Werkt perfectquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
heb je al een kookwas gedraaid, zonder was, maar met een grote klets schoonmaak azijn?
Dat had ik je al eens verteldquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Kan je trouwens er ook gewone azijn in doen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:28 schreef Profesor het volgende:
Vanmorgen rook de was zo lente fris, dat er nieuwsgierige hertjes en konijnen in mijn tuin stonden. En toen ik vertrok naar mijn werk scheen de zon en dartelden er een dozijn jonge meiden met zomergoud haar, luchtige licht doorschijnende zomerjurkjes op blote voetjes, roze blaadjes uit te strooien op mijn pad. Toen ik de auto in stapte smeekte ze mij of ik niet thuis bleef, omdat ze op deze zonnige en frisse ochtend net besloten hadden hun seksualiteit te ontplooien en hun maagdelijkheid te verliezen.
Dus filter schoonmaken en draaien op 90 graden met schoonmaak azijn werkt.
Kijk het ligt simpel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Profesor het volgende:
Was uit de wasmachine stinkt.
* Zeepbakje schoon gemaakt.
* Afvoerslang slang schoon gemaakt.
* Rubbers schoongemaakt.
* Wasmachine laten spoelen zonder was.
* Buiten/binnen drogen maakt niet uit.
* 30/40/60 graden wassen maakt niet uit.
Kleding komt er schoon uit (alle vlekken weg en wit is ook echt wit)
Maar er blijft een soort muffe lucht in de was, beetje zoals een handdoek in een sporttas die je bent vergeten..
prof ruikt naar oude handdoek uit sporttas..
als de was klaar is meteen openenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Profesor het volgende:
Was uit de wasmachine stinkt.
* Zeepbakje schoon gemaakt.
* Afvoerslang slang schoon gemaakt.
* Rubbers schoongemaakt.
* Wasmachine laten spoelen zonder was.
* Buiten/binnen drogen maakt niet uit.
* 30/40/60 graden wassen maakt niet uit.
Kleding komt er schoon uit (alle vlekken weg en wit is ook echt wit)
Maar er blijft een soort muffe lucht in de was, beetje zoals een handdoek in een sporttas die je bent vergeten..
prof ruikt naar oude handdoek uit sporttas..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |