Bij Brunel krijg je reiskostenvergoeding volgens het top benefits pakket (weet ook niet wat dat inhoudt). Bij Sogeti krijg je een mobiliteitsvergoeding van 750 euro pm. Als je gaat leasen dan krijg je een tankpas.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze mij aanbieden, als ze het al doen
Valt mee. mijn record was 6 buisjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had een mooie kleur bloed zei ze.
Drie buisjes!
Meer was niet nodig ehquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Valt mee. mijn record was 6 buisjes
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oja. 300
[ afbeelding ]
Hardlopen!quote:
Film? Ik dacht dat het één grote Manowar videoclip wasquote:
Film? Batman, dark knight schijnt een leuk einde te hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Film? Ik dacht dat het één grote Manowar videoclip was
Ik wilde je een 'gewone' Manowarclip tonen, maar blijkbaar was ik niet de enige die 300 één grote Manowarclip vondquote:
Heb je anders zin om met mij naar The Dark Knight te gaan? Ik heb nog een bioscoopbonquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Film? Batman, dark knight schijnt een leuk einde te hebben
Dan moet je misschien een pauze in je hongerstaking inlassenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef octopussy het volgende:
ik ben niet zo van de battleground films.
Over bloed afnemen gesproken, ik moet toch maar even een afspraak maken bij de dokter. Heel duizelig worden tijdens het hardlopen is niet zo goed geloof ik
in het derde stukje lopen (3 minuten).quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Werd je al snel duizelig dan, octo?
(nynke, je ging gras maaien,..wat moest je met die boom dan?)
ik had een uur eerder knackebrod met smeerkaas gegetenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan moet je misschien een pauze in je hongerstaking inlassen
Oh. Ben ik de enige die het raar vindt om een badkamer te stofzuigen? Hoe komt daar nou weer stof
Afspraken maken kan maar geloof ik tot 11.00 ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:46 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je al een afspraak gemaakt voor bloed prikken Octo?
Maar dat weet je niet zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
Afspraken maken kan maar geloof ik tot 11.00 ofzo.
En ik moet een consult aanvragen voor bloedprikken. Dat had ik al eens eerder gevraagd.quote:U kunt voor een afspraak de praktijk bellen op werkdagen tussen 8.00 en 10.30 uur en tussen 11.00.en 12.00. uur.
Niet in mijn badkamer. Omdat de ventilator zo'n beetje boven het bad hangt, moet daar af en toe de stofzuiger langsquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een badkamer wordt toch vanzelf schoon door al dat water
Waarom wil je de aftiteling van een film zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Eh, nee, PFDat zou je denken, maar als je een badkamer nooit schoonmaakt wordt het echt heel erg smerig
Net zoiets onlogisch als een zwembadcomplex dat afbrandt, vind ik nog steeds idioot (tegels & water!).
Octo, je liep dus nog maar net? Geen overbodige luxe om daar even naar te laten kijken, zo heel warm is het buiten nou ook weer niet en ik neem aan dat je voldoende drinkt.
Oh, ik herinner me net mijn ergenis van gisteravond. Zit je in de bioscoop, is de film afgelopen en dan wachten de schoonmaakjongens en of meisjes van de bioscoop tot de laatste de zaal uit is voor ze beginnen. Maar ik kijk verdorie graag de héle film, daar ben ik misschien irritant in, maar ik wil gewoon alles zien. Dus ook de aftitelingGisteravond film gekeken, iedereen sprint bij de eerste woorden op de aftiteling de zaal uit, zoals gewoonlijk. Maar ik wil graag alles zien en blijf zitten. Staat daar een fragiel tienermeisje met een bierkrat in haar handen te wachten op ons. Ja, gvd, ik kan dat arme kind toch niet de hele godganse aftiteling met dat krat laten wachten! Ben dus maar opgestaan en weggelopen
Nee hoor, ze bleef al 2 minuten oid braaf staan wachten op onsquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar je liep zelf weg! Ze was heus wel begonnen. Ze krijgt toch per uur betaald.
Het is hier zelden een zooitje, echt veel opruimen hoeven ze nooit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:06 schreef octopussy het volgende:
Ik verbaas me toch altijd weer hoe smerig zo'n zaal is na een film. Zo aso om alle troep maar op de grond te gooien
Omdat ik dat leuk vind.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:13 schreef mrbox het volgende:
Waarom wil je de aftiteling van een film zienKan het begrijpen als er leuke fragmentjes inzitten maar zonder dat ?
Jij had hem toch al gezien? en hoe kom je aan die bon?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je anders zin om met mij naar The Dark Knight te gaan? Ik heb nog een bioscoopbon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |