t forum
<Tante_Kuikie> blub blub
<Piekartz> Heb je wel ban,. Maar word je vast wel genoemt
<Cloontje> hahaha kneus
<Tinuzzz_Talpa> @gers: FAIL
<Goethe> IK OOK!!
<@Glacier> lol
<VertexShaderX> SAAJjaja FAIL!
<Tante_Kuikie> yes
<Piekartz> Nieuwswaarde ?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dikke FAIL van Piekartz.
[ afbeelding ]
Hij is gewoon dom.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, en nu blijft ie mekkeren over dat andere nummer
Wat is er stuk aan dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, heren, m'n actionradio account is nog steeds stuk
Erg tofquote:
Ook altijd keibelangrijk natuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:04 schreef sararaats het volgende:
ik weet niet of ik volgende week aanwezig ben, het is kermis in Turnhout
Dat is snel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:49 schreef FOKradio het volgende:
De uitzending is inmiddels terug te luisteren op Radio.fok.nl.
Niks mis meequote:
Touché.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:20 schreef Sj0rSz het volgende:
Kan je jezelf terugluisteren
Totaal niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef FOKradio het volgende:
Hou je er wel van om jezelf te horen?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef FOKradio het volgende:
Soms wel. Maar meer ook om te horen hoe het klinkt zodat je dingen de week erop weer beter kunt doen
En wat vond je dr van?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
Tof dat deze aflevering al zo snel online stond! Ik luister nu
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:30 schreef sararaats het volgende:
hoera, het is een...
meisje en ze heet EEF.
ik ga straks naar het moederhuis
het beter doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:06 schreef FOKradio het volgende:
Soms wel. Maar meer ook om te horen hoe het klinkt zodat je dingen de week erop weer beter kunt doen
Ik vond hem ok, Tinuzzz_Talpa lijkt toch veel normaler als dat ie zich op het forum voordoetquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond hem ok, Tinuzzz_Talpa lijkt toch veel normaler als dat ie zich op het forum voordoet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |