boodschappen halen is wat anders dan winkelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben je al terug? Dan is het nu mijn beurt namelijk![]()
Avond![]()
Heb die promo ook gezien. Ziet er naar uit zeg. Daar wil je ook niet tussen wonen. (Heb het nog gevraagd, maar mocht niet)
Zijn er veel vrouwen die iedere dag willen winkelen? Kan me er niets bij voorstellen, maar ik heb al moeite met eerste levensbehoeftes aanschaffen, laat staan spullen die ik niet nodig heb...
Ze kopen gewoon 2 breezersquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
sex in ruil voor een middagje winkelen.. hoeren anno 2008 zijn wel makkelijk hoor..
LEES-HUUB-ZIJN-BLOGquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nee even serieus, spreek je ze nog??
Ik heb alleen een roze zuurstokquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als je je pedopas maar bij je hebt schatje
Kijk, wij hebben een conflict of interest. Winkelen doe ik niet. Spullen komen naar mij, en alleen als ik ze echt, echt nodig heb. En dat is eigenlijk nooit. Omdat ik nooit iets koop, hoeft het ook niet opgeborgen te worden. Of gemaakt als het stuk is, of vervangen als het kapot is. Zonder spullen is het leven een stuk makkelijker. (en verhuizen helemaal!)quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:30 schreef blomst het volgende:
[..]
winkelen doe je voor de lol toch???
Godver. Daar gaat m'n bonus.quote:
Korting op wat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:30 schreef neo567 het volgende:
Blurkjuhh !!! waarr ben je dannn !!!
Enne ik wil korting bij Blurk
Korting he, háh!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef neo567 het volgende:
[..]
Op die cabarateur die ik je nog moet betalen![]()
Hij doet het steeds beter
woehaa, kletsie, here we go !quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Korting he, háh!
No way José.
De volle mep met de nadruk op mep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |