quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He butler![]()
Heb je een wijntje en wat peuken voor ons?
Eten slaan we maar even over vanaaf
Moet dat toch eens gaan proberen dat ijs. Heb dat nog nooit gegetenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met screens van Orlando Bloom als elf, zeker weten.....![]()
Het is wel de vraag of het werkt, ben eigenlijk wel blij met mijn wederhelft hoor.![]()
Dat ging trouwens om ben&jerry ijs btw.....
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zo hé hé ben er klaar voor doe mij maar een liter thee ofzo
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met screens van Orlando Bloom als elf, zeker weten.....![]()
Het is wel de vraag of het werkt, ben eigenlijk wel blij met mijn wederhelft hoor.![]()
Dat ging trouwens om ben&jerry ijs btw.....
Ik heb wel een lijstje met de beste smaken voor je als het zo ver is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Moet dat toch eens gaan proberen dat ijs. Heb dat nog nooit gegeten
Hoi Fanquote:
ja maar Brigitte rulesquote:
fat burnerquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Fan
Aan welke thee zit jij eigenlijk?
Mindere smaak? Heb je die ook? Jezus, nog knap ingewikkeld allemaalquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb wel een lijstje met de beste smaken voor je als het zo ver is.
Niet zomaar iets kopenvoor je het weet heb je niet de mindere smaak te pakken.
HBquote:
Ah niks voor mij hahaquote:
jawel begin het zelfs lekker te vindenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja doei dat drink jij echt niet iedere dag.
Oeh dan gaat het goed, nog eventjes...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel begin het zelfs lekker te vinden
af en toe ook wel een koppie rustgevende thee hoor als tegenhanger zeg maar van zonnaturaquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HB![]()
Ook een beetje goede dag gehad vandaag?
[..]
Ah niks voor mij hahaBen wel een theedrinker maar dan gewoon enzo, Pickwick Elements bijv, en vroeger had je bij de AH "Lapsang Souchong" thee maar die zie ik helaas al jaren niet meer, was erg lekker
Soms drink ik nog weleens thee voor het slapen gaan (ook rustgevende thee dan he), maar meestal gewoon Evian en als ik fit ben Fernandes (overdag R-bull)quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
af en toe ook wel een koppie rustgevende thee hoor als tegenhanger zeg maar van zonnatura
is ook lekker
eh... red bull kan ik beter niet drinkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms drink ik nog weleens thee voor het slapen gaan (ook rustgevende thee dan he), maar meestal gewoon Evian en als ik fit ben Fernandes (overdag R-bull)
o shit ja dat vergat ik nog ik sta verdomme nou wel op joutoep héquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben nog ff de PPPS verder luisteren van afgelopen vrijdag dus ben ff offline, maybe tot straks![]()
Zonde van je tijd ! Get a life !quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben nog ff de PPPS verder luisteren van afgelopen vrijdag
Don't worry, ik heb diegene vriendelijk verzocht het van youtube af te halen..quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o shit ja dat vergat ik nog ik sta verdomme nou wel op joutoep hé![]()
dus eh... bij de volgende BNér ga IK niet meer bellen.....
nog effe en het ricardo gesprek staat er ook bij, één grote lachkick.........
dus eh........ alvast voor Peter, BNér aan de lijn IK bel niet !!
godsamme
quote:
ah, is het weg ........quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Don't worry, ik heb diegene vriendelijk verzocht het van youtube af te halen..
En ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah, is het weg ........
mooiiiiiiiii
Het staat r nog maar alshet overmorgen ofzo er nog staat laat ik hetquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah, is het weg ........
mooiiiiiiiii
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mindere smaak? Heb je die ook? Jezus, nog knap ingewikkeld allemaal
okéquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het staat r nog maar alshet overmorgen ofzo er nog staat laat ik het
door youtube zelf weghalen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het staat r nog maar alshet overmorgen ofzo er nog staat laat ik het
door youtube zelf weghalen
Ding is ook al 300 keer bekekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
mooi, gelukkig maar dan, kijk, een link van Heidi is lang niet zo erg, maar een youtubetje.....
Ding moet er gewoon van AF !! Klaar !! Einde !!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heb ook gekeken![]()
Toch jammer dat het zonder beeld is![]()
Dus binnenkort gratis puppies af te halen bij LS ?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG mijn hondje is stout geweest
Beide hondjes van de zonen van de buuf oma, zijn bezwangerd.
"Wat istie lief he alstie slaapt? Coechi coechi........"quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:45 schreef Dementor het volgende:
Viel ik zomaar opeens in slaap he...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"Wat istie lief he alstie slaapt? Coechi coechi........"
Ah dus terwijl jij de buurvrouw bespringt, doet je hondje hetzelfdequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG mijn hondje is stout geweest
Beide hondjes van de zonen van de buuf oma, zijn bezwangerd.
Dat zat ik ook te denken, maar durfde het niet op te schrijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah dus terwijl jij de buurvrouw bespringt, doet je hondje hetzelfde
Heb ik weinig over te zeggen he? De teefjes zijn niet van mij, maar denk wel dat het hele mooie beestjes worden. Want zowel de vader als de moeders zijn hele schattige Jack Russels. En als je de tekeningen van hun 3 ziet zullen het best wel eens leuke beesies kunnen worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus binnenkort gratis puppies af te halen bij LS ?!
Aanpakken die handelquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ding moet er gewoon van AF !! Klaar !! Einde !!![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oma zei nog, zo baasje zo hondje.
als daar maar geen kleintjes van komen, die kun je niet zo makkelijk verkopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah dus terwijl jij de buurvrouw bespringt, doet je hondje hetzelfde
Die kans acht ik heeeeeeeeeeel erg klein. Alhoewel één buuf wel graag een kindje wil hebben en daar doe ik hét dus niet meer mee. En ik doe het altijd veilig. Maar je kan nooit "sabotage" uitsluiten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:04 schreef blomst het volgende:
[..]
als daar maar geen kleintjes van komen, die kun je niet zo makkelijk verkopen.
Dit werk denk ik niet bij honden..quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik weinig over te zeggen he?
Jawel hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar je kan nooit "sabotage" uitsluiten.
Als je hét niet meer met haar doet, kan ze toch ook geen kindje van je krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kans acht ik heeeeeeeeeeel erg klein. Alhoewel één buuf wel graag een kindje wil hebben en daar doe ik hét dus niet meer mee. En ik doe het altijd veilig. Maar je kan nooit "sabotage" uitsluiten.
Daar wringt het he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je hét niet meer met haar doet, kan ze toch ook geen kindje van je krijgen
Vandaar dat ik het net ook over het "Boris Beckertje" had.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je hét niet meer met haar doet, kan ze toch ook geen kindje van je krijgen
Wat een bizar verhaal blijft dat zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het net ook over het "Boris Beckertje" had.
Die heeft ook een buitenechtelijk kind, omdat een meid zijn zaad in haar mond hield en zei dat te willen uitspugen op het toilet. Aleen heeft ze haar met dat zaad kunstmatig geïnsimineerd.
Sommige vrouwen doen alles om een kind te krijgen. Ze zegt dat ze bi is, maar volgens mij willen zij en haar vriendin een kind en denken mij ervoor te kunnen strikken.
Maar daar leen ik mij dus niet voor.
Die van LS of BB?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een bizar verhaal blijft dat zeg.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft ook een buitenechtelijk kind, omdat een meid zijn zaad in haar mond hield en zei dat te willen uitspugen op het toilet. Aleen heeft ze haar met dat zaad kunstmatig geïnsimineerd.
Sommige vrouwen doen alles om een kind te krijgen. Ze zegt dat ze bi is, maar volgens mij willen zij en haar vriendin een kind en denken mij ervoor te kunnen strikken.
Hoeveel buurvrouwen zit je nou eigenlijk te vervelen bevredigen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leest je Griekje mee dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
gooit nieuw aangeschaft wiegje uit het raam
en gaat weer verder met eten
Doet me denken aan de uitspraak van Brian tegen Huub: Zit je haar te neuken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel buurvrouwen zit je nou eigenlijk te vervelen bevredigen?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leest je Griekje mee dan?![]()
En wilde je hem ook zo strikken?
"Heb je daar problemen mee?"quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de uitspraak van Brian tegen Huub: Zit je haar te neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |