Ja, maar dat is ook gelijk. Dus gaat het om het puntensaldo en dat is beter bij Boersma en Ronnesquote:
De wedstrijden van de lucky losers stond wel gepland voor vandaag, maar het loopt vandaag een beetje uit. Dus ik weet niet of het niet kan. Het lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:23 schreef Jovatov het volgende:
Mooi zo, nu de stijgende lijn doorzettenwanneer moeten ze dan nu weer? Vanmiddag al
?
Even opsommen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:33 schreef marcodej het volgende:
Hoe verloopt de lukcy loserspoule? Eén poultje en de beste twee door ofzo??
Ik begrijp hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even opsommen.
Er waren 6 poules. Van die 6 poules gaan de eerste twee door plus de twee besten nummers 3. Dan heb je 14 achtste finalisten. Om tot 16 te komen, hebben de andere nummers 3 nog een kans om dat te bereiken. Die 4 andere nummers 3 worden geloot en Boersma en Ronnes spelen gewoon tegen een ander koppel en als ze die wedstrijd winnen, staan de in de achtste finales.
Ik bedenk me net dat ik het veel eenvoudiger had kunnen vertellen, maar goed
Zolang ze elkaar maar pas in de finale treffenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef sander89 het volgende:
Zal mooi zijn als er 2 NL teams in de 1/8 finale staan
Zou wel keurig zijn om de 2 duiste ploegen op één dag uit te schakelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef TheArt het volgende:
Whahahaha, Boersma en Ronnes moeten tegen de andere Duitsers, Klemperer en KorengSchuil en Nummerdor wonnen betrekkelijk eenvoudig van hen.
Overigens staat de wedstrijd gepland voor 16.00 uur. Dus toch zo direct nog
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef mliez het volgende:
Beginnen Boersma & Ronnes na deze wedstrijd tussen Noorwegen en Mexico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |