De verpakking liegt nooit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
OP EEN PANNEKOEK BEHOORT GEEN KAAS !!!
Ehm, lieverd, je riep om vrouwen, meldt er zich 1 die je met skattie antwoord, probeer ik een romantische hint te geven en dan dit, komt ook helemaal niet goed met jou zo hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen punt bij NMNS[ afbeelding ]
Zit je nou weet te stokenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen punt bij NMNS[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik voel een lachkick opkomen
Nee!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb jij zeker nooit de inhoud van deze verpakking gezien ?!
[ afbeelding ]
Oeh, thnx!quote:
Ik zal wel even een screentje voor je maken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, thnx!![]()
Dit is ook lekker.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geef dan ook eens een duidelijke hint! Misschien moet ik jou maar inhuren als intermediair om het wat meer handen en voeten te geven.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, lieverd, je riep om vrouwen, meldt er zich 1 die je met skattie antwoord, probeer ik een romantische hint te geven en dan dit, komt ook helemaal niet goed met jou zo hoor.
Gaat ook niet werken geloof ik, als jij op haar past dan gaan haar lakens muf ruiken oid.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef dan ook eens een duidelijke hint! Misschien moet ik jou maar inhuren als intermediair om het wat meer handen en voeten te geven.....
ik onderschrijf je ondertitel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal wel even een screentje voor je maken.
Dan houdt 't op....quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gaat ook niet werken geloof ik, als jij op haar past dan gaan haar lakens muf ruiken oid.![]()
Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan houdt 't op....![]()
*zit in zak en as...
Met screens van Orlando Bloom als elf, zeker weten.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
"Jij weet een vrouw te verleiden" ???
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He butler![]()
Heb je een wijntje en wat peuken voor ons?
Eten slaan we maar even over vanaaf
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He butler![]()
Heb je een wijntje en wat peuken voor ons?
Eten slaan we maar even over vanaaf
Moet dat toch eens gaan proberen dat ijs. Heb dat nog nooit gegetenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met screens van Orlando Bloom als elf, zeker weten.....![]()
Het is wel de vraag of het werkt, ben eigenlijk wel blij met mijn wederhelft hoor.![]()
Dat ging trouwens om ben&jerry ijs btw.....
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zo hé hé ben er klaar voor doe mij maar een liter thee ofzo
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met screens van Orlando Bloom als elf, zeker weten.....![]()
Het is wel de vraag of het werkt, ben eigenlijk wel blij met mijn wederhelft hoor.![]()
Dat ging trouwens om ben&jerry ijs btw.....
Ik heb wel een lijstje met de beste smaken voor je als het zo ver is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Moet dat toch eens gaan proberen dat ijs. Heb dat nog nooit gegeten
Hoi Fanquote:
ja maar Brigitte rulesquote:
fat burnerquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Fan
Aan welke thee zit jij eigenlijk?
Mindere smaak? Heb je die ook? Jezus, nog knap ingewikkeld allemaalquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb wel een lijstje met de beste smaken voor je als het zo ver is.
Niet zomaar iets kopenvoor je het weet heb je niet de mindere smaak te pakken.
HBquote:
Ah niks voor mij hahaquote:
jawel begin het zelfs lekker te vindenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja doei dat drink jij echt niet iedere dag.
Oeh dan gaat het goed, nog eventjes...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel begin het zelfs lekker te vinden
af en toe ook wel een koppie rustgevende thee hoor als tegenhanger zeg maar van zonnaturaquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HB![]()
Ook een beetje goede dag gehad vandaag?
[..]
Ah niks voor mij hahaBen wel een theedrinker maar dan gewoon enzo, Pickwick Elements bijv, en vroeger had je bij de AH "Lapsang Souchong" thee maar die zie ik helaas al jaren niet meer, was erg lekker
Soms drink ik nog weleens thee voor het slapen gaan (ook rustgevende thee dan he), maar meestal gewoon Evian en als ik fit ben Fernandes (overdag R-bull)quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
af en toe ook wel een koppie rustgevende thee hoor als tegenhanger zeg maar van zonnatura
is ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |