Wel als ik 'vriendin van treinkerel' of 'jaloerze exvriendin' van treinkerel beantwoordtquote:
Zitten hier zoveel niet-stagiairs nuquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Sorry, maar ik loop dan ook geen stage meer enzeu. Ik ben nu BEng!
Als TT was: "Alles kan kapot" wel mooi geweest misschienquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel als ik 'vriendin van treinkerel' of 'jaloerze exvriendin' van treinkerel beantwoordt
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Als TT was: "Alles kan kapot" wel mooi geweest misschien![]()
Maar hoe weet die exvriendin van de treinkerel dan van jullie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
(ex)vriendin treinkerel:
"meisje geloof mij dat doe ik nu echt wel,had steeds geen bewijs maar jij bent nu mijn held"
Omdat we elkaar hadden toegevoegd op hyves .. waar het allemaal al niet goed voor isquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar hoe weet die exvriendin van de treinkerel dan van jullie?
Ik doe helemaal niksquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
Ik kan het niet helemaal volgen, maar volgens mij ben je lekker bezig![]()
Ik zag hetquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gravenstijn in de finale, we hebben er dus weer een medaille bij
Ik dacht drie.. vmorgen zag ik 1 goud, 1 brons... en die strax van gravenstijn denk ik dan..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
hoeveel medailles heeft nl nu? 2 toch
Die zwemsters (4x100), en judoka had goud..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht drie.. vmorgen zag ik 1 goud, 1 brons... en die strax van gravenstijn denk ik dan..
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
hoeveel medailles heeft nl nu? 2 toch
aah okequote:Op maandag 11 augustus 2008 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
- één goud (dames estafette (4 x 100 m vrije slag))
- één brons (heren judo tot 60 kg)
En daar komt nu dan nog één goud of één zilver bij (dames judo tot 57 kg)
succesquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:33 schreef Californium het volgende:
luctor
Zo weer verder met lerenwel alweer 5 pagina's gedaan in 2 uur
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:37 schreef Californium het volgende:
thx.... maar eerst even chocolade eten
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:41 schreef Californium het volgende:
* geeft merci chocolaatjes door aan Piles
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Oeh, valt tegen op een nuchtere maag in combinatie met cola![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Mogguh
Al onderweg naar de stok?![]()
Topic moet nog centraal trouwens
Doe dan "mn", die letters zitten nog dichterbij elkaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
Weet ik ook wel Piles maar dit is gewoon luiheid!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe dan "mn", die letters zitten nog dichterbij elkaar
Het is trouwens mijn..quote:
Staan met 1-0 voor..quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vraagt mijn moeder net of ik geen hockey moet kijken.
Alsof mij mannenhockey iets interesseert
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar m'n is nog altijd beter dan me![]()
"me" is dan ook het enige waar ik me aan erger hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
maar me is gewoon hoe ik het zeg.... als het je irriteert heb je mooi pechtis hier een internetforum en ga echt niet me best doen op de spelling hier
Eensquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
maar me is gewoon hoe ik het zeg.... als het je irriteert heb je mooi pechtis hier een internetforum en ga echt niet me best doen op de spelling hier
Netjes hoor, doe je het beter dan die Maddoxquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef mash_ het volgende:
Dealer: Game #19532535636: Relderson wins pot ($100.40) with a full house, Nines full of Eights![]()
![]()
toch leuk dat poker
en goedemiddag
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Netjes hoor, doe je het beter dan die Maddox
trustenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Slaap.. slaap.. slaap
Drink nooit dingen met koolzuur.. dus nee dank jequote:
quote:
wort je dik van en heeft je een vol gevoel en je gaat ervan boerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Drink nooit dingen met koolzuur.. dus nee dank je
Ik zal niet zeuren over 'wort'quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:39 schreef Californium het volgende:
wort je dik van [...] en het is niet lekker dus helemaal mee eens
Ja, dat boeren klopt welquote:en heeft je een vol gevoel en je gaat ervan boeren![]()
inderdaad en het leuke OS is ook weer voorbijquote:
Ik word wel dik van al het anderequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
Ik zal niet zeuren over 'wort'
Maar ja, je wordt er echt ontzettend dik van, kijk mij maar![]()
En niets lekkerder als cola
vind het zo viesquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal niet zeuren over 'wort'
Maar ja, je wordt er echt ontzettend dik van, kijk mij maar![]()
En niets lekkerder als cola
[..]
Ja, dat boeren klopt wel
En een vol gevoel, nooit last van
Oke vol is verkeerde woord dan denk ik.... Opgeblazen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Van drinken krijg ik nooit een vol gevoel
Moet je ook boeren hè, gaat het weer overquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke vol is verkeerde woord dan denk ik.... Opgeblazen?
wordt je?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
vind het zo viesEn van de suiker wordt je wel dik... Jij hebt gewoon een verteringsstelsel die uitzonderlijk werkt...En krijg er altijd een vol gevoel van jah
Ook niet echt.. denk ik.. drink nooit echt veel, want dan vind ik het niet lekker meer..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke vol is verkeerde woord dan denk ik.... Opgeblazen?
Cola-light, ranzige zooiquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
cola is niet vies. en zero is ook lekkeren zit geen suiker in
quote:
Ik vind cola vies enquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wordt je?![]()
cola is niet vies. en zero is ook lekkeren zit geen suiker in
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
Ik wil dat het aankomende zaterdagavond isquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:47 schreef Houniet het volgende:
Ik wou dat het nog zaterdagavond was.
Alsof er zoveel verschil in zitquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over light.
succes nog met leren en alvast eet smakelijkquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof er zoveel verschil in zit
Light is voor vrouwen, Zero voor mannen
gebakken aardappeltje met die bbq kruiden en verse hollandse bonenquote:
thx.....!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succes nog met leren en alvast eet smakelijk
Bijna hetzelfde als hier, alleen bij jou een stuk lekkerder denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
gebakken aardappeltje met die bbq kruiden en verse hollandse bonenLekker......
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als hier, alleen bij jou een stuk lekkerder denk ik![]()
Eet smakelijk alvast
Wantquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil dat het aankomende zaterdagavond is
Heldquote:
Hondquote:
Omdat ik dat niet eetquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom praat hier niemand over het VLEES!?
Ik mag niet tijdens werk over mijn piemel pratenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
PICSquote:
[smurfenstem]quote:
Niet van de schoenen uiteraardquote:
Het is geen BBQ-weerquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Ik hoor jou sowieso bar weinig over jouw piemel pratenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag niet tijdens werk over mijn piemel praten.
Omdat ie nog tot oktober aan het werk is natuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik hoor jou sowieso bar weinig over jouw piemel praten
vlees hoeft niet altijd op de BBQ hequote:
Gek hequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik hoor jou sowieso bar weinig over jouw piemel praten
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ie nog tot oktober aan het werk is natuurlijk![]()
jij post alleen als je op het werk zit?quote:
Druk niet.. wel een keer veel verschillende mensenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, teveel werk![]()
Het is druk hier trouwens,![]()
Tssssquote:
Gezellig hèquote:Het is druk hier trouwens,![]()
Ja, das wel een verschilquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Druk niet.. wel een keer veel verschillende mensen
Wel gezelligquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Druk niet.. wel een keer veel verschillende mensen
Stilte voor de stormquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
En toen viel er gelijk een korte stilte
Was even cola halenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
En toen viel er gelijk een korte stilte
Waar was je nou weerquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat een gezelligheid hier. Ik ben er weer eens niet bij en het is gezellig.
Valt mee hoorquote:
ik ben gamenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Was even cola halen
[..]
Waar was je nou weer
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:07 schreef Milou__ het volgende:
Ik?
Losbarsten is nooit mijn sterkste punt geweest
quote:
Moet je ook niet doenquote:
hier was het stil, dus ik dacht dat ik wel weg kon.quote:
We gaan geen hoge eisen stellen hèquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
wat een heerlijk niveau hier weer
Breng het niveau dr weer in danquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
wat een heerlijk niveau hier weer
Weet ik, want je bent niet onlinequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef The_Dean het volgende:
Aan het werk Kees, kan niet constant meedoen![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:32 schreef Bravebart het volgende:
Tatatatatatatatataaaaataaatatatataa [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik jaag ook mensen wegquote:
Alsof ik dat hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, want je bent niet online
Het is ook geen verwijt tegenover de mensen met een leven hier
Dat zeg ik ook nietquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik beter niet naar de meet komen, anders blijf ik alleen over. En in je eentje meeten, kan ik ook thuis
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij post alleen als je op het werk zit?
dankje,quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Milou veel plezier met voetballen.
En ik ga nu eten
Beetje wel, maar het is alweer avond en die gaat vast snelquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:03 schreef Broekpaling het volgende:
Langzaamaandag.
Moet ik straks nog auto gaan rijden ook...quote:
Studeersequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef Californium het volgende:
oke... even hele kamer afgezocht naar het blaadje waarop stond wat ik voor immunologie moet lerenNu echt aan de virologie
Over wat voor toernament hebben we het eigenlijk?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet ik straks nog auto gaan rijden ook...![]()
Ging gisteren ook hard tegen hard.![]()
Uiteindelijk won ik het klassement daardoor
No pain, no gain
Trainingquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Over wat voor toernament hebben we het eigenlijk?
atletiekquote:
In de duinen, alleen het sprinten en middellange afstand (800-1500m). Ik ben meer een sprinter en verspringen, maar heb conditie nodig om te kunnen sprinten.quote:
Aaah oke.. dus niet alles..quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de duinen, alleen het sprinten en middellange afstand (800-1500m). Ik ben meer een sprinter en verspringen, maar heb conditie nodig om te kunnen sprinten.
hoezo kut? of en las vegas is ook een goedequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook kut, maar wel de beste die er is![]()
Heej Jip
Moet je het wel hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook kut, maar wel de beste die er is![]()
Heej Jip
Af en toe memory-leaks, geen ondersteuning van mp3'squote:Op maandag 11 augustus 2008 19:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoezo kut? of en las vegas is ook een goede
Ja wel hoor, maar het kan altijd beterquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah oke.. dus niet alles..
conditie heb je toch?
Maar dan moet ik het eerst downloaden enzoquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe het dan ook met adobe premiere pro
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:27 schreef PieterBas het volgende:
Ging in plaats naar voren (op een zachte mat) naar achteren... op een hard en bevroren grasveldje...
huh geen mp3quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Af en toe memory-leaks, geen ondersteuning van mp3'sOh, en best ingewikkeld soms
Maar voor de rest top-programma
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja wel hoor, maar het kan altijd beter. Ik vind de werponderdelen geen reet aan en polsstokhoogspringen heb ik nare herinneringen aan, ze stonden namelijk op het punt maar een ambulance te bellen..
Ging in plaats naar voren (op een zachte mat) naar achteren... op een hard en bevroren grasveldje...
Gewoon trial via adobe site doen. die downloads gaan altijd wel snelquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het eerst downloaden enzo
Premiere Pro CS3quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
huh geen mp3weet niet welke versie jou hebt want dat doet die gewoon hoor
File Format not supportedquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon mp3 in doen hoor
Je moet wel een beetje uitkijken hequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja wel hoor, maar het kan altijd beter. Ik vind de werponderdelen geen reet aan en polsstokhoogspringen heb ik nare herinneringen aan, ze stonden namelijk op het punt maar een ambulance te bellen..
MSN is ook zooooo 2007quote:
Ja maar. Crack enzo danquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon trial via adobe site doen. die downloads gaan altijd wel snel
BEng = Bachelor of Engineering. Mijn titelquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zitten hier zoveel niet-stagiairs nu
Ennuh, BEng
Zo, moet je me wat vertellenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef The_Dean het volgende:
En als we dan zweven, zo tussen het blauw
Is heel de wereld van mij en van jou
Heel vaakquote:
Heb ik nog wel voor je denk ikquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:49 schreef Goover het volgende:
BEng = Bachelor of Engineering. Mijn titel
* BBEquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:49 schreef Goover het volgende:
[..]
BEng = Bachelor of Engineering. Mijn titel
Er staat vaak een einddatum opquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:53 schreef Yesse het volgende:
Hmmm zou een kortingscode van vorig jaar kerst nog werken
quote:
Help ik je wel ff mee straksquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijzondere_Bijstands_Eenheid ?
Stoer hoor
quote:
Het is gewoon een kortingscode.. Maar geen tijd in het mailtje.. Ach, ik probeer het gewoonquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er staat vaak een einddatum op
En ligt eraan wat voor kortingskaart.. meeste zijn maar een tijdje geldig.. echte waardebonnen meestal een jaar.
Goed planquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:07 schreef Yesse het volgende:
Het is gewoon een kortingscode.. Maar geen tijd in het mailtje.. Ach, ik probeer het gewoon
Alleen jammer dat zij niet wilquote:
Heb ik iets gemist?quote:
Doen!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef The_Dean het volgende:
Nee hoor
Heb hier niemand iets verteld![]()
Genaaid, merk je dat of heeft ze het echt verteld.quote:
quote:
Ah dat is kutquote:
En danquote:
Zie .. we rennen niet altijd gelijk wegquote:
Klaar met werken en dan richting FREQUEEEENCY festivalquote:
geen zin meer in lerenquote:
Ik weet hetquote:
Weet ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon een keertje F5en en dan post hij het alsnog
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon een keertje F5en en dan post hij het alsnog
O,a.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Houniet het volgende:
Ga je nog steeds met die moduitser!!!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie .. we rennen niet altijd gelijk weg
Lekkerquote:
Hé!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer terug en geeft een colaatje aan Piles
Snap niet hoe je het doetquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
Hele dag leren en slapen en eten en drinken.... wat een vakantie
heel veel disipline en de wil om die leraren eens wat te laten zien, met een klein beetje zelfvertrouwen en een beetje de wil voor die diploma die ik mag ophalen en de stage die ik mag afmaken als ik ze haalquote:
* geeft een zoete witte wijn aan Caliquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
zo genoeg geleerd.... dus dan mag luctor mij wel een zoete witte wijn komen brengen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* geeft een zoete witte wijn aan Cali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |