abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:49:22 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63131270
Ik had het al gezien.
***
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:09:49 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63131901
okidoki, zie je ik moet ook gewoon verder gaan met uitpakken van al die spullen, maar die kast waar de laptop in staat is zo lekker warm..... goed excuus he?
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:41:49 #253
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63139849
Ik weet niet of ik het hier kan/mag vragen, maar doe het toch even:

Ik ben ook op zoek naar een leuke (hang) lamp... een van de users in OUD had onderin een linkje naar een site met lampen enz. Daar heb ik toen een leuke lamp gezien en dacht dat ik deze in mn favorieten had opgeslagen.. niet dus Nu weet ik niet meer welke user dat was.. kunnen jullie mij misschien helpen?
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:15:20 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63140917
Vraag het ook nog even op het speeltuinbankje en in het kamertjes topic Diaan. Niet iedereen leest hier mee.
***
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:18:40 #255
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63141004
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Vraag het ook nog even op het speeltuinbankje en in het kamertjes topic Diaan. Niet iedereen leest hier mee.
In kamertjestopic staat ie al voor de 2e keer... geen reactie op gehad...
pi_63141270
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik gooi 'm er toch nog even in....Heb namelijk de hele dag iets willen zeggen, maar kon het niet goed onder woorden brengen...Nu nog niet, maar wil het toch ff kwijt....

Ik vond altijd dat je in OUD en dan vooral in het bankje en hoe gaat hetmet de moeders zo lekker je verhaal kwijt kon... Hoe dan ook het was altijd wel OUD gerelateerd...Geloof ook dat het al eerder gezegd is...Als je door wat voor problemen niet lekker in je vel zit, dan heeft dat toch invloed op je OUD-er zijn.... Vond het juist altijd zo fijn dat je hier niet meteen "afgekraakt" werd als je met problemen kwam...R&P is soms best hard!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:27:30 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63141279
Sorry, niet gezien.
En in het 'kinder webshop' topic?
***
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:30:44 #258
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63141435
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, niet gezien.
En in het 'kinder webshop' topic?
Daar heb ik nog niet gekeken, maar het was niet echt een kinder website, maar ik zal eens kijken daar!
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:01:46 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63142751
Nog even dan maar, aangezien iedereen nog een keer zijn centen wil geven en ik het niet kan laten het dan toch nog een keer te verduidelijken.

We hebben ook nooit gezegd dat iemand niet zijn verhaal mocht doen. Alleen... in het geval van Chaca (en het feit dat ze zelf de eerste was die zei 'er zit wel wat in' doet iig mij denken dat we er niet heel erg naast zaten) vonden wij dat het wel een beetje een 'overkill' was. In het moeders topic, in het peuter topic, op het speeltuinbankje etc. etc.
Lois heeft in mijn ogen nooit bedoeld te zeggen dat iemand zijn verhaal niet kwijt kon, maar de posts van Chaca lately behelsten een soort van overweging van haar keuzes en hoe ze er zelf in stond etc. etc. (sorry, dit is niet de plek om een samenvatting te geven) en die hele overweging, in combinatie met posts die her en der verspreid stonden was een beetje veel.

Niks tegen Chaca, in mijn ogen ook niet echt 'meten met 2 maten', gewoon een opmerking naar aanleiding van een andere opmerking. Een 'nudge', een 'hint', een 'noem-het-hoe-je-wilt'.
Ingrid is dacht ik ook eens het 'depressie'-topic uit gestuurd als ik het goed heb. Die 'hoorde' er ook niet meer thuis vond men toen. Klinkt heel hard en bot maar zo is het niet bedoeld.

En het is heel fijn dat iedereen OUD als zo'n veilige plek ziet. En het is ook begrijpelijk dat het fijn is om daar dan dit soort dingen te posten, maar het moet gewoon geen dagboek of blog worden.

Nou ja goed, dat waren nog een keer mijn 2 centen.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 11-11-2008 22:09:30 ]
***
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:07:02 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63142928
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:27 schreef vamperotica het volgende:
...R&P is soms best hard!
nietus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63143123
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef Re het volgende:

[..]

nietus
soms zeg ik toch!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:58:14 #262
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_63146492
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Daar heb ik nog niet gekeken, maar het was niet echt een kinder website, maar ik zal eens kijken daar!
wat het toevallig www.kusvanzus.nl ?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_63149766
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even dan maar, aangezien iedereen nog een keer zijn centen wil geven en ik het niet kan laten het dan toch nog een keer te verduidelijken.

We hebben ook nooit gezegd dat iemand niet zijn verhaal mocht doen. Alleen... in het geval van Chaca (en het feit dat ze zelf de eerste was die zei 'er zit wel wat in' doet iig mij denken dat we er niet heel erg naast zaten) vonden wij dat het wel een beetje een 'overkill' was. In het moeders topic, in het peuter topic, op het speeltuinbankje etc. etc.
Lois heeft in mijn ogen nooit bedoeld te zeggen dat iemand zijn verhaal niet kwijt kon, maar de posts van Chaca lately behelsten een soort van overweging van haar keuzes en hoe ze er zelf in stond etc. etc. (sorry, dit is niet de plek om een samenvatting te geven) en die hele overweging, in combinatie met posts die her en der verspreid stonden was een beetje veel.

Niks tegen Chaca, in mijn ogen ook niet echt 'meten met 2 maten', gewoon een opmerking naar aanleiding van een andere opmerking. Een 'nudge', een 'hint', een 'noem-het-hoe-je-wilt'.
Ingrid is dacht ik ook eens het 'depressie'-topic uit gestuurd als ik het goed heb. Die 'hoorde' er ook niet meer thuis vond men toen. Klinkt heel hard en bot maar zo is het niet bedoeld.

En het is heel fijn dat iedereen OUD als zo'n veilige plek ziet. En het is ook begrijpelijk dat het fijn is om daar dan dit soort dingen te posten, maar het moet gewoon geen dagboek of blog worden.

Nou ja goed, dat waren nog een keer mijn 2 centen.
Ik had dan weer niet helemaal meegekregen dat "alles" her en der verspreid stond enzo....
Heb dat ook wel vaak hoor...Heb ik in het ene topic mn verhaal gedaan, komt het in een ander ook ter sprake en zo ben je je hele verhaal 6 x dubbel in allerlei topics aan het doen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 12 november 2008 @ 08:51:12 #264
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63150206
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

wat het toevallig www.kusvanzus.nl ?
Nee helaas niet... het waren ook vrij retro/strakke lampen.... In ieder geval bedankt voor het meedenken.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:28:07 #265
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63160642
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:07 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik had dan weer niet helemaal meegekregen dat "alles" her en der verspreid stond enzo....
Heb dat ook wel vaak hoor...Heb ik in het ene topic mn verhaal gedaan, komt het in een ander ook ter sprake en zo ben je je hele verhaal 6 x dubbel in allerlei topics aan het doen....
en dan 3 jaar lang?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63161365
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even dan maar, aangezien iedereen nog een keer zijn centen wil geven en ik het niet kan laten het dan toch nog een keer te verduidelijken.

We hebben ook nooit gezegd dat iemand niet zijn verhaal mocht doen. Alleen... in het geval van Chaca (en het feit dat ze zelf de eerste was die zei 'er zit wel wat in' doet iig mij denken dat we er niet heel erg naast zaten) vonden wij dat het wel een beetje een 'overkill' was. In het moeders topic, in het peuter topic, op het speeltuinbankje etc. etc.
Lois heeft in mijn ogen nooit bedoeld te zeggen dat iemand zijn verhaal niet kwijt kon, maar de posts van Chaca lately behelsten een soort van overweging van haar keuzes en hoe ze er zelf in stond etc. etc. (sorry, dit is niet de plek om een samenvatting te geven) en die hele overweging, in combinatie met posts die her en der verspreid stonden was een beetje veel.

Niks tegen Chaca, in mijn ogen ook niet echt 'meten met 2 maten', gewoon een opmerking naar aanleiding van een andere opmerking. Een 'nudge', een 'hint', een 'noem-het-hoe-je-wilt'.
Ingrid is dacht ik ook eens het 'depressie'-topic uit gestuurd als ik het goed heb. Die 'hoorde' er ook niet meer thuis vond men toen. Klinkt heel hard en bot maar zo is het niet bedoeld.

En het is heel fijn dat iedereen OUD als zo'n veilige plek ziet. En het is ook begrijpelijk dat het fijn is om daar dan dit soort dingen te posten, maar het moet gewoon geen dagboek of blog worden.

Nou ja goed, dat waren nog een keer mijn 2 centen.
Klopt.
pi_63165972
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een leuke (hang) lamp... een van de users in OUD had onderin een linkje naar een site met lampen enz. Daar heb ik toen een leuke lamp gezien en dacht dat ik deze in mn favorieten had opgeslagen.. niet dus Nu weet ik niet meer welke user dat was.. kunnen jullie mij misschien helpen?
heel misschien deze:

www.artdecowebwinkel.nl/
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 november 2008 @ 21:04:48 #268
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63201400
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ga even op je laatste post wijzen terwijl ik die opmerking uren geleden maakte naar aanleiding van posts die daarvoor gemaakt zijn.
Ik heb het niet over de discussie die je voert, ik heb het over 'jij met je flutromannetjes' en andere bijzaken.
Dan had je laatste post dus gewoon 'never mind' kunnen zijn. Je probeert dus zelf net zo goed een punt te maken op het moment dat dat niet meer nodig is. Practise what you preach. En focus eens op een ander persoon. Zoals gezegd is deel 3 niets anders meer dat geneuzel over parttime werk en heeft het geen ruk meer te maken met de originele vraag.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:10:45 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63201613
Hoezo focus eens op een ander persoon? Jij bent degene die zich hier in iemand vast bijt hoor, ik niet.
Ik zie jullie 2 die op elkaar zitten te vitten als een stel ouwe wijven. Daar heb ik wat van gezegd.
Ik had idd beter mijn post kunnen editten met 'never mind' want waarom had ik toch in godsnaam de illusie dat jij je af zou laten brengen van pitbull gedrag door maar continue door te gaan met zeiken en hetzelfde punt te (proberen te) maken.

Ik zeg 'get a room', tegen jou en Nadine, niks focussen, niks heel ernstig, niks 'hou op of anders', gewoon een vraag, niks meer en niks minder.
Vanmiddag, om 15.00. Naar aanleiding van de posts die ik toen las.

Dus dan zal ik nu maar zeggen 'never mind, het is al over'.
***
  donderdag 13 november 2008 @ 21:13:32 #270
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63201731
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan had je laatste post dus gewoon 'never mind' kunnen zijn. Je probeert dus zelf net zo goed een punt te maken op het moment dat dat niet meer nodig is. Practise what you preach. En focus eens op een ander persoon. Zoals gezegd is deel 3 niets anders meer dat geneuzel over parttime werk en heeft het geen ruk meer te maken met de originele vraag.
Nou, dan kan dat gehuilie van jou er ook nog wel bij he? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 november 2008 @ 21:16:05 #271
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63201860
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo focus eens op een ander persoon? Jij bent degene die zich hier in iemand vast bijt hoor, ik niet.
Ik zie jullie 2 die op elkaar zitten te vitten als een stel ouwe wijven. Daar heb ik wat van gezegd.
Ik had idd beter mijn post kunnen editten met 'never mind' want waarom had ik toch in godsnaam de illusie dat jij je af zou laten brengen van pitbull gedrag door maar continue door te gaan met zeiken en hetzelfde punt te (proberen te) maken.
Ah je staat echt open voor een ander mening zie ik
quote:
Ik zeg 'get a room', tegen jou en Nadine, niks focussen, niks heel ernstig, niks 'hou op of anders', gewoon een vraag, niks meer en niks minder.
En daarop reageer ik met de vraag 'waarom?' omdat ik echt niet weet wat je bedoel. De discussie is immers meer ontopic dan de rest van het topic, waar je je als mod blijkbaar niet aan stoort.

Als uitleg heb je het over gevit wat helemaal niet plaats vind in mijn laatste post. Datgene wat je blijkbaar voor ogen had pas ik al toe. Op mijn vraag had je dus gewoon kunnen volstaan met 'never mind, het gaat goed zo' Maar nee, Jij gaat ouwe koeien uit de sloot halen en bent vervolgens verontwaardigd als ik dat NIET doe.

En als ik daar wat zeg ga je nog een beetje op de man spelen ook omdat JIJ het verkeerd interpreteert. Ik zeg dit niet vaak, maar sterf lekker. Ik zal het nog een keer keurig mee nemen naar het mod topic als me iets onduidelijk is.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 november 2008 @ 21:17:36 #272
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63201927
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou, dan kan dat gehuilie van jou er ook nog wel bij he? .
Prima, ga ik toch lekker in dat topic verder met de discussie. Mij om het even hoor. Ik had de hoop dat het topic misschien ontopic verder kon.

En wat je verder van me vind zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Dit is een discussie forum. Daar disussier ik. Als je het niet met me eens ben ga je maar lekker met argumenten tegen me in. Voor 'huillie' argumenten ben ik niet gevoelig.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:22:16 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63202142
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah je staat echt open voor een ander mening zie ik
[..]

En daarop reageer ik met de vraag 'waarom?' omdat ik echt niet weet wat je bedoel. De discussie is immers meer ontopic dan de rest van het topic, waar je je als mod blijkbaar niet aan stoort.

Als uitleg heb je het over gevit wat helemaal niet plaats vind in mijn laatste post. Datgene wat je blijkbaar voor ogen had pas ik al toe. Op mijn vraag had je dus gewoon kunnen volstaan met 'never mind, het gaat goed zo' Maar nee, Jij gaat ouwe koeien uit de sloot halen en bent vervolgens verontwaardigd als ik dat NIET doe.

En als ik daar wat zeg ga je nog een beetje op de man spelen ook omdat JIJ het verkeerd interpreteert. Ik zeg dit niet vaak, maar sterf lekker. Ik zal het nog een keer keurig mee nemen naar het mod topic als me iets onduidelijk is.
Ja Swets.
Je hebt gelijk. Dat had ik kunnen zeggen.
***
  donderdag 13 november 2008 @ 21:24:22 #274
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63202248
Nou, dat zijn toch nog aardig wat regels voor iemand die niet gevoelig is. Verder zeg ik nergens wat ik van je vind .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 november 2008 @ 21:26:59 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63202379
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:24 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dat zijn toch nog aardig wat regels voor iemand die niet gevoelig is. Verder zeg ik nergens wat ik van je vind .
Nee inderdaad 'gehuillie' is geen waardeoordeel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')