quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:12 schreef Appeltjesmoes het volgende:Toch netjes gespeeld de 2de en 3de set. Benieuwd hoever ze kunnen komen dit toernooi.
Bij de stats stond ook 'digs', ik vroeg me af wat dat zijn. Zijn dat de duiken/reddingen die de verdediging maakt na een smash van de tegenpartij?
Er zijn nochtans al veel wereldbekerwedstrijden geweest op Eurosport. Die laten de Swach World Cup live zijn. En het is altijd groot feest en mooie sportquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat deze sport toch wel de verrassing is voor velen, waaronder mijzelf.
Heerlijk!
Volgens mij wel ja. Gewoon hoeveel ballen je recupereert als je met een snoekduik naar die bal gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ok, mijn #2 was dus iets te laatTrage computer...
Dan alsnog mijn vraag uit deeltje 1:
[..]
As 5e geplaatst, Europees kampioen... Ik denk dat ze wel een reëele kans maken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef JanJanJan het volgende:
Maken ze echt kans of zijn ze outsiders?
Mwoah, outsiders at best. Bij de bookies zijn ze 4e. Kansje is er wel dus, maar dan moet het beter dan vandaag..die Noren waren gewoon slecht eigenlijk. Medaille zou erg leuk zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:15 schreef Jovatov het volgende:
Schuil en Nummerdor zijn volgens mij best wel kanshebbers op een (gouden) medaille!
Ze maken echt kans.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef JanJanJan het volgende:
Goud is te hoog gegrepen, lijkt me. Maar de kans op een bronzen plak is zeker aanwezig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef JanJanJan het volgende:
Hoho, goud is niet te hoog gegrepen. In het beachvolleybal kan werkelijk alles en het hangt van kleine dingen af en net dat tikkeltje geluk. In de wereldbekercyclus wint ook zowat iedere week een ander duo. Kans op alle kleuren medailles is dik aanwezig, maar het wordt zwaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goud is te hoog gegrepen, lijkt me. Maar de kans op een bronzen plak is zeker aanwezig.
Voor de liefhebbers (waarschijnlijk ten overvloede) de link: http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/12quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:26 schreef TheArt het volgende:
De grootste favorieten op de titel, Rogers en Dallhauser uit Amerika, spelen nu.
Ze gaan alles linkshandig doen om hun rechterhand te sparenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef knep het volgende:
Treden ze nu met een B-duo aan in de volgende poulewedstrijd?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers (waarschijnlijk ten overvloede) de link: http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/12
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef knep het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef knep het volgende:
Is ook zo, maar ik wilde de verwachtingen niet te hoog gespannen maken. Brons zou al mooi zijn!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoho, goud is niet te hoog gegrepen. In het beachvolleybal kan werkelijk alles en het hangt van kleine dingen af en net dat tikkeltje geluk. In de wereldbekercyclus wint ook zowat iedere week een ander duo. Kans op alle kleuren medailles is dik aanwezig, maar het wordt zwaar.
Erg leuke sport inderdaad ook muziek tussendoor en enthousiast publiek.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef DaFrenk het volgende:
Net de herhaling gekeken.. mooie match! Erg leuke sport
Precies, de muziek, het publiek en die vent die er elke keer doorheen schreeuwt om het publiek op te zwepen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Erg leuke sport inderdaad ook muziek tussendoor en enthousiast publiek.
Sorry, maar dit is echt een kansloze post.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef knep het volgende:
Jij hebt nog nooit gehoord van PI's (posticons)?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt een kansloze post.![]()
Ronkedonker, kop een metro.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt een kansloze post.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |