De Dalai Lama is een vrijmetselaar, net als de Paus. Het is waar dat alle wegen naar Rome leiden, maar de absolute macht heeft niet de Paus, maar de Jesuit Generaal Adolfo Nicolás, hiervoor Peter Hans Klolvenbach. Deze wordt ook wel de Black Pope genoemd. De Jezuiten worden ook wel de Society of Jesus genoemd. De oprichter van de Jezuiten is Ignatius van Loyola die hiervoor lid was van de beweging Los Alumbrados wat later de Illuminati werd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Misleiding!
Het is de bedoeling dat je het niet in die hoek zoekt. Achter de schermen heerst het vaticaan supreme. Rusland, VS, China, heel Zuid Amerika, Afrika lijkt me duidelijk, Europa ondertussen ook volgens mij met de EU, alles wordt door het Vaticaan gestuurd.
De Dalai Lama is dikke vrienden met de paus. Maakt deel uit van de oecumenische beweging waar alle spirituele bewegingen zich bij aan zullen sluiten... behalve ZDA dus.
Dankjewelquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maitreya noemt zichzelf de 'wereldleraar'. De persoon die hem channelt beweert dat hij de messias van de joden is, de christus van de christenen, de imam mahdi van de moslims, de buddha van de buddhisten, etcetera. Hij is de grotere spirituele avatar waar alle grote religies op wachten en die het tijdperk van vrede en beschaving in zal luiden.
Hij zal verschijnen op iedereen zijn televisie () en tot iedereen spreken in je hoofd via mind control. Hij zal de wereld verenigen, iedereen met de 'spirit of inclusiveness' zal zich om hem heenscharen. Dat zal praktisch de hele wereld zijn want na een allesvernietigende oorlog wil iedereen wereldvrede en eenheid, hoe hoog de kosten ook zijn.
Iedereen met een spirit van 'exclusiveness', dat zijn de fundamentalistische christenen die weten dat dit zou gebeuren en dat dit Satan is die de wereld komt misleiden, zullen een verschuiving in bewustzijn moeten doormaken om deel te kunnen nemen aan de nieuwe beschaving. Ik heb letterlijk gelezen dat de mensen die zich hier mee bezig houden geloven dat dat beter in de andere wereld kan gebeuren, waar astrale hoge wezens ze onder handen kunnen nemen.
Dat komt er dus op neer dat je christenvervolgingen krijgt. In China is dat al aan de gang en wat je tijdens de middeleeuwen had in Europa met de inquisitie van de katholieke kerk is wat er wereldwijd gaat gebeuren.
Aangezien iedereen zal geloven dat fundamentalisme in de weg van wereldvrede staat, zullen mensen christenen ook afmaken en geloven dat ze God behagen, aangezien die Maitreya de representatief van god zal zijn.
Alle vrijheid zal worden afgenomen, alle rijkdom herverdeeld. Wat je nu bezig zal niet meer van jou zijn maar voor iedereen. Eerst zal er complete anarchie zijn en later mag je je basisbehoeften vervullen. Alles wat je meer dan nodig hebt om te kunnen leven, dus eten, drinken en onderdak, is eigenlijk teveel en ook niet duurzaam voor de planeet. Dus we gaan back to basic om de planeet in leven te houden.
Deze man is gewoon een slap aftreksel van de ware Jezus Christus die met glorie macht en koninklijkheid in de wereld zal komen op ziljoenen engelen en waar iedereen die Hem haat voor weg zal rennen in angst en terreur. Zoals alles van Satan een slap aftreksel is van de ware levende God.
Heuj loop mijn subforum niet belachelijk te maken he!!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:53 schreef Rimpelhond het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik nu aan de pink panter denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat ze beide ongeveer gelijk staan. De Paus stelt de lichte kant van de godheid voor, de Luciferische kant, en de zwarte paus stelt de donkere kant voor, de satanistische kant. Zo heb je dat occulte principe van equilibrium tussen 2 tegengestelden uitgebeeld in 2 personen van Satan's religieuze instituut. Dankje voor je bijdrage! Ik kan het niet allemaal alleen afquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:54 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
De Dalai Lama is een vrijmetselaar, net als de Paus. Het is waar dat alle wegen naar Rome leiden, maar de absolute macht heeft niet de Paus, maar de Jesuit Generaal Adolfo Nicolás, hiervoor Peter Hans Klolvenbach. Deze wordt ook wel de Black Pope genoemd. De Jezuiten worden ook wel de Society of Jesus genoemd. De oprichter van de Jezuiten is Ignatius van Loyola die hiervoor lid was van de beweging Los Alumbrados wat later de Illuminati werd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alumbrados
Meer over absolute macht van de jezuiten
http://www.vaticanassassins.org/
http://z13.invisionfree.c(...)ndex.php?showforum=1
Enkele video's over de Jezuiten
http://video.google.de/videoplay?docid=6539070767845271397&ei=B3ugSKeuBZec2wKhkNQb&q=eric+jon+phelps
http://video.google.de/videoplay?docid=-4794141016727453793&ei=B3ugSKeuBZec2wKhkNQb&q=eric+jon+phelps
http://video.google.de/videoplay?docid=3375634114157146352&ei=B3ugSKeuBZec2wKhkNQb&q=eric+jon+phelps
http://video.google.de/videoplay?docid=7978718758076053201&ei=RnygSLDrIIjM2wKFtcEV&q=eric+jon+phelps
http://video.google.de/videoplay?docid=-9006631918236602056&hl=de
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Heuj loop mijn subforum niet belachelijk te maken he!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan hele mooie chemtrail topics maken hoor
Geen dank. Het is ook eng, Satan is eng, maar onder Gods bescherming heb je niets te vrezen. Wat nog veel enger is is Satan's invloed op jullie leven, die ik dus wil onthullen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
DankjewelIk praat hier nog met je over, ik vind het een interessant onderwerp. En ik vind hem alleen maar enger met hoe meer ik over hem weet.
Jij vind alles wat spiritueel is uit iemands jeugd van satan en dan zouden er echt veel bezeten mensen zijn die rare dingen doen , zowat iedereen uit dit topic en dat slaat nergens op natuurlijk .quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. Ik heb wel dergelijke verhalen gehoord, bezeten kinderen die de meest rare dingen doen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Geen dank. Het is ook eng, Satan is eng, maar onder Gods bescherming heb je niets te vrezen. Wat nog veel enger is is Satan's invloed op jullie leven, die ik dus wil onthullen.
Als je terug van vakantie bent geef ik je wel wat bronnen als je wil, dan kan je het met je eigen ogen zien/lezen/horen.
Dan voel je je dus niet aangesproken en is die post niet voor jou bedoeld.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:06 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
maar je luistert niet...
ik zie heus wel dat iets/iemand anders dan jouw God invloed op mijn leven heeft.. is maar dat wíl ik zo.. dat is mijn keuze.. ik zie het wel, en het maakt me blij.
Ik wil namelijk niet dat jouw God invloed op mij heeft.. ik kan mij niet vinden in zijn ideeën.
Simpeler kan het niet Ali.
Ik ben maar in mijn eentje hoor. Wat bedoel je? Zevendedagsadventisme?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef Rimpelhond het volgende:
die bronnen, daar heb ik dan wel weer interesse in.... algemene ontwikkeling enzo
Kan jij mij eigenlijk vertellen Ali waarom er niet veel boeken zijn over jullie? (en dan met name dóór jullie)
Ik ben niet de moderator van TRU maar van BNW. Sowieso zou dit onderwerp zeer welkom zijn op BNW hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hey Tot wel tof dat alles gewoon besproken kan worden hier.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben maar in mijn eentje hoor. Wat bedoel je? Zevendedagsadventisme?
Nu doe je het weer , het goddelijke prop je in een ordinaire egotrip , vroeger kwam jezus gewoon in zijn kloffie , als zichzelf was goed en indrukwekkend genoeg , maar nu heeft hij het hoog in zijn bol en denkt aan glorie , macht en koninklijkheid en to impress een ziljoen engelen waardoor mensen rennen van ANGST EN TERREUR , hoezo zou jezus daarop geilen ? liefde angst en terreur passen niet in 1 zin .quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Deze man is gewoon een slap aftreksel van de ware Jezus Christus die met glorie macht en koninklijkheid in de wereld zal komen op ziljoenen engelen en waar iedereen die Hem haat voor weg zal rennen in angst en terreur. Zoals alles van Satan een slap aftreksel is van de ware levende God.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:18 schreef Topspin het volgende:
Na lang puzzelen zit er wel een verband in Rimpeltje
Ik schakel over op kopje kamille thee, topic is me ff teveel gewordenEven rusten nu en lekker wegdromen op de juiste muziek. Even mezelf in trance brengen hoe occult het ook mag zijn
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef ToT het volgende:
Summer, weet je toevallig nog welke vraag je had voor diegene met de link naar "Het Hogere"?Ze is weer online, maar we kunnen je vraag zo snel even niet terugvinden.
Kan best als je een God aanhangt die zegt: "Volg mij en ik zal je belonen met mijn liefde. Volg je mij niet dan vernietig ik je!"quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Nu doe je het weer , het goddelijke prop je in een ordinaire egotrip , vroeger kwam jezus gewoon in zijn kloffie , als zichzelf was goed en indrukwekkend genoeg , maar nu heeft hij het hoog in zijn bol en denkt aan glorie , macht en koninklijkheid en to impress een ziljoen engelen waardoor mensen rennen van ANGST EN TERREUR , hoezo zou jezus daarop geilen ? liefde angst en terreur passen niet in 1 zin .
Groene thee ook liggen maar volgens mij is die over datum dus maar beter niet gebruikenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:21 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Goedzo, ik doe lekker met je mee.. groene thee met jasmijn...
Ik moet nog steeds wennen... er komen 3 nicks voorbij voordat ik bij Topspin kom.
Ik zat net heel satanisch weer aan een whiskey'tje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:24 schreef Topspin het volgende:
[..]
Groene thee ook liggen maar volgens mij is die over datum dus maar beter niet gebruiken
Slaapopwekkende thee kan het ook worden nu, erg occult om met thee je slaap op te wekken natuurlijk, kun je net zo goed aan de opium gaan
Ik zou stressen om dat elke dag te moeten denken veel te veel negativiteit .quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan best als je een God aanhangt die zegt: "Volg mij en ik zal je belonen met mijn liefde. Volg je mij niet dan vernietig ik je!"
Haar antwoord:quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:23 schreef Summers het volgende:
[..]
dat je je kan her- inneren in jezelf en niet buiten jezelf .
Summmers het gaat om de Koning van het Universum. Jezus kwam inderdaad in Zijn kloffie om vervolgens aan een stuk hout genageld te worden terwijl Hij niets verkeerds deed. Nu is het tijd voor rechtvaardigheid. Degenen die Hem liefhebben zullen opgenomen worden in de Hemel en tranen van geluk huilen met zijn komst, degenen die Hem haten zullen vluchten. Logisch toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Nu doe je het weer , het goddelijke prop je in een ordinaire egotrip , vroeger kwam jezus gewoon in zijn kloffie , als zichzelf was goed en indrukwekkend genoeg , maar nu heeft hij het hoog in zijn bol en denkt aan glorie , macht en koninklijkheid en to impress een ziljoen engelen waardoor mensen rennen van ANGST EN TERREUR , hoezo zou jezus daarop geilen ? liefde angst en terreur passen niet in 1 zin .
Ellen White heeft heel veel geschreven anders. al vind ik niet alles even sterk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Ik bedoel "jullie" overigens niet als "wij" "jullie" , maar gewoon enkel "jullie" als in "jullie die deze materie in je leven geïntergreerd hebben en er van binnenuit over kunnen schrijven"..die "jullie"... niet het hunnie en onze... jullie...
nu is het heel chaotisch he
"Jezus is BACK.....and He is PISSED!!!"quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Summmers het gaat om de Koning van het Universum. Jezus kwam inderdaad in Zijn kloffie om vervolgens aan een stuk hout genageld te worden terwijl Hij niets verkeerds deed. Nu is het tijd voor rechtvaardigheid.
Inderdaad. Dus beter zorg je dat je vriendschap met Hem hebt gesloten. Weet je nog welke plagen er allemaal zullen komen voor hen die in rebellie blijven tegen God?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
"Jezus is BACK.....and He is PISSED!!!"
Ik dacht dat Jezus 1 brok liefde wasquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus beter zorg je dat je vriendschap met Hem hebt gesloten. Weet je nog welke plagen er allemaal zullen komen voor hen die in rebellie blijven tegen God?
edit ik ga er niet meer op in, je bent moedwillig dom.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:49 schreef ToT het volgende:
Wat ik WILDE zeggen is dat ik het bullshit vind dat een God roept: "Accepteer mijn liefde en kruip voor mij door het stof, of word vernietigd!"
Het ging er toch om dat mensen die niet in God geloven gestraft worden en niet om de mensen die onderling elkaar "terroriseren" dus minder liefde krijgen van God?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Stel je hebt 2 mensen. God houdt evenveel van beide. Vervolgens terroriseert de één de ander gedurende heel zijn leven en die lijdt er hevig onder. Moet God dan zeggen aan het einde: ach maakt niet uit, ik hou van jou! Je mag doen waar je zin in heb want ik hou van je, en als anderen waar ik van hou lijden onder jouw egoïsme en kwaadheid, tja, dat is dan hun probleem. Is dat geen discriminatie? Is discriminatie liefde?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Summmers het gaat om de Koning van het Universum. Jezus kwam inderdaad in Zijn kloffie om vervolgens aan een stuk hout genageld te worden terwijl Hij niets verkeerds deed. Nu is het tijd voor rechtvaardigheid. Degenen die Hem liefhebben zullen opgenomen worden in de Hemel en tranen van geluk huilen met zijn komst, degenen die Hem haten zullen vluchten. Logisch toch?
Beide!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:50 schreef Topspin het volgende:
Het ging er toch om dat mensen die niet in God geloven gestraft worden en niet dat mensen onderling elkaar "terroriseren" die minder liefde krijgen van God?
editquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef Summers het volgende:
[..]
en bling bling en machtsvertoon is nou precies al deze wereld waar we nu in leven , wat COOL van jezus dat hij met ons meedoet en komt in de geest van deze tijd , misschien ook wel met een diamanten grille in zijn mond zodat de jongeren het ook meteen snappen dat hij koning is
Dat heb ik al uitgelegd topspin. Ik ga dat niet nog een keer doen, ik blijf mezelf niet herhalen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:55 schreef Topspin het volgende:
Nu begin je weer door te slaan in het extreme in mijn ogen. God heeft de mens naar evenbeeld gemaakt dus hoe is het uberhaupt mogelijk dat mensen zijn wetten overtreden eigenlijk? Of gaat het om de basis van evenbeeld en gelijkheid met God?
Let God's peace fill your mind AliWees geduldig en irritaties zullen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Dus een koning moet je eeuwige trouw beloven en onvoorwaardelijk volgen? Vertel dat maar aan Bea die haar uitgaven nu haarfijn mag gaan uitleggen! Daarbij zijn er al genoeg koningen onthoofd door het volk omdat ze het niet men hen eens waren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Beide!
Het gaat om onrecht.
God is Koning en verdient gehoorzaamheid. Dat is rechtvaardig want zonder Hem bestond je niet eens.
Jouw medemens is gelijk aan jou en verdient jouw liefde. Jij hebt geen recht om hem kwaad te doen.
Overtreed je 1 van die 2 geboden ben je niet eerlijk bezig en verdien je je leven niet.
Helaas.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus een koning moet je eeuwige trouw beloven en onvoorwaardelijk volgen? Vertel dat maar aan Bea die haar uitgaven nu haarfijn mag gaan uitleggen! Daarbij zijn er al genoeg koningen onthoofd door het volk omdat ze het niet men hen eens waren.
Je zegt dat we leven dankzij jouw ZDA-God. Ik waag het te betwijfelen, dus denk ik niet dat ik Hem eeuwige trouw verschuldigd ben.
Dat begrijp ik wel. Maar de woede van God toen hij ging straffen, zit dat niet vanzelf ook in de mens als je uitgaat van het evenbeeld tussen mensheid en God? Of is die woede iets dat niet in dat evenbeeld is opgenomen? De ergernissen die God heeft ten aanzien van de mensheid, waarom zou de mensheid dan geen ergernis mogen tonen richting God en ook richting de medemens? Die ergernis zit er dan gewoon in omdat het bij de schepping hoort net zoals ongehoorzaamheid waarschijnlijk. Ieder kind luistert wel eens niet en zo zullen veel volwassenen ook eens niet de regels opvolgen van de etiquette en de normen en waardes niet exact naleven. Regels opvolgen opgelegd door de staat is dan weer wat anders.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Liefde = vrije keuze = kans op ongehoorzaamheid. Misschien doet dat een belletje rinkelen.
Ergernis ontstaat pas als alles niet perfect goed gaat. Dat was pas na de zondeval. Daarvoor bestond er niet zoiets als irritatie, ergernis, boosheid.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:02 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Maar de woede van God toen hij ging straffen, zit dat niet vanzelf ook in de mens als je uitgaat van het evenbeeld tussen mensheid en God? Of is die woede iets dat niet in dat evenbeeld is opgenomen?
Dat mag best, maar eigenlijk is het nergens voor nodig als je even je verstand gebruikt.quote:De ergernissen die God heeft ten aanzien van de mensheid, waarom zou de mensheid dan geen ergernis mogen tonen richting God en ook richting de medemens?
Satan voedt over het algemeen ergernis en boosheid.quote:Die ergernis zit er dan gewoon in omdat het bij de schepping hoort net zoals ongehoorzaamheid waarschijnlijk.
Klopt, maar vóór de keuze om God te ongehoorzamen, door Adam en Eva dus, deden zij gewoon perfect Gods wil: ze hielden van God omdat Hij ze het leven had gegeven en ze in het paradijs had gezet, en ze hielden van elkaar als van zichzelf omdat Gods geest in hen was.quote:Ieder kind luistert wel eens niet en zo zullen veel volwassenen ook eens niet de regels opvolgen van de etiquette en de normen en waardes niet exact naleven. Regels opvolgen opgelegd door de staat is dan weer wat anders.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat heb ik al uitgelegd topspin. Ik ga dat niet nog een keer doen, ik blijf mezelf niet herhalen.
Liefde = vrije keuze = kans op ongehoorzaamheid. Misschien doet dat een belletje rinkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |