boeiuh !quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en in 1 seconde ging het regenen vannacht....lalalalala
Nee, maar beweer ik dat dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ze is best knap, maar dat heeft in feite niets te maken met wat ze zegt toch?
Dat is zeker wel verplicht !quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar beweer ik dat dan?
En het is niet verplicht dingen te posten die met elkaar te maken hebben, je mag op FOK! ook 2 dingen in één post plaatsen zonder dat er verband tussen zit.
Okquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar beweer ik dat dan?
En het is niet verplicht dingen te posten die met elkaar te maken hebben, je mag op FOK! ook 2 dingen in één post plaatsen zonder dat er verband tussen zit.
Misschien op YouTube Esther?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef Estherdv het volgende:
heeft iemand nog het filmpje dat Erik de kooi verlaat?
Ik ga geen .....zoekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef Estherdv het volgende:
heeft iemand nog het filmpje dat Erik de kooi verlaat?
De eikels in je achterhoofd, maar blurk heeft dat nog steeds niet door dat het uit de tent veel leuker is, ik heb van alles geprobeerd, maar ze hapt nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in een tent sliep, was ook de eerste keer..rampzalig en nooit meer.
Ben je al terug? Dan is het nu mijn beurt namelijkquote:
En Bart, hoe is het met de ex-bewoners?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben je al terug? Dan is het nu mijn beurt namelijk![]()
Avond![]()
Heb die promo ook gezien. Ziet er naar uit zeg. Daar wil je ook niet tussen wonen. (Heb het nog gevraagd, maar mocht niet)
Zijn er veel vrouwen die iedere dag willen winkelen? Kan me er niets bij voorstellen, maar ik heb al moeite met eerste levensbehoeftes aanschaffen, laat staan spullen die ik niet nodig heb...
Mwoah, gaat wel. Zolang ze niet te veel buiten komen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Lady-night het volgende:
[..]
En Bart, hoe is het met de ex-bewoners?
Nee even serieus, spreek je ze nog??quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mwoah, gaat wel. Zolang ze niet te veel buiten komen...
Weet je wat jij zou moeten doen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Avond![]()
Heb die promo ook gezien. Ziet er naar uit zeg. Daar wil je ook niet tussen wonen. (Heb het nog gevraagd, maar mocht niet)
Zijn er veel vrouwen die iedere dag willen winkelen? Kan me er niets bij voorstellen, maar ik heb al moeite met eerste levensbehoeftes aanschaffen, laat staan spullen die ik niet nodig heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
sex in ruil voor een middagje winkelen.. hoeren anno 2008 zijn wel makkelijk hoor.. en Rob Oudkerk maar rondjes blijven rijden op het industrieterreinquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Avond![]()
Oh ja, die bonus was ik al weer helemaal vergetenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
sex in ruil voor een middagje winkelen..
boodschappen halen is wat anders dan winkelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Avond![]()
Ze kopen gewoon 2 breezersquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
sex in ruil voor een middagje winkelen.. hoeren anno 2008 zijn wel makkelijk hoor..
LEES-HUUB-ZIJN-BLOGquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nee even serieus, spreek je ze nog??
Ik heb alleen een roze zuurstokquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je je pedopas maar bij je hebt schatje
Kijk, wij hebben een conflict of interest. Winkelen doe ik niet. Spullen komen naar mij, en alleen als ik ze echt, echt nodig heb. En dat is eigenlijk nooit. Omdat ik nooit iets koop, hoeft het ook niet opgeborgen te worden. Of gemaakt als het stuk is, of vervangen als het kapot is. Zonder spullen is het leven een stuk makkelijker. (en verhuizen helemaal!)quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:30 schreef blomst het volgende:
[..]
winkelen doe je voor de lol toch???
Godver. Daar gaat m'n bonus.quote:
Korting op wat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:30 schreef neo567 het volgende:
Blurkjuhh !!! waarr ben je dannn !!!
Enne ik wil korting bij Blurk
Korting he, háh!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef neo567 het volgende:
[..]
Op die cabarateur die ik je nog moet betalen![]()
Hij doet het steeds beter
woehaa, kletsie, here we go !quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Korting he, háh!
No way José.
De volle mep met de nadruk op mep
O ja, en helemaal niet over jouw carborateur he? Of hoe heet dat dingquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef neo567 het volgende:
Hallo, waar zijn we nou mee bezig, CBML hoor !
Hahaha, ja maar daar kom ik later nog wel op terug, zet het je wel betaaldquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, en helemaal niet over jouw carborateur he? Of hoe heet dat ding
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar daar kom ik later nog wel op terug, zet het je wel betaald
Ben je het draadje kwijt![]()
doe dan die versie met dat orkestquote:
doe maar even motorheadquote:
Done !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe dan die versie met dat orkest
Waarom altijd die kussende Huub-foto's met zijn geveinsde liefje Claire? Hij heeft iedere bewoner, c.q. groupie afgelikt/ misbruikt tijdens relaties binnen DGK.quote:
Dat is een mooi stukje muziek Neo.quote:
Kusssquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is een mooi stukje muziek Neo.
Denk dat ik er maar bij ga liggen![]()
Bye en nighty night
hehe ik zag ook dat ie lid is van de honden-zijn-lief-hyves ... je hebt gelijk Huub is bezig met een charme offensiefquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Waarom altijd die kussende Huub-foto's met zijn geveinsde liefje Claire? Hij heeft iedere bewoner, c.q. groupie afgelikt/ misbruikt tijdens relaties binnen DGK.
Of heeft hj het "licht" gezien?
Ik vertrouw hem in die zin nog altijd niet.
Ik heb nog altijd het gevoel, dat hij zich wil profileren als het ideale typje ná de Gouden Kooi.
Maak je je daar nu nog steeds druk om?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Waarom altijd die kussende Huub-foto's met zijn geveinsde liefje Claire? Hij heeft iedere bewoner, c.q. groupie afgelikt/ misbruikt tijdens relaties binnen DGK.
Ik heb nog altijd het gevoel, dat hij zich wil profileren als het ideale typje ná de Gouden Kooi.
quote:
Even voor de goede orde, jij bent een Lieke fan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:36 schreef wimpeyV het volgende:
Straks gaat hij zich ook nog inzetten voor oncologie-patiënten, lichamelijk en geestelijk uitgezakte (vrouwelijke) streamers, Stichting 40-45 en integratiebeleid.
Als Huubje zich niet continu zou profileren op het Fok-forum, dan zou ik zeker geen aandacht meer aan hem besteed hebben. Zou teveel eer voor hem zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maak je je daar nu nog steeds druk om?
My goodness, het nieuwe programma gaat bijna beginnen
Er is er maar een die zwak overkomt en dat ben jij, get a life....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Als Huubje zich niet continu zou profileren op het Fok-forum, dan zou ik zeker geen aandacht meer aan hem besteed hebben. Zou teveel eer voor hem zijn.
Maar als Huubje bepaalde kritiek op hem gaat afdoen als voyeurs-gedrag, dan ontlokt dat uiteraard wel een tegenreactie.
In de kooi kon hij iedereen overschreeuwen om een zinvolle discussie onmogelijk te maken.
Op dit forum komt hij heel zwak over.
jij stinktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er is er maar een die zwak overkomt en dat ben jij, get a life....
To everyone else, trusten...
idd, maar hij heeft hier ook niks te winnen he, in de villa deed ie het omdat ie dacht dat ie met pesten 1 miljoen euro kon winnen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef wimpeyV het volgende:
Op dit forum komt hij heel zwak over.
Ex Huub fan, totdat de popo's bij Huubje een heel eng ego openbaarde, waarna hij zich profileerde als Übermensch, waarbij hij dacht, dat hij zich alles kon permitteren qua uitspraken, gedrag en denigrerende acties naar een ieder, die mogelijk zijn 1 miljoen in de weg kon staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, jij bent een Lieke fan?
Ik vind dit altijd zo'n zwak argument, "get a life" .quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er is er maar een die zwak overkomt en dat ben jij, get a life....
To everyone else, trusten...
Storm in een gouden glas waterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef wimpeyV het volgende:
totdat de popo's bij Huubje een heel eng ego openbaarde,
Deels heb je daar gelijk in, Suikeroom. Maar er zijn genoeg DGK'ers, die afgehaakt zijn t/m Ilona/ Sylvia.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd, maar hij heeft hier ook niks te winnen he, in de villa deed ie het omdat ie dacht dat ie met pesten 1 miljoen euro kon winnen..![]()
in wat voor een maatschappij leven we dat pesten zo beloond wordt? wat een verschrikkelijke platte oppervlakkige tv maakt die John de Mol toch.. wat nou echte mensen? ze worden gedropt in een plastic wereld en ze gedragen zich er ook naar, stelletje fakers!!!!!
Geweldige persiflage inclusief de taalfouten. Deze komt vast van Ikweetniets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Storm in een gouden glas water
Beste Fans,
Ook een miljonair zoals ik heeft last van ongemakken die de gewone burger treft. En dan doel ik niet over megastorm die nu over ons land raast. De gouden kooi houdt moedig stand, net zoals ik. Gisteren was de populariteitspol en daarin scoorde mijn persoontje niet zo goed. Althans, dat leek zo. Ik had namelijk een sneaky plannetje in elkaar gedraaid waardoor de lijst op zijn kop werd voorgelezen (afgesproken met de redactie). Over 2 dagen zal dit bekend gemaakt worden en dan blijkt dat niet Joep Meloen op de eerste plaats staat maar...juist, mijn persoontje. Ik kan nu al niet wachten om die kop van hem te zien als hij het desbetreffende nieuws hoort. Ik heb deze techniek ook veel toegepast in projecten waar ik last had van recalcitrante mavericks. Ik noem dat reversed psychology. Anyhow, nice talking to you. Gotta go...
The Main man
[ afbeelding ]
![]()
![]()
IkWeetNietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Geweldige persiflage inclusief de taalfouten. Deze komt vast van Ikweetniets.![]()
Recalcitrante mavericks.
hey maar even alle gekheid op het daarvoor bestemde stokje.. (een soort van BSE-saté) ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Deels heb je daar gelijk in, Suikeroom. Maar er zijn genoeg DGK'ers, die afgehaakt zijn t/m Ilona/ Sylvia.
Heb van Lieke zelden of nooit scheldwoorden gehoord als k.ankerwijf, teringh.oer of de ouders van de bewoners in die zin te betrekken.
Brian en Amanda hebben dat ook heel beperkt gedaan. Helaas heel af en toe ook wel.
Maar bij Huub was het usance. En gelet op het fanatisme, waarop hij dat uitsprak, was dat niet alleen in het kader van het spel. Brian kon flippen op de glazen deuren en ik schrok echt van dat douche incident met Amanda, Zag er heel heftig en negatief uit.
Maar Huub toonde dit gedrag ook voor de kooi al, zoals o.a. met Hedda, die taxi-chauffeur en een winkelruit inslaan.
Lieke??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Ik vond lieke niet erg in het spel passen, veel te sociaal correct voor dat programma.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Ik vond Lieke wel passen als speler binnen DGK, maar vond haar ook best vaak een betweterig typje..
Ik weet niet hoor, maar ik heb Brian en Amanda een lange periode dag in dag uit Lieke voor alles en nog wat horen uitschelden, o.a. voor zo'n ding die je op een bepaalde werkdag in de week buiten zet zodat de vuilnismannen hem leegmaken. Ook Lieke d'r moeder was een doelwit op een gegeven moment, iets met een gestolen cadeau dat ze had aangenomen. Lieke zelf had op een bepaald moment blauwe plekken op d'r benen. Er was ook nog iets met slaan door Brian bij de paardenbak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Brian en Amanda hebben dat ook heel beperkt gedaan. Helaas heel af en toe ook wel.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:05 schreef mooiiiiii het volgende:
Kan iemand filmpje plaatsen van The beatles ,liedje CBML
Lieke binnenkort in Hoge hakken ,echte liefde :klik klak,klik klak" en de nieuwste film"Ik heb een bril nodig want ik knipper met mijn oogjes"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen tegen huub vond ik haar wel sterk, hij maakte dan ook het beste bij haar los
Zo deed zij zichzelf naar mijn inziens voor. Je kon er makkelijk doorheen prikken. In feite was het gewoon een ordinaire hoer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond lieke niet erg in het spel passen, veel te sociaal correct voor dat programma.
zoo jij durft.. wat een harde woorden vallen hier toch weer.. maar jullie kunnen Lieke niet raken want ze wordt beschermd door de Hindoestaanse God met de olifantenkopquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo deed zij zichzelf naar mijn inziens voor. Je kon er makkelijk doorheen prikken. In feite was het gewoon een ordinaire hoer.
Je had haar ook moeten zien met het wegtreiteren van Eric. Toen leefde ze helemaal op. Ze gedroeg zich toen als een moderne kampbeul.
Huub heeft een baan achter de schermen en Lieke niet. Dat wilde ze zo graag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:14 schreef mooiiiiii het volgende:
Maar gelukkig gaat het hier om Huub,wdf is Lieke
Laat ze maar lekker de tering krijgen met d'r gezever.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zoo jij durft.. wat een harde woorden vallen hier toch weer.. maar jullie kunnen Lieke niet raken want ze wordt beschermd door de Hindoestaanse God met de olifantenkop![]()
Peace manquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo deed zij zichzelf naar mijn inziens voor. Je kon er makkelijk doorheen prikken. In feite was het gewoon een ordinaire hoer.
Je had haar ook moeten zien met het wegtreiteren van Eric. Toen leefde ze helemaal op. Ze gedroeg zich toen als een moderne kampbeul.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zoo jij durft.. wat een harde woorden vallen hier toch weer.. maar jullie kunnen Lieke niet raken want ze wordt beschermd door de Hindoestaanse God met de olifantenkop![]()
Lieke wilde eerst een baan achter de schermen maar heb haar ook horen zeggen dat ze een baan voor de schermen ook wel zag zitten ..nu nog getuigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft een baan achter de schermen en Lieke niet. Dat wilde ze zo graag.
Ze doet nu iets heel anders.
thnxquote:
Met 7 slurvenquote:
Commotie is hier geregeld over iedereen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:40 schreef hondjes het volgende:
commotie om huub,toch,en niet die uhhhhh weet de naam niet meer
Zucht, dat ik nog antwoord, maar a la.... 40 uur per week werken, gemiddeld een keer per week een avond in het theater, een keer per week een verjaardag, een keer per week eten/bezoek met of bij vrienden/familie. Dan nog de nodige bel/terrasafspraken... Ik slaap gewoon weinig, dus er zitten veel uren in mijn dag. Je leeft tenslotte maar een keer...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:20 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n zwak argument, "get a life" .
Vele posters staan garant voor 5000/10.000 postings, die dit soort uitlatingen durven te plaatsen.
Dan vraag ik mij eens af, wat voor een "life" jij hebt om daar zoveel tijd dag en nacht aan te kunnen besteden.
En dan heb ik absoluut geen negatief beeld van mensen, die in een sociaal isolement leven en een forum als een ideale uitlaatklep ervaren. Daar heb ik wel bewondering voor.
Betweter.quote:
Oh kut, ja. Het waren 2 slokken teveel. Ik neem alles terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |