is toch leuk om over op te scheppen tegen je vriendenquote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef Pimpeltje het volgende:
Dacht je dat ik dat nog wist? Een heel stel. Degene waarmee ik geneukt heb weet ik nog, maar gezoend? Nee, echt niet. Ik vind het ook niet belangrijk. Het is geen wedstrijd.
Waarom opscheppen tegen je vrienden?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef Hakki het volgende:
[..]
is toch leuk om over op te scheppen tegen je vriendenik win standaard
beetje competitie is toch goed, zo blijf je scherp net als bij sportquote:Op maandag 9 mei 2011 00:28 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Waarom opscheppen tegen je vrienden?
Competitie, waarvoor? En ook als het meisje niet zo knap is, telt het dan ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef Hakki het volgende:
[..]
beetje competitie is toch goed, zo blijf je scherp net als bij sport
Dat vind ik al vrij veel op je 18e. Maar goed ik was wat laat.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef fervente het volgende:
Alles boven de 30 vind ik echt veel. Maargoed, leeftijd speelt een rol.
Ik ben 18. Ik denk 14/15.
Dat heb je mij nergens zien posten volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef fervente het volgende:
[..]
Niet meer weten met hoeveel je hebt gezoend/seks hebt gehad vanwege het feit dat het er zo veel zijn
wie gaat er nou met niet knappe meisjes zoenen geakkkquote:Op maandag 9 mei 2011 00:31 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Competitie, waarvoor? En ook als het meisje niet zo knap is, telt het dan ook?
Je FoBo bekijken en kijken waar het aan kan liggen. Vervolgens dm'ed TS je een paar keer en noteert het in zijn kladblokquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
En wat gaan we nu met deze informatie doen?
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Editeur het volgende:
[..]
Je FoBo bekijken en kijken waar het aan kan liggen. Vervolgens dm'ed TS je een paar keer en noteert het in zijn kladblok
Nou gaan we je slettenbak noemen!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
Nee? Waarom hebben mensen langere tenen in dit topic, of lijkt dat maar zo..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?
Is geen schande, misschien ben je gewoon kieskeurig, en kus je niet met jan en alleman, niks mis mee toch? Beter als dat je met de halve kroeg ligt te kopkluiven.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke. Is het zo'n schande dan, 4 mensen?
Opslaan en doorgeven aan de regering. Die willen altijd alles weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
4, ben 20.
Als ze een Iphone heeft. weet de regering dat toch al lang?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Opslaan en doorgeven aan de regering. Die willen altijd alles weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |