quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:Toch netjes gespeeld de 2de en 3de set. Benieuwd hoever ze kunnen komen dit toernooi.
Bij de stats stond ook 'digs', ik vroeg me af wat dat zijn. Zijn dat de duiken/reddingen die de verdediging maakt na een smash van de tegenpartij?
Er zijn nochtans al veel wereldbekerwedstrijden geweest op Eurosport. Die laten de Swach World Cup live zijn. En het is altijd groot feest en mooie sportquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat deze sport toch wel de verrassing is voor velen, waaronder mijzelf.
Heerlijk!
Volgens mij wel ja. Gewoon hoeveel ballen je recupereert als je met een snoekduik naar die bal gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ok, mijn #2 was dus iets te laatTrage computer...
Dan alsnog mijn vraag uit deeltje 1:
[..]
As 5e geplaatst, Europees kampioen... Ik denk dat ze wel een reëele kans maken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef JanJanJan het volgende:
Maken ze echt kans of zijn ze outsiders?
Mwoah, outsiders at best. Bij de bookies zijn ze 4e. Kansje is er wel dus, maar dan moet het beter dan vandaag..die Noren waren gewoon slecht eigenlijk. Medaille zou erg leuk zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:15 schreef Jovatov het volgende:
Schuil en Nummerdor zijn volgens mij best wel kanshebbers op een (gouden) medaille!
Ze maken echt kans.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef JanJanJan het volgende:
Goud is te hoog gegrepen, lijkt me. Maar de kans op een bronzen plak is zeker aanwezig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef JanJanJan het volgende:
Hoho, goud is niet te hoog gegrepen. In het beachvolleybal kan werkelijk alles en het hangt van kleine dingen af en net dat tikkeltje geluk. In de wereldbekercyclus wint ook zowat iedere week een ander duo. Kans op alle kleuren medailles is dik aanwezig, maar het wordt zwaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goud is te hoog gegrepen, lijkt me. Maar de kans op een bronzen plak is zeker aanwezig.
Voor de liefhebbers (waarschijnlijk ten overvloede) de link: http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/12quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:26 schreef TheArt het volgende:
De grootste favorieten op de titel, Rogers en Dallhauser uit Amerika, spelen nu.
Ze gaan alles linkshandig doen om hun rechterhand te sparenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef knep het volgende:
Treden ze nu met een B-duo aan in de volgende poulewedstrijd?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers (waarschijnlijk ten overvloede) de link: http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/12
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef knep het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef knep het volgende:
Is ook zo, maar ik wilde de verwachtingen niet te hoog gespannen maken. Brons zou al mooi zijn!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoho, goud is niet te hoog gegrepen. In het beachvolleybal kan werkelijk alles en het hangt van kleine dingen af en net dat tikkeltje geluk. In de wereldbekercyclus wint ook zowat iedere week een ander duo. Kans op alle kleuren medailles is dik aanwezig, maar het wordt zwaar.
Erg leuke sport inderdaad ook muziek tussendoor en enthousiast publiek.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef DaFrenk het volgende:
Net de herhaling gekeken.. mooie match! Erg leuke sport
Precies, de muziek, het publiek en die vent die er elke keer doorheen schreeuwt om het publiek op te zwepen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Erg leuke sport inderdaad ook muziek tussendoor en enthousiast publiek.
Sorry, maar dit is echt een kansloze post.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef knep het volgende:
Jij hebt nog nooit gehoord van PI's (posticons)?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt een kansloze post.![]()
Ronkedonker, kop een metro.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt een kansloze post.![]()
Klopt, dat is Saka, oftewel Cristine Santanna. Die is overigens altijd al lekker geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:43 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Die Georgische met nr.1 is leuk
give it up for the beach girlsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:26 schreef BB-boy het volgende:
Best wel leuke sport eigenlijk. Kijk dit 10x liever dan judo.
Alleen een beetje debiel sfeertje voor een OS
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:30 schreef BB-boy het volgende:
Iemand in het publiek "Helemaal niets in Duitseland!"
Nog steeds kans op goud.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd ... hoe staat het nu met Nederland ?
Hebben ze nog kans op een plak ?
Als groepswinnaar geplaatst voor de achtste finalequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd ... hoe staat het nu met Nederland ?
Hebben ze nog kans op een plak ?
Ja, maar dat is ook gelijk. Dus gaat het om het puntensaldo en dat is beter bij Boersma en Ronnesquote:
De wedstrijden van de lucky losers stond wel gepland voor vandaag, maar het loopt vandaag een beetje uit. Dus ik weet niet of het niet kan. Het lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:23 schreef Jovatov het volgende:
Mooi zo, nu de stijgende lijn doorzettenwanneer moeten ze dan nu weer? Vanmiddag al
?
Even opsommen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:33 schreef marcodej het volgende:
Hoe verloopt de lukcy loserspoule? Eén poultje en de beste twee door ofzo??
Ik begrijp hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even opsommen.
Er waren 6 poules. Van die 6 poules gaan de eerste twee door plus de twee besten nummers 3. Dan heb je 14 achtste finalisten. Om tot 16 te komen, hebben de andere nummers 3 nog een kans om dat te bereiken. Die 4 andere nummers 3 worden geloot en Boersma en Ronnes spelen gewoon tegen een ander koppel en als ze die wedstrijd winnen, staan de in de achtste finales.
Ik bedenk me net dat ik het veel eenvoudiger had kunnen vertellen, maar goed
Zolang ze elkaar maar pas in de finale treffenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef sander89 het volgende:
Zal mooi zijn als er 2 NL teams in de 1/8 finale staan
Zou wel keurig zijn om de 2 duiste ploegen op één dag uit te schakelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef TheArt het volgende:
Whahahaha, Boersma en Ronnes moeten tegen de andere Duitsers, Klemperer en KorengSchuil en Nummerdor wonnen betrekkelijk eenvoudig van hen.
Overigens staat de wedstrijd gepland voor 16.00 uur. Dus toch zo direct nog
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef mliez het volgende:
Beginnen Boersma & Ronnes na deze wedstrijd tussen Noorwegen en Mexico?
Had jij ook problemen met Ziggoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Mooi, Ziggo doet weer normaal, kan ik toch nog kijken.
Als ik ooit naar de Olympics ga, ga ik alleen naar deze sport denk ik
Als speler of supporter?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Als ik ooit naar de Olympics ga, ga ik alleen naar deze sport denk ik
Alleen met internet, maar dat is al tijdenlang drama. Extreem vaak offline, laatst zelfs 2 weken langquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Had jij ook problemen met ZiggoIk ook al. Internet en telefoon lagen er zo'n uur uit.
14-11 achter.
Ik vrees dat het supporter zal wordenquote:
5 dus jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:49 schreef Tim86 het volgende:
21-16 Germany eerste set. Hoeveel punten weggeven met de service? Stuk of 8?
edit: 5 dus. Nog steeds teveel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:49 schreef TheArt het volgende:
Hopen dat ze het de tweede set weten om te keren.
quote:Ohja, vraagje aan mijn naamgenoot: waarom hebben veel spelers van die tape op hun schouders?
Oh, overheen gelezenquote:
Thanks, dacht al dat jij het wel zou weten. Zag Sharapova er een tijdje terug ook al mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen![]()
Dat tape is Japans tape. Dat zie je tegenwoordig bijna overal. Het schijnt de spieren te ontlasten.
nice block nice block nice blockquote:
ze zijn sowieso niet echt goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Knullig van Boersma zeg
Nu zie ik het ook dank voor de spoilerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:18 schreef ASroma het volgende:
bij de nos hebben de duitser al gewonnen helaas
Yes, plus net iets te voorspelbaar spel. Beetje A-B-C-beachvolleybal.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:20 schreef BVO het volgende:
Verloren op de blocks.
Dat biedt nog wat meer perspectiefquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:31 schreef TheVulture het volgende:
De als eerste geplaatste Chinezen liggen eruit... ze zijn nu het 3e hoogstgeplaatste duo wat nog in de race is...
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:13 schreef Marcoss het volgende:
@TheVulture: de nummers 2,3 en 4 zitten ook nog in het toernooi, dan zijn ze dus het 4de hoogste geplaatste duo![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:12 schreef renzell het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die beachvolleyers er precies voor staan? Ik kan het op nu.nl niet echt vinden namelijk. Zitten ze nu in de halve finale, of is dat nog helemaal niet aan de hand?
Op papier zijn Nummerdor en Schuil beterquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:26 schreef renzell het volgende:
Nu in de kwart tegen de Brazilianen dus. Oeh, spannend!Zijn hun volgende tegenstanders goed?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:31 schreef daWeasel het volgende:
En de brazilianen heten Geor en Gia, samen is dat dus. Georgia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |