The nerve om Project Runway/Catwalk te vergelijken met RLS's vol niksnutten (chargeer!) .quote:
Ja, dat ga je toch niet vergelijken met Dames in de dop. Stupide mensen die niet weten waar ze over praten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
The nerve om Project Runway/Catwalk te vergelijken met RLS's vol niksnutten (chargeer!) .
(Seizoen vijf is leuk! En het nieuwe Australische seizoen heeft een contestant die je just love to hate.)
Vreselijk programma vond ik dat: Dames in de dop. Geen redden meer aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat ga je toch niet vergelijken met Dames in de dop. Stupide mensen die niet weten waar ze over praten.
Ja, Sugar. Trek die schoen maar aan.
Het enige wat ik daarvan heb gezien waren de fragmenten bij DWDD, tenenkrommend...quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vreselijk programma vond ik dat: Dames in de dop. Geen redden meer aan
Er komen vast wel streams, levert toch flink wat op lijkt mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef hondjes het volgende:
als er streams komen, anders wordt het dus toch burger zoo,
Gezien de basis waar ze bekend zijn geworden lijkt me dat ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er komen vast wel streams, levert toch flink wat op lijkt mij.
Nee het is echt een enorme scoop.quote:
Of ze netzoals DGK op hun wenken bedient gaan worden, wie weet ben benieuwd...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef Suikeroom het volgende:
ja
wat ik me afvraag, is er personeel bij cbml?
Het is net de dag voor je verjaardag, dat je moet wachten tot je je kadootjes krijgtquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:24 schreef Huubdgk het volgende:
zoveel vragen zoveel vragen,
is wel leuk om allemaal te lezen, gelukkig hoeven jullie niet lang meer te wachten
Ben benieuwd welke spel elementen er in voor gaan komen, als jij hebt zitten brainwaven/stormen, dan wordt het vast iets met dillema's ed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:24 schreef Huubdgk het volgende:
zoveel vragen zoveel vragen,
is wel leuk om allemaal te lezen, gelukkig hoeven jullie niet lang meer te wachten
Dat zal Mark van Rinsum dan wel zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:32 schreef Darklight het volgende:
las wel ergens dat iemand zich had aangemeld als butler
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zal Mark van Rinsum dan wel zijn
O nee, Jaquad dus
Degene die in dat programma stapt met het serieuze idee om de liefde van zijn/haar leven te vinden, spoort niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:34 schreef neo567 het volgende:
Zo-wie-zo is het concept best gemeen; kiezen tussen geld en echte liefde; en je weet niet of je nou gecreeped wordt of wel.
Als je hier je vrije tijd verdoet welquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Degene die in dat programma stapt met het serieuze idee om de liefde van zijn/haar leven te vinden, spoort niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |