O ja, en helemaal niet over jouw carborateur he? Of hoe heet dat dingquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef neo567 het volgende:
Hallo, waar zijn we nou mee bezig, CBML hoor !
Hahaha, ja maar daar kom ik later nog wel op terug, zet het je wel betaaldquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, en helemaal niet over jouw carborateur he? Of hoe heet dat ding
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar daar kom ik later nog wel op terug, zet het je wel betaald
Ben je het draadje kwijt![]()
doe dan die versie met dat orkestquote:
doe maar even motorheadquote:
Done !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe dan die versie met dat orkest
Waarom altijd die kussende Huub-foto's met zijn geveinsde liefje Claire? Hij heeft iedere bewoner, c.q. groupie afgelikt/ misbruikt tijdens relaties binnen DGK.quote:
Dat is een mooi stukje muziek Neo.quote:
Kusssquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is een mooi stukje muziek Neo.
Denk dat ik er maar bij ga liggen![]()
Bye en nighty night
hehe ik zag ook dat ie lid is van de honden-zijn-lief-hyves ... je hebt gelijk Huub is bezig met een charme offensiefquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Waarom altijd die kussende Huub-foto's met zijn geveinsde liefje Claire? Hij heeft iedere bewoner, c.q. groupie afgelikt/ misbruikt tijdens relaties binnen DGK.
Of heeft hj het "licht" gezien?
Ik vertrouw hem in die zin nog altijd niet.
Ik heb nog altijd het gevoel, dat hij zich wil profileren als het ideale typje ná de Gouden Kooi.
Maak je je daar nu nog steeds druk om?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Waarom altijd die kussende Huub-foto's met zijn geveinsde liefje Claire? Hij heeft iedere bewoner, c.q. groupie afgelikt/ misbruikt tijdens relaties binnen DGK.
Of heeft hj het "licht" gezien?
Ik vertrouw hem in die zin nog altijd niet.
Ik heb nog altijd het gevoel, dat hij zich wil profileren als het ideale typje ná de Gouden Kooi.
quote:
Even voor de goede orde, jij bent een Lieke fan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:36 schreef wimpeyV het volgende:
Straks gaat hij zich ook nog inzetten voor oncologie-patiënten, lichamelijk en geestelijk uitgezakte (vrouwelijke) streamers, Stichting 40-45 en integratiebeleid.
Als Huubje zich niet continu zou profileren op het Fok-forum, dan zou ik zeker geen aandacht meer aan hem besteed hebben. Zou teveel eer voor hem zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maak je je daar nu nog steeds druk om?
My goodness, het nieuwe programma gaat bijna beginnen
Er is er maar een die zwak overkomt en dat ben jij, get a life....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Als Huubje zich niet continu zou profileren op het Fok-forum, dan zou ik zeker geen aandacht meer aan hem besteed hebben. Zou teveel eer voor hem zijn.
Maar als Huubje bepaalde kritiek op hem gaat afdoen als voyeurs-gedrag, dan ontlokt dat uiteraard wel een tegenreactie.
In de kooi kon hij iedereen overschreeuwen om een zinvolle discussie onmogelijk te maken.
Op dit forum komt hij heel zwak over.
jij stinktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er is er maar een die zwak overkomt en dat ben jij, get a life....
To everyone else, trusten...
idd, maar hij heeft hier ook niks te winnen he, in de villa deed ie het omdat ie dacht dat ie met pesten 1 miljoen euro kon winnen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef wimpeyV het volgende:
Op dit forum komt hij heel zwak over.
Ex Huub fan, totdat de popo's bij Huubje een heel eng ego openbaarde, waarna hij zich profileerde als Übermensch, waarbij hij dacht, dat hij zich alles kon permitteren qua uitspraken, gedrag en denigrerende acties naar een ieder, die mogelijk zijn 1 miljoen in de weg kon staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, jij bent een Lieke fan?
Ik vind dit altijd zo'n zwak argument, "get a life" .quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er is er maar een die zwak overkomt en dat ben jij, get a life....
To everyone else, trusten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |