Bij Brunel krijg je reiskostenvergoeding volgens het top benefits pakket (weet ook niet wat dat inhoudt). Bij Sogeti krijg je een mobiliteitsvergoeding van 750 euro pm. Als je gaat leasen dan krijg je een tankpas.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze mij aanbieden, als ze het al doen
Valt mee. mijn record was 6 buisjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had een mooie kleur bloed zei ze.
Drie buisjes!
Meer was niet nodig ehquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Valt mee. mijn record was 6 buisjes
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oja. 300
[ afbeelding ]
Hardlopen!quote:
Film? Ik dacht dat het één grote Manowar videoclip wasquote:
Film? Batman, dark knight schijnt een leuk einde te hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Film? Ik dacht dat het één grote Manowar videoclip was
Ik wilde je een 'gewone' Manowarclip tonen, maar blijkbaar was ik niet de enige die 300 één grote Manowarclip vondquote:
Heb je anders zin om met mij naar The Dark Knight te gaan? Ik heb nog een bioscoopbonquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Film? Batman, dark knight schijnt een leuk einde te hebben
Dan moet je misschien een pauze in je hongerstaking inlassenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef octopussy het volgende:
ik ben niet zo van de battleground films.
Over bloed afnemen gesproken, ik moet toch maar even een afspraak maken bij de dokter. Heel duizelig worden tijdens het hardlopen is niet zo goed geloof ik
in het derde stukje lopen (3 minuten).quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Werd je al snel duizelig dan, octo?
(nynke, je ging gras maaien,..wat moest je met die boom dan?)
ik had een uur eerder knackebrod met smeerkaas gegetenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan moet je misschien een pauze in je hongerstaking inlassen
Oh. Ben ik de enige die het raar vindt om een badkamer te stofzuigen? Hoe komt daar nou weer stof
Afspraken maken kan maar geloof ik tot 11.00 ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je al een afspraak gemaakt voor bloed prikken Octo?
Maar dat weet je niet zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
Afspraken maken kan maar geloof ik tot 11.00 ofzo.
En ik moet een consult aanvragen voor bloedprikken. Dat had ik al eens eerder gevraagd.quote:U kunt voor een afspraak de praktijk bellen op werkdagen tussen 8.00 en 10.30 uur en tussen 11.00.en 12.00. uur.
Niet in mijn badkamer. Omdat de ventilator zo'n beetje boven het bad hangt, moet daar af en toe de stofzuiger langsquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een badkamer wordt toch vanzelf schoon door al dat water
Waarom wil je de aftiteling van een film zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Eh, nee, PFDat zou je denken, maar als je een badkamer nooit schoonmaakt wordt het echt heel erg smerig
Net zoiets onlogisch als een zwembadcomplex dat afbrandt, vind ik nog steeds idioot (tegels & water!).
Octo, je liep dus nog maar net? Geen overbodige luxe om daar even naar te laten kijken, zo heel warm is het buiten nou ook weer niet en ik neem aan dat je voldoende drinkt.
Oh, ik herinner me net mijn ergenis van gisteravond. Zit je in de bioscoop, is de film afgelopen en dan wachten de schoonmaakjongens en of meisjes van de bioscoop tot de laatste de zaal uit is voor ze beginnen. Maar ik kijk verdorie graag de héle film, daar ben ik misschien irritant in, maar ik wil gewoon alles zien. Dus ook de aftitelingGisteravond film gekeken, iedereen sprint bij de eerste woorden op de aftiteling de zaal uit, zoals gewoonlijk. Maar ik wil graag alles zien en blijf zitten. Staat daar een fragiel tienermeisje met een bierkrat in haar handen te wachten op ons. Ja, gvd, ik kan dat arme kind toch niet de hele godganse aftiteling met dat krat laten wachten! Ben dus maar opgestaan en weggelopen
Nee hoor, ze bleef al 2 minuten oid braaf staan wachten op onsquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar je liep zelf weg! Ze was heus wel begonnen. Ze krijgt toch per uur betaald.
Het is hier zelden een zooitje, echt veel opruimen hoeven ze nooit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:06 schreef octopussy het volgende:
Ik verbaas me toch altijd weer hoe smerig zo'n zaal is na een film. Zo aso om alle troep maar op de grond te gooien
Omdat ik dat leuk vind.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:13 schreef mrbox het volgende:
Waarom wil je de aftiteling van een film zienKan het begrijpen als er leuke fragmentjes inzitten maar zonder dat ?
Jij had hem toch al gezien? en hoe kom je aan die bon?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je anders zin om met mij naar The Dark Knight te gaan? Ik heb nog een bioscoopbon
Vanavond niet. misschien zaterdagquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik heb de film al gezien en de bon heb ik van de bioscoop voor verspilde tijd
Kan je vanavond? Oh wacht, ik moet werken
en ik kijk op de stream naar het beachvollebal erbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:59 schreef Den_Haag het volgende:
4 - 0![]()
![]()
tegen Zuid-Afrika. en we moeten nog even
Schuil en NUmmerdor winnen en zijn sowieso naar de volgende rondequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef borisz het volgende:
[..]
en ik kijk op de stream naar het beachvollebal erbij
Jee, we gaan goud winnen bij de echte wedstrijden dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
nee, voorrondes. wedstrijd net afgelopen. overtuigende overwinning. ziet er goed uit.
die boom staat midden op het gras, en daar moest ik onderdoor. En om te zorgen dat het snoer niet onder de grasmaaier kwam moest ik het snoer over m'n rug gooien, en ging ik met m'n hand door de boom. En de boom is al laag, ik liep er al bijn op m'n knieen onderdoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Werd je al snel duizelig dan, octo?
(nynke, je ging gras maaien,..wat moest je met die boom dan?)
Gelukkig heeft de NOS nog streamsquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:59 schreef AKnynke het volgende:
hockey was een leuke wedstrijd.
Jammer dat ze het hockey boven het beachvolleybal verkozen om uit te zenden.
quote:Alcohol maakt medemens aantrekkelijker
Uitgegeven: 11 augustus 2008 14:23
Je vindt je medemens aantrekkelijker na een paar glazen alcohol. Veel mensen weten dit al uit de praktijk, maar nu is het ook wetenschappelijk bewezen.
Dit stukje wetenschap wordt dagelijks in veel kroegen getest en soms zelfs uitgebuit. Maar de onderzoekers in Bristol vonden het nodig om dit grondig te onderzoeken. Hiervoor gaven ze een groep vrijwilligers cocktails. De helft van de groep kreeg echte cocktails en de andere helft kreeg alcoholvrije cocktails.
Een half uurtje na het borrelen, moesten de vrijwilligers de aantrekkelijkheid van 20 mannen- en 20 vrouwengezichten beoordelen. Dit deden zij door een cijfer te geven. Zoals verwacht, bleken de deelnemers die alcohol op hadden de gezichten ongeveer 10 procent hogere cijfers te geven. Dit effect was meetbaar na het equivalent van een liter bier en hield vervolgens 24 uur aan.
Dr. Marcus Munafo, een experimenteel psycholoog die het onderzoek leidde, trok ook een serieuze les uit de resultaten: "Deze conclusies zijn belangrijk vanwege de gevolgen van de rol die alcohol speelt, bijvoorbeeld bij het hebben van (on)veilige seks."
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef Anthraxx het volgende:
Positief. Hij wilde mij wel hebben. Ik vond het zelf ook een erg prettig bedrijf. Klein, 25 man totaal, maar wel een prettige sfeer. Ook veel verschillende projecten, dus niet continu hetzelfde werk. De twee belangrijkste punten voor mij.
Verder mogelijk tot doorleren en variabele werktijden. De financiele kant hebben we niet besproken.
Oh, ze maken onderdelen voor auto's (vooral dingen voor in de motor enzo). Klanten uit het verleden zijn o.a. Mercedes, Ferrari en Volkswagen.
Wauw, stoer. Doen ze ook wat met Volkswagen Kevers?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef Anthraxx het volgende:
Positief. Hij wilde mij wel hebben. Ik vond het zelf ook een erg prettig bedrijf. Klein, 25 man totaal, maar wel een prettige sfeer. Ook veel verschillende projecten, dus niet continu hetzelfde werk. De twee belangrijkste punten voor mij.
Verder mogelijk tot doorleren en variabele werktijden. De financiele kant hebben we niet besproken.
Oh, ze maken onderdelen voor auto's (vooral dingen voor in de motor enzo). Klanten uit het verleden zijn o.a. Mercedes, Ferrari en Volkswagen.
keertje rustig bijlezenquote:
+1 Wat gaat u daar precies doen anthraxx? En wat voor electronica maken ze er?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeli met de leuke baan-optie, trouwens
Ik ga daar software schrijven voor embedded systems. Die embedded systems komen terecht in een stuk hardware wat bedoelt is om nieuwe auto's op de weg te houden (oftewel, het programmeren van elektronica voor moderne auto's).quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
+1 Wat gaat u daar precies doen anthraxx? En wat voor electronica maken ze er?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga daar software schrijven voor embedded systems. Die embedded systems komen terecht in een stuk hardware wat bedoelt is om nieuwe auto's op de weg te houden (oftewel, het programmeren van elektronica voor moderne auto's).
quote:De auto-industrie maakt veelvuldig gebruik van ingebedde systemen; in moderne auto’s zijn 20 tot 80 microprocessors aanwezig die verschillende functies automatisch kunnen activeren aan de hand van de externe omstandigheden: koplampen die aanspringen bij invallende duisternis, automatische ruiterwissers, ABS of airbags, enzovoort.
(bron wiki)
Klinkt allemaal leukquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
Morgen maar even mailen dat ik zeer geinteresseerd ben, maar nog wel wat wil weten over arbeidsvoorwaarden, geld enzo.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom even schouderklopjes vragen
Kheb net mn ex-schoonmoeder eindelijk gebeld. 7 maanden geleden sprak ik r voor t laatst, om afscheid te nemen en haar te bedanken dat ik altijd zo welkom was. Vandaag is ze jarig, en ik heb gewoon gebeld en haar gefeliciteerd. Ik zag er zo tegenop
Wat syphatiek Leinquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Kheb net mn ex-schoonmoeder eindelijk gebeld. 7 maanden geleden sprak ik r voor t laatst, om afscheid te nemen en haar te bedanken dat ik altijd zo welkom was. Vandaag is ze jarig, en ik heb gewoon gebeld en haar gefeliciteerd. Ik zag er zo tegenop
Ze vond t erg leukquote:
Soms heh, heel af en toe,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heldinquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
+10 karmaquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
* Stereotomy helpt Lein weer opstaan van de grondquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
* MissHobje geeft een flink schouderklopje aan Leintjuhhh
En ik heb net óók nog ex-schoonzusjes gemaild. Ik ga naar de hemel als ik dood gaquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
+10 karma![]()
[..]
* Stereotomy helpt Lein weer opstaan van de grond![]()
Hey!! was kei lief schouderklopke enzo heurquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
+10 karma
[..]
* Stereotomy helpt Lein weer opstaan van de grond![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
Kudos voor Lein.
Ik heb Elf overleefd vandaag. Wat een sexy modderfokker he?
Ik ga nu de ouzo neutraliseren met groene thee want ik voel mijn lever kloppen
Mij overleefd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
Kudos voor Lein.
quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Strict gezien heb ik vandaag zelfs nog aardig tegen jou gedaan
Er is iets mis denk ik.
impossible.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Strict gezien heb ik vandaag zelfs nog aardig tegen jou gedaan
Er is iets mis denk ik.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
Kudos voor Lein.
Nah idd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Waar is de tijd dat we elkaar nog gewoon neukten.
Die tijd kan ik me niet eens herinnerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
En als je t je al kan herinneren, dan voel je er niks vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die tijd kan ik me niet eens herinneren
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als je t je al kan herinneren, dan voel je er niks van![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Eeeh neuken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nah idd.
zoetsappige gedoe allemaal
getsiederrie, bah. seks!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Dan niets, nee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:20 schreef Vork het volgende:
Behalve dat dan.
Waar???quote:
Hier ook niet hoor... ik zit braaf met een kopje soep alleen achter de laptopquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waar???
Niet in mijn huis hoor!
Soep is een anagram van....?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor... ik zit braaf met een kopje soep alleen achter de laptop
Bij m'n ouders thuis ook niet!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waar???
Niet in mijn huis hoor!
Is dat iets dat ik heb gemist het afgelopen weekend dan? Ik geloof niet dat ik dat uberhaupt mis.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:DE, hier ook soep. Haastvoedsel
Wat voor soep had jij?
Nee joh, veggies go to heaven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Is dat iets dat ik heb gemist het afgelopen weekend dan? Ik geloof niet dat ik dat uberhaupt mis.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh, veggies go to heaven.
Hier heb je niets gemist. Er waren hormonen, er was consternatie, er mocht vooral niet hormonaal gedaan worden want dat was zooooooooooooooooooooooo erg en zooooooooooooooooooooo naar en zoooooooooooooooooooooooo onbegrijpelijk. En vooral veel zooooooooooooooooooooo whatever!
Maar dat kan je negeren.
Steer was venijnig ad rem, Lein grappig, Isa conflictvermijdend en verzorgend en een enkele verdwaalde Culler kwam weer langswaaien, maar ik geloof niet dat dat heel ingrijpend was. Elf maakt haar eeuwige lekker soep en krak en memo waren niet te volgen, maar dat maakt ze ook onmisbaar.
PF is verliefd, maar dat is logisch, want haar vriendje is een hottie. Zij ook, maar dat dringt nog niet door.
Wat heb je gegeten vandaag?
mm.. dat is lekker. Moet de saus wel lang pruttelen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
Een al dente spaghetti Lunghi al tonno, en het was goed
Graag! 7 versnelling had ie toch? En welke kleur is ie? en welke maat frame?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, zal ik ook even de precieze specificaties van mijn fiets doorgeven?![]()
Ja, wat heb jij voor fiets eigenlijk?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, zal ik ook even de precieze specificaties van mijn fiets doorgeven?![]()
Ik vind Citroën ook altijd wel echt mooi van binnen, met al die toeters en bellenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef AKnynke het volgende:
M'n vader rijdt in de Citroen C4 grand picasso. Men, dat is goddelijk rijden. Tis een automaat, en t cruist heerlijk!
Ehct een patserbak aan opties trouwens, iedere passagier kan de airco voor zichzelf instellen, zit een koelboxje in, mooie velgen, spiegels die inklappen als de auto opslot gaat, en weer uitklappen als die open gaat, geweldig navigatiesysteem, alles te navigeren via het stuur..ideaal!
Heerlijk om donderdag mee naar Zweden te rijden!
[ afbeelding ]
Tezz! Hoe gaat het met je behalve je zere kont? En met je schoonmoeder? En hoe was Renesse?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:16 schreef Tezz het volgende:
Over konten gesproken: de mijne doet pijn. Heb de hele middag op marktplaats naar caravans zitten zoeken.
Dr kont misschien niet, maar dr polsen wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
CF's kont heeft geen vering nodig joh.![]()
![]()
dat doet die van ons niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef octopussy het volgende:
de nieuwe citroen C5 break van mijn vader is echt lelijk van binnen![]()
en de navigatiemuts is echt van het type Goois (sp?) hockeymeisjeen dan spreekt ze ook nog de straatnamen uit waar je in moet. Das dan wel weer hilarisch
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Leintjeuh het volgende:
vering is voor watjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor merk fiets heb je eigenlijk CF?
En heeft ie wel vering?
Met mij: prima!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tezz! Hoe gaat het met je behalve je zere kont? En met je schoonmoeder? En hoe was Renesse?
Nee, nee. Bolletje was kickboksen en heeft handschoenen gekochtquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Even zwaaien naar PF die vast mee zit te lurken.![]()
Die fotoquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dr kont misschien niet, maar dr polsen wel.
Ik heb voorvork en zadelvering. Als de fietspaden in het vlaamse net zo brak zijn als de fietspaden in het Haagse, dan is vering op je fiets geen overbodige luxe.
[ afbeelding ]
Trappist!!!!!!! Met!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vering is voor watjesmijn fiets
Het is jij! Ik denk het is een of ander 6-jarig nichtje van Octo, maar verrek.quote:
Koop een lap stof, vouw het dubbel, naai het, tadaaaquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Bij m'n ouders thuis ook niet!
Ik moet eerst eens zorgen dat ik straks in zweden een comfortabel bed heb. Wel zo makkelijk. Heb nu een dekbed van 200x220, zodat ik atlijd warme voeten heb. Nu nog ene dekbedovertrek van 200x220 vinden. En dat is best lastig. Maar, heb er nu een besteld bij Wehkamp, kijken of dat wat is.
He fijn dat de chemo is aangeslagen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Met mij: prima!
Met schoonmama: ook prima! De chemo is wel aangeslagen, maar ze wordt wel een beetje opstandig nu omdat er nog zooooooo veeeeeeeeeeeel onderzoeken volgen. Maar dat geeft niets. Dat mag.
En Renesse: was leuk! Droog voor de verandering ook! Lekker drie weken op mijn luie reet gezeten en niets gedaan, behalve af en toe gekookt en af en toe een wasje gesopt. Heerlijk relaxed ben ik!
Ah, dat is een lichtgewicht fiets om snel mee te fietsen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja he, heerlijk relax. Morgen nog een dag vrij en dan weer werken. Da's dan weer minder.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat is een lichtgewicht fiets om snel mee te fietsen.
Ik ben voor de comfortabele fiets gegaan.
Klinkt als een ontzettend goede vakantie Tezz! Toffe foto;s ook op je hyves.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
He fijn dat de chemo is aangeslagen.Nu hopen op geen uitzaaiingen en happy ever after.
M'n kuitenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even, wat is er precies bol bij jou
Goedzoquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, nee. Bolletje was kickboksen en heeft handschoenen gekocht
Dat biertje daar is goddelijk, maar die fiets...bah. Zere schaamplippen krijg ik er nu al van!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat is een lichtgewicht fiets om snel mee te fietsen.
Ik ben voor de comfortabele fiets gegaan.
Klinkt als een ontzettend goede vakantie Tezz! Toffe foto;s ook op je hyves.
Dat is zo'n fiets waar je een spinning-broek voor nodig heb, wil je ooit nog van seks kunnen genieten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat biertje daar is goddelijk, maar die fiets... bah. Zere schaamplippen krijg ik er nu al van!
Ja das wel essentieel jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is zo'n fiets waar je een spinning-broek voor nodig heb, wil je ooit nog van seks kunnen genieten.
* ik ook ik ookquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Nais, Vork!Ik heb meer zo'n fiets als Lianne (maar dan een met lage instap
): comfortabel, degelijk, prettig en tamelijk lomp. Fijne fiets na 8 jaar studentenbrikkies
TEZZZZZZ!!!!!Ben je vrijdag thuis?
Kaasplankje heeft een fiets zoohooonder zaaaahaaaadel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja das wel essentieel jaIk ga er altijd met mijn blote kont in
Dat lijkt me echt heel pijnlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kaasplankje heeft een fiets zoohooonder zaaaahaaaadel.
Dude, ik heb je een keer bolletje genoemd toen je weigerde te gaan sporten en in dezelfde post gezegd dat ik het eeeeeecht niet meendequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
M'n kuiten
Nee dat moet je aan conleche of coldfeet vragen. volgens mij was het conleche.
WAYYYYY too much info!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja das wel essentieel jaIk ga er altijd met mijn blote kont in
Vriidag helaas @work. Hoezo, ben je in town????quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Nais, Vork!Ik heb meer zo'n fiets als Lianne (maar dan een met lage instap
): comfortabel, degelijk, prettig en tamelijk lomp. Fijne fiets na 8 jaar studentenbrikkies
TEZZZZZZ!!!!!Ben je vrijdag thuis?
Mogelijkerwijs ja. Met echtgenoot en, wie weet, Steer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vriidag helaas @work. Hoezo, ben je in town????
Allang teruggePMedquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, de mister is je aan het PM'en, geloof ik. Iets met familie-etentjes
Da's wel gezellig. Kan misschien wel eerder naar huis komen of zo??? We shall see!!!!!!! Pm me even als je weet hoe laat / wie / waar / wat!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs ja. Met echtgenoot en, wie weet, Steer.
Dat klinkt heel eng, woehaha!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Allang teruggePMed
En Tezz we kunnen je opzoeken! Wij weten waar je werk slaapt!
als opvulling, die sokken of wat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat moet gewoon, frisgewassen en met nieuwe sokken
In je bh ofwat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als opvulling, die sokken of wat?
Vering is perfect op een fiets, maar het kostje veel extra energie. Tot 20% als je beide hebt (en gebruikt).quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Liejannuh het volgende:
Dr kont misschien niet, maar dr polsen wel.
Ik heb voorvork en zadelvering. Als de fietspaden in het vlaamse net zo brak zijn als de fietspaden in het Haagse, dan is vering op je fiets geen overbodige luxe.
Het is hier best heuvelig... Ben blij dat mijn studentenbrikkie inmiddels is geupgradequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:49 schreef Tezz het volgende:
Wat is er toch met al die fietsen?? Gewoon twee wielen, wat trappers een stuur en een bel en gaan met die banaan!
Extra calorieen verbranden FTW!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef beunkster het volgende:
[..]
Vering is perfect op een fiets, maar het kostje veel extra energie. Tot 20% als je beide hebt (en gebruikt).
Maar comfortabel is het wel, dat zeker.
Hier ook. Een goede fiets mèt versnellingen is redelijk essentieel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Het is hier best heuvelig... Ben blij dat mijn studentenbrikkie inmiddels is geupgrade
Een meisjesfiets!!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:57 schreef Den_Haag het volgende:slaap lekker allemaal
mijn fiets
http://i12.tinypic.com/6nqgl7t.jpg
Je nieuwe huisdier, passend bij je fiets.quote:Op maaittndag 11 augustus 2008 22:57 schreef Den_Haag het volgende:slaap lekker allemaal
mijn fiets
http://i12.tinypic.com/6nqgl7t.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je nieuwe huisdier, passend bij je fiets.Lein! Daar gaan je heavencredits!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach ben toch meer van de dark en evil warme kant dan de 'holier than Thou' kantquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lein! Daar gaan je heavencredits!![]()
Later, als ik groot ben wil ik ook zo'n mooie roze fiets.quote:
Ik heb de vering meteen vastgedraaidquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:52 schreef beunkster het volgende:
[..]
Vering is perfect op een fiets, maar het kostje veel extra energie. Tot 20% als je beide hebt (en gebruikt).
Maar comfortabel is het wel, dat zeker.
@ Nynke: die Citroën is een mooie auto... helaas mogen wij geen Citroën
Ach jaquote:
met 2 wielen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Hallo, en hoe zit jouw fiets er uit?
Je hebt m niet eens zelf verzonnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach jaIk verzin snel iets anders, dit moest even in korte tijd
En dat zeg ik waar?quote:
Is maar goed dat diegene er niet heen gaat, je zal maar in Arnhem op zoek gaan naar het TT-terrein...quote:Ik heb nog 4 kaarten over voor het optreden van Iron Maiden op 16-098-2008 in Arnhem op het TT terrein.
bel me maar even als je ze nog zoekt.
Ikke nog wel even enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie blijft er dan nog wakker
dank dankquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
o dat jeej sloeg olp dat ik blij was dat jij blijft
die zich de coma in zuipen zeg maar??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zit ook op de bank met m'n laptop!
programma over dronken engelsen in coma
En als die nou nog het gros van dat geld zouden krijgen, maar nee hoor...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Kleding is duur. En dat terwijl het gewoon door kinderen wordt gemaakt in Pakistan.
ja haal gelijk die Lee 2x @ ebay en breng deze terugquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom zou je BT op je PC willen, PF?
Ik heb 3 van die dongles hier liggen en er zit standaard een PCMCIA BT kaartje in mijn huidige laptop
En, ik ben met 5 spijkerbroeken thuisgekomen vandaag. Een Lee van 65 EUR, twee Cars van 43 EUR en twee Soho's van 25 EUR. De Lee en de Soho's zitten het bestdus de Cars gaan terug morgen. Ik zit nog te tobben of ik die Lee niet gewoon van eBay af zal halen voor de helft van de prijs.
Ja, en weet je what the secret ingredient was?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Hey, je hebt passende broeken, wat gaaf!
Stuur even je adres in een PM (desnoods onder een schuilnaam ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja haal gelijk die Lee 2x @ ebay en breng deze terug
om foto's van m'n telefoon naar m'n apple te sturen.
Verkapte grote ballen post.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en weet je what the secret ingredient was?
Maat 33/34.
Met 33/32 en lager zitten mijn ballen klem. En taillemaat 34 heb ik flappie aan mijn kont.Moet echter wel 20 cm broek door de kleermaker laten afknippen.
Nou ja, als het maar goed zit, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en weet je what the secret ingredient was?
Maat 33/34.
Met 33/32 en lager zitten mijn ballen klem. En taillemaat 34 heb ik flappie aan mijn kont.Moet echter wel 20 cm broek door de kleermaker laten afknippen. Aangezien mijn beentjes eigenlijk lengtemaat 30 benodigen.
Ballen niet klem is wel een fijn gevoel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als het maar goed zit, toch?
Je kan inderdaad beter een FOK!ker nemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil niemand van een datingsitesrsly
Ik heb het over daten via marktplaats! Echt, héél anders. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Dus ja, ik kan er niet anders naar kijken dan neutraal-positief...
quote:Voor de seks doe ik dit niet hoor maar ik wil gewoon een [liefs vaste] vriendschap /relatie
En wie weet ben jij de vrouw die van mijn rups in mijn buik een vlinder maakt………….
Mijn hobby’s zijn
Hartlopen
Fietsen
Strand
Ski en
De boot
Enz.
quote:man 43jr(nog in relatie,niet voor lang)zkt vriendin
misschien een vreemde tekst boven de advertentie,maar wel waar,ik ben een man van43jr die in een aflopende relatie zit,ik kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar dat is niet mijn karakter,het leven gaat gewoon door
quote:Hello daar,Zoals je uit de titel op kan maken ben ik op zoek naar een spannende date met een andere vrouw (van 35 tot 40jaar) Ben gebonden met een vrouw waar ik vreselijk veel van hou en haar nooit kwijt zal willen raken, maar het lijkt me spannend om.............nou ja, zoek dus een vrouw die hetzelfde voelt
En ze willen allemaal 'weekendjes en dagjes weg'quote:Ik ben een gebonden gulle vermogende leuke en gezellige zakenman en ben op zoek naar een charmante en sensuele (Dominante ook leuk) vrouw van 25-45 jaar voor één of twee keer in de week voor de leuke en aangename dingen des levens
oh dan zou ik voor mastertje gaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter een FOK!ker nemen
wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oh dan zou ik voor mastertje gaan
we msnen/bellen/smsen al drie jaar elke dag en volgende maand gaan we afspreken
snel..
En nog niet geneukt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oh dan zou ik voor mastertje gaan
we msnen/bellen/smsen al drie jaar elke dag
Een one night stand met een getrouwde vent is niet echt iets wat ik ambieerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, van die weekend one night stands gebeurt best vaak, als ik de Viva en de Marie-Claire mag geloven.
Ik denk dat ik meteen verliefd word op een one-night standdus dat lijkt me héél onverstandig als ik dat ga proberen.
Alsof er mensen zijn die houden van stomme dingen doen en vies etenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh op mijn hyves staat bij passies
"Ik hou van leuke dingen doen
& lekker eten"
Ik ben maar met x verschillende vrouwen naar bed geweest en alle x waren zij mijn vriendin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een one night stand met een getrouwde vent is niet echt iets wat ik ambieer
En word je verliefd op elke vrouw waar je het bed mee deelt?
nee dat doe ik met m'n vriendjequote:
Dat was inderdaad de grapquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn die houden van stomme dingen doen en vies eten
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nee dat doe ik met m'n vriendje
ik kan heel leuk tegen hem zeuren en dan blokkeert hij mij weer drie dagen omdat ik niet mag zeuren dat ik dik ben of zoen als ik dan kutverhalen op ga hangen wordt ie boos dat is heel schattig
en voor de rest delen we een passie voor lolcats
en we smsen in 't duits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |