whahaha ontwikkel een format voor de eo ofzo.. of w8 oh nee die hebben ook al programma's als 40 dagen zonder sex... bereid je maar voor op een hoop sex tussen oppervlakkige mensen die erg materealistisch in het leven staan, en alleen maar bezig zijn met wat ze van een ander kunnen krijgen..quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:19 schreef Juud79 het volgende:
Ik wil gewoon vriendelijke en/of stoere meiden, die weten wat ze willen en waar ze voor staan, aan dat filmpje zie ik het niet echt af..
Ow ja, en ik wil fijne mannen met een goed karakter...
Welnee, iedereen had het over ze, incl. moi.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:30 schreef Darklight het volgende:
Nadia/Dennix waren de miscast van de eeuw
ze waren irritant voor streamers, maar de uitzendingen in de maanden september t/m november draaiden uitsluitend om hun.. zoals Jaap altijd zei Nadia is de ster van de show, dat kon Huub nooit hebben aangezien hij toch de meeste post kreeg en altijd #1 stond, nu achteraf weet ie wel dat Jaap gelijk had..quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:30 schreef Darklight het volgende:
Nadia/Dennix waren de miscast van de eeuw
Precies, en daar gáát het toch uiteindelijk om he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Welnee, iedereen had het over ze, incl. moi.
daarom praten we ook in de verleden tijdquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:33 schreef BereNDD het volgende:
koekoek dat kutprogramma is al afgelopen hoor
Grapjas, ik weet ook heus wel dat dat er niet gaat komen, maar ik mag toch zeggen wat ik zou willen zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahaha ontwikkel een format voor de eo ofzo.. of w8 oh nee die hebben ook al programma's als 40 dagen zonder sex... bereid je maar voor op een hoop sex tussen oppervlakkige mensen die erg materealistisch in het leven staan, en alleen maar bezig zijn met wat ze van een ander kunnen krijgen..
roekoe.... tingelingeling CBML moet nog beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:33 schreef BereNDD het volgende:
koekoek dat kutprogramma is al afgelopen hoor
voor 15 euro, heb je een maandlang gratis streamsquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja 15 euro per maand of 42,50 voor 3 maanden
Goedkoper dan een abonnement op de dierentuin?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Desii het volgende:
[..]
voor 15 euro, heb je een maandlang gratis streams
of
42.50 heb je wel 3 maanden gratis streams![]()
geen BBQ erbij? aleen maar gratis streams?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Desii het volgende:
[..]
voor 15 euro, heb je een maandlang gratis streams
of
42.50 heb je wel 3 maanden gratis streams![]()
kijk blommetje, als je gaat sms-en voor je favoriete bewoner kan je weer wel een gratis BBQ winnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef blomst het volgende:
[..]
geen BBQ erbij? aleen maar gratis streams?
zo niet te vergelijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goedkoper dan een abonnement op de dierentuin?
het is wel rtl 5 heh, die programma's hebben zoals project catwalk en dames in de dop dus bereid je voor op het ergste.. aan de andere kant heb ik zelf liever ook wat meer mensen met inhoud, als het alleen maar lowlifes zijn kan ik het net zo goed via tv volgen.. dan kijk ik wel een uurtje meer per dag naar de bangbus, is ook 'reality' en die hoeven het niet onder de dekens te doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grapjas, ik weet ook heus wel dat dat er niet gaat komen, maar ik mag toch zeggen wat ik zou willen zien![]()
En dat iedereen zo bezig is met dat het een sex geralateerd iets gaat worden, dat doen ze toch als wij slapen, hebben wij toch geen last van...
Alleen maar mensen zonder inhoud erin zou rampzalig zijn, volgens mij is het juist goed dat die tegenpolen erin zitten, dat werkte bij dgk ook prima. Volgens mij heeft Huub ook verteld dat ze op zoek waren naar mooie mensen, met inhoud...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is wel rtl 5 heh, die programma's hebben zoals project catwalk
dagje Burgers Zoo is best leuk hoor.. ik was er vorig jaar, kwam ik deze gekken tegenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:10 schreef Desii het volgende:
[..]
zo niet te vergelijken
voor streams hoef je je huis niet uit, ga languit in je stoel zitten en thats it![]()
voor de dierentuin moet je eerst een eind rijden, dan in de rij staan, oppassen dat je niet gezakkerolt wordt, voer voor de dieren kopen, omdat ze anders niet gevoerd mogen worden... etc. etc...![]()
dus als je lichamelijke arbeid / ergenis om moet zetten in een financiele waarde, zijn de streams echt gratis
The nerve om Project Runway/Catwalk te vergelijken met RLS's vol niksnutten (chargeer!) .quote:
Ja, dat ga je toch niet vergelijken met Dames in de dop. Stupide mensen die niet weten waar ze over praten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
The nerve om Project Runway/Catwalk te vergelijken met RLS's vol niksnutten (chargeer!) .
(Seizoen vijf is leuk! En het nieuwe Australische seizoen heeft een contestant die je just love to hate.)
Vreselijk programma vond ik dat: Dames in de dop. Geen redden meer aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat ga je toch niet vergelijken met Dames in de dop. Stupide mensen die niet weten waar ze over praten.
Ja, Sugar. Trek die schoen maar aan.
Het enige wat ik daarvan heb gezien waren de fragmenten bij DWDD, tenenkrommend...quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vreselijk programma vond ik dat: Dames in de dop. Geen redden meer aan
Er komen vast wel streams, levert toch flink wat op lijkt mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef hondjes het volgende:
als er streams komen, anders wordt het dus toch burger zoo,
Gezien de basis waar ze bekend zijn geworden lijkt me dat ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er komen vast wel streams, levert toch flink wat op lijkt mij.
Nee het is echt een enorme scoop.quote:
Of ze netzoals DGK op hun wenken bedient gaan worden, wie weet ben benieuwd...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef Suikeroom het volgende:
ja
wat ik me afvraag, is er personeel bij cbml?
Het is net de dag voor je verjaardag, dat je moet wachten tot je je kadootjes krijgtquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:24 schreef Huubdgk het volgende:
zoveel vragen zoveel vragen,
is wel leuk om allemaal te lezen, gelukkig hoeven jullie niet lang meer te wachten
Ben benieuwd welke spel elementen er in voor gaan komen, als jij hebt zitten brainwaven/stormen, dan wordt het vast iets met dillema's ed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:24 schreef Huubdgk het volgende:
zoveel vragen zoveel vragen,
is wel leuk om allemaal te lezen, gelukkig hoeven jullie niet lang meer te wachten
Dat zal Mark van Rinsum dan wel zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:32 schreef Darklight het volgende:
las wel ergens dat iemand zich had aangemeld als butler
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zal Mark van Rinsum dan wel zijn
O nee, Jaquad dus
Degene die in dat programma stapt met het serieuze idee om de liefde van zijn/haar leven te vinden, spoort niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:34 schreef neo567 het volgende:
Zo-wie-zo is het concept best gemeen; kiezen tussen geld en echte liefde; en je weet niet of je nou gecreeped wordt of wel.
Als je hier je vrije tijd verdoet welquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Degene die in dat programma stapt met het serieuze idee om de liefde van zijn/haar leven te vinden, spoort niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |