Incognita, de meeste BV-kindjes zitten op die leeftijd op meer voedingen

Je dochtertje gaat al heel vroeg slapen, dat was bij ons toen pas rond 23u gok ik. Mijn dochter dronk zo'n 7-8 keer toen, inclusief 1 nachtvoeding.
Verder veel lieve foto's gezien van kleine baby's
En nog wat late reacties: Liande is sinds een week over naar de autostoel. Ze kan rustig nog een tijd in de maxicosi (en 't is nochtans geen kleintje) maar ze wordt nieuwsgierig naar de buitenwereld.
Ik heb haar bewust zo lang in de MC gehouden, tegen de rijrichting in is nog steeds het veiligst.
Tinny, Liande is de eerste maanden bijna altijd op onze arm ingeslapen...iedereen riep ook steeds dat we haar verwenden en dat ze het nooit zou leren. Maar ze kon het daarna wel hoor.
En vaak hielp het ook om haar in haar bedje te laten liggen, 1 handje op de buik en met de andere haar hoofdje strelen, ssssst sssst sssst fluisterend. En zo zachtjes lossen.
Wij hebben ook nooit gewacht tot ze hysterisch werd, dan krijg je ze zo veel moeilijker getroost.
Bedacht me afgelopen week trouwens dat veel volwassenen het fijn vinden om dicht bij hun partner in te slapen, maar dat baby's verwend worden als ze hetzelfde willen... zo gek weer. Maar goed, gelukkig bedenk ik het me nu, of ik werd toenertijd weer als emo-moeder en watje afgeschilderd.
Nochtans is er met mijn dochter niks mis... naast de gewone peuterkuren omdat ze haar zin niet krijgt gaat alles goed. Zeker geen verwend joch.
En dan ben ik echt weg, wij kunnen uit het lijstje
Het was een fijn feestje, met veel pakjes (al wilde mijn abnormaaltje ze niet zelf openscheuren) en een lekker taartje.