Dat probeer ik ook te doenquote:
Met een check in Zuidbroek. 60253 heb ik niet gezien, misschien dat ie een uur te vroeg was? Ik stond er vanaf 14.25quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:17 schreef Zug-Chef het volgende:
60244 is iig op tijd, rijdt met de 5811
wat voor locs heb je het nou over?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:12 schreef Wadloper het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvraag is, hoeveel 232.xxx locs nou ATB hebben. Ik zie verscheidene nummers in Onnen staan, zoals 232.901 t/m de 909, ook al eens de 232.241 en de 232.109.
Of hebben ze allemaal ATB en ruilt Raillon ze soms om voor ons land?
Deze:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef Willy84 het volgende:
[..]
wat voor locs heb je het nou over?
Dat lijkt me toch wel logisch over welke ik het heb?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef Willy84 het volgende:
[..]
wat voor locs heb je het nou over?
Ja hoor primaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef Wadloper het volgende:
@Zug: Ik heb mijn camerawiel op Tv gezet, sluitertijd op 1/500 en heb de scherpstelling in het midden staanis dit een beetje goede instelling?
Volgens mij worden ze gewoon elke week uitgewisseld, maar waarvandaan ze dan komen, geen idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:12 schreef Wadloper het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvraag is, hoeveel 232.xxx locs nou ATB hebben. Ik zie verscheidene nummers in Onnen staan, zoals 232.901 t/m de 909, ook al eens de 232.241 en de 232.109.
Of hebben ze allemaal ATB en ruilt Raillon ze soms om voor ons land?
Niet echt meer, RN 232 wordt nog ingezet voor goederentreinen tussen:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef Willy84 het volgende:
Ow die! Die zie ik idd weleens rijden, niet vaak in Amsterdam. Volgens mij gaan die meer richting Rotterdam eo.
Nog maar eens: kan iemand een impeachment tegen Tineke Huizinga starten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef ReisT het volgende:
[..]
Oftewel, vanwege de invoering van de OV-flopkaart vindt NS het nodig het retourtje af te schaffen.
Is het in Polen ook normaal dat huizen zo vlak bij een spoorlijn worden gebouwd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
GAAF !!! Dit kan echt alleen in Polen
Š http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?4,3919550
Niet huilen hoor, in ALLE andere landen op de hele wereld is een retourtje hetzelfde als 2x een enkeltje. Alleen in NL is dit nu nog even iets anders...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog maar eens: kan iemand een impeachment tegen Tineke Huizinga starten?
Nee, niet daarom roep ik aan tot steniging van Huizinga. Ik wil gewoon dat ze een hoge prijs betaalt voor het opzettelijk schade toebrengen aan het openbaar vervoer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Niet huilen hoor, in ALLE andere landen op de hele wereld is een retourtje hetzelfde als 2x een enkeltje. Alleen in NL is dit nu nog even iets anders...
Ga je nog iets spannends doen met dat e-mailadres?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben verliefd![]()
Ik had terug van mijn bordjesrondje in Rovaniemi een taxichauffeuse die haar eerste ritje ooit deeden we gingen natuurlijk verkeerd en zo
en ze zette halfweg de meter stil en daar wou ze dan ook nog korting op geven en zo.. maar ik wou liever met haar op de foto
en haar mailadres heb ik ook
Kijk mij een dag hebben dan
![]()
Ja. er een mailtje heen sturen Wooooquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga je nog iets spannends doen met dat e-mailadres?
Mogen wij dan meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. er een mailtje heen sturen Woooo
en over 9 maanden huur ik een museumstoomtrein ergens af voor de bruilloft, nou goed
Voor het bouwen van station Sloterdijk Hemboog?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
De Sloterdijkboog ligt er overigens tot december in de avonduren en in het weekend uit.
Jazekers.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor het bouwen van station Sloterdijk Hemboog?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenkort, het is het wachten waard
Via US, want ik ben meer geīnteresseerd in nieuwe Regiorunners dan trouwfoto's.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:08 schreef Willy84 het volgende:
[..]
![]()
Als hier zulke foto's komen dan ga ik ook flink uploden
Raakt de pantograaf nou net niet de bovenleiding of is dat maar schijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Beneluxtrein 9253 had op donderdag 14 augustus een aanrijding nabij Oudenbosch. Een deel van de trein moest ter controle / reparatie naar de onderhoudswerkplaats in Zwolle. Aan het eind van de dag trok NSR 1768 de halve set Beneluxrijtuigen weer terug naar de Amsterdamse Watergraafsmeer en passeert hier de IJsselbrug tussen Zwolle en Hattem.
Zit idd niet tegen de bovenleiding aan. Komt doordat daar net een bovenleidingloze brug is gepasseerd en de machinist de panto van de loc waarschijnlijk net omhoog doet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Raakt de pantograaf nou net niet de bovenleiding of is dat maar schijn?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:02 schreef bork het volgende:
en valt je niet op hoe lief ik een bepaald onderwerp negeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |