quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oma zei nog, zo baasje zo hondje.
als daar maar geen kleintjes van komen, die kun je niet zo makkelijk verkopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah dus terwijl jij de buurvrouw bespringt, doet je hondje hetzelfde
Die kans acht ik heeeeeeeeeeel erg klein. Alhoewel één buuf wel graag een kindje wil hebben en daar doe ik hét dus niet meer mee. En ik doe het altijd veilig. Maar je kan nooit "sabotage" uitsluiten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:04 schreef blomst het volgende:
[..]
als daar maar geen kleintjes van komen, die kun je niet zo makkelijk verkopen.
Dit werk denk ik niet bij honden..quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik weinig over te zeggen he?
Jawel hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar je kan nooit "sabotage" uitsluiten.
Als je hét niet meer met haar doet, kan ze toch ook geen kindje van je krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kans acht ik heeeeeeeeeeel erg klein. Alhoewel één buuf wel graag een kindje wil hebben en daar doe ik hét dus niet meer mee. En ik doe het altijd veilig. Maar je kan nooit "sabotage" uitsluiten.
Daar wringt het he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je hét niet meer met haar doet, kan ze toch ook geen kindje van je krijgen
Vandaar dat ik het net ook over het "Boris Beckertje" had.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je hét niet meer met haar doet, kan ze toch ook geen kindje van je krijgen
Wat een bizar verhaal blijft dat zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het net ook over het "Boris Beckertje" had.
Die heeft ook een buitenechtelijk kind, omdat een meid zijn zaad in haar mond hield en zei dat te willen uitspugen op het toilet. Aleen heeft ze haar met dat zaad kunstmatig geïnsimineerd.
Sommige vrouwen doen alles om een kind te krijgen. Ze zegt dat ze bi is, maar volgens mij willen zij en haar vriendin een kind en denken mij ervoor te kunnen strikken.
Maar daar leen ik mij dus niet voor.
Die van LS of BB?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een bizar verhaal blijft dat zeg.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft ook een buitenechtelijk kind, omdat een meid zijn zaad in haar mond hield en zei dat te willen uitspugen op het toilet. Aleen heeft ze haar met dat zaad kunstmatig geïnsimineerd.
Sommige vrouwen doen alles om een kind te krijgen. Ze zegt dat ze bi is, maar volgens mij willen zij en haar vriendin een kind en denken mij ervoor te kunnen strikken.
Hoeveel buurvrouwen zit je nou eigenlijk te vervelen bevredigen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leest je Griekje mee dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
gooit nieuw aangeschaft wiegje uit het raam
en gaat weer verder met eten
Doet me denken aan de uitspraak van Brian tegen Huub: Zit je haar te neuken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel buurvrouwen zit je nou eigenlijk te vervelen bevredigen?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leest je Griekje mee dan?![]()
En wilde je hem ook zo strikken?
"Heb je daar problemen mee?"quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de uitspraak van Brian tegen Huub: Zit je haar te neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |