abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:27:06 #51
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60731189
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Al die debielen hier vinden me ook een guido/mooiboy
En nee ik ga geen foto neerzetten.
Tyf dan een eind op met je FoBo
pi_60731203
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:20 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Andersom kan ik hetzelfde over jou zeggen. Jij wil bij de groep 'kijk mij tegen de mode ingaan en op internet een grote mond hebben tegen mensen die wél moeite voor hun voorkomen doen' horen als je op die manier denkt.
Alsof blindelings achter iedere modegril aanlopen het enige alternatief is voor volledig tegen de mode in gaan?

Alsof je alleen moeite voor je voorkomen kunt doen door bv BB boxers te dragen
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60731227
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:26 schreef Chillah.Bee het volgende:

Zie het als compliment, tenzij je het echt bent Zou liever als een 'guido/mooiboy' gezien worden op Fok dan als 'een van hen'
Maar je bent ook een guido/mooiboy, anders had je wel aangegeven dat mode je weinig tot niks interesseert en je alleen kleding koopt die jij leuk vindt
pi_60731270
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Maar je bent ook een guido/mooiboy, anders had je wel aangegeven dat mode je weinig tot niks interesseert en je alleen kleding koopt die jij leuk vindt
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:31:30 #55
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60731298
Lach je nu jezelf uit? Hij heeft wel gelijk.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60731417
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dit klinkt vrij tegenstrijdig.
><(({°>
pi_60731421
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:31 schreef pisnicht het volgende:
Lach je nu jezelf uit? Hij heeft wel gelijk.
Hij lult zoals velen hier gewoon uit z'n nek. In principe doet hij hetzelfde als dat ik zou roepen : "haha Pisnicht heeft een Creative Zen en een shirt van de Hema/London, nu is het een alto/gothic/hippie "

Het gaat om je zelfverzekerheid, en de minst zelfverzekerde typetjes komen op internet bij hun medestanders elkaar aanpraten dat zij zelf wel zelfverzekerd zijn.
pi_60731426
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:27 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Tyf dan een eind op met je FoBo
Nee.
><(({°>
pi_60731442
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:26 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Zie het als compliment, tenzij je het echt bent Zou liever als een 'guido/mooiboy' gezien worden op Fok dan als 'een van hen'
Zit wat in maar guido/mooiboy als compliment opvatten is moeilijk
><(({°>
pi_60731465
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:36 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Zit wat in maar guido/mooiboy als compliment opvatten is moeilijk
Mwoah van echte mensen zou ik het een belediging vinden, van een een van bovenstaande figuren als compliment
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:38:20 #61
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60731486
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Hij lult zoals velen hier gewoon uit z'n nek. In principe doet hij hetzelfde als dat ik zou roepen : "haha Pisnicht heeft een Creative Zen en een shirt van de Hema/London, nu is het een alto/gothic/hippie "

Het gaat om je zelfverzekerheid, en de minst zelfverzekerde typetjes komen op internet bij hun medestanders elkaar aanpraten dat zij zelf wel zelfverzekerd zijn.
mensen die zelfverzekerd zijn hoeven hun gelijk niet op een internetforum te halen
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60731534
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:38 schreef pisnicht het volgende:

[..]

mensen die zelfverzekerd zijn hoeven hun gelijk niet op een internetforum te halen
Vanwaar dan dat de anti-mode/Guido/Mooiboy/iPod-users hier dan het hardst van hun vriendjes op internet willen horen dat ze gelijk hebben en dat de mensen waar ze bang voor zijn/tegenop kijken onzeker zijn?
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:41:32 #63
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60731571
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Vanwaar dan dat de anti-mode/Guido/Mooiboy/iPod-users hier dan het hardst van hun vriendjes op internet willen horen dat ze gelijk hebben en dat de mensen waar ze bang voor zijn/tegenop kijken onzeker zijn?
wie opende hier nu ook alweer een topic?
#allmightygod
pi_60731572
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Mwoah van echte mensen zou ik het een belediging vinden, van een een van bovenstaande figuren als compliment
Ik zou zeggen gooi hier een foto van jezelf neer.

Kunnen we je altijd nog in elkaar hoeken en je carl zeiss lensje breken enzo, zoals je zelf al voorstelde.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60731618
Doet me denken aan Waarom je riem zo ?
><(({°>
pi_60731655
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef Chillah.Bee het volgende:

M.a.w.: jjij loopt wel degelijk achter de mode aan. Dan bén je een guido / mooiboy. Dat jij dat bestempelt als onzekerdheid van mijn kant, is niet mijn probleem: ik geef niet eens ergens aan dat ik dat erg vindt / jij een sukkel bent / etc.

Geeft verder niet hoor, maar ga dan niet triest doen door anderen van onzekerheid te 'beschuldigen'
pi_60731690
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
En waar is meneer nu zelf mee bezig? Roepen dat anderen onzeker zijn.....
pi_60731714
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
Dit klinkt vrij tegenstrijdig.
Dat is alleen tegenstrijdig als 'mode' en 'dingen leuk vinden' bij jou gelijk aan elkaar staat.
pi_60731751
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat is alleen tegenstrijdig als 'mode' en 'dingen leuk vinden' bij jou gelijk aan elkaar staat.
Nee, want een guido/mooiboy gaat toch juist wel met de mode enzo mee?
><(({°>
pi_60731816
sommigen lopen in kleding die in de mode is omdat het mode is, ook al staat het voor geen meter
pi_60731818
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef BigKahuna het volgende:
Uhm, juist ja. Dat staat er toch?
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:52:04 #72
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60731849
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

In interpreteerde het meer als dat je een mooiboy bent als je met de mode meeloopt en je pas een bink bent
indien je simpelweg koopt wat je mooi vindt (en die keuze mode is/wordt)
#allmightygod
pi_60731852
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Uhm, juist ja. Dat staat er toch?
Oh, wtf. Ik dacht dat er stond "Je bent ook een mooiboy want mode intreseert je niet en je koopt alleen wat je zelf leuk vindt"

Ik ben al weg
><(({°>
pi_60731870
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
Oh, wtf. Ik dacht dat er stond "Je bent ook een mooiboy want mode intreseert je niet en je koopt alleen wat je zelf leuk vindt"

Ik ben al weg
pi_60731921
Hier ben ik het volledig mee eens.
Helaas is het vaak zo dat de bjornborgbreezer die jij beschrijft het nodig vind wat naar me te roepen.
Dan kan je er natuurlijk van uit gaan dat ik wat terug ga doen...

Mensen in hun waarde laten, tja dat is tegenwoordig ogenschijnlijk een onmogelijke opdracht.
Zo komt het er bij sommige mensen echt niet in dat ik als man lang haar heb. Anno 2008 zijn er nog mensen die je daar vreemd van gaan aankijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')