Ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:15 schreef tigermickey het volgende:
is dit de zoveelste zinloze bemoeienis van de overheid?
Ik was niet zo verbaasd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:15 schreef tigermickey het volgende:
Nu viel ik bijna van verbasing van mijn stoel bij het bekijken van het 6 uur nieuws... hierin werd namelijk verkondigd dat Frankrijk het wil gaan verbieden dat kids onder de 3 jaar tv kijken.
Met 'bemoeienis van de overheid' bedoeld je: Boodschap die je niet uit komt.quote:nu vraag ik me toch ernstig het volgende af dames en heren van het fok forum: in hoeverre mag de overheid hier zich mee bemoeien? is dit de zoveelste zinloze bemoeienis van de overheid?
Bij Nickelodeon hebben ze tegenwoordig zo rond 5 uur 's ochtends Dora en daarna nog wat leuke programma's voor kinderen van 2/3 jaar, die neem ik weleens voor ze op. Vinden ze helemaal te gek. Verder zet ik de tv nooit op Nickelodeon maar alleen Nederland 3 voor ze, en dan ook nog eens alleen 's ochtends. Op NL 1 is er alleen net voor het eten Sesamstraat, verder niet geloof ik. NL 2 heeft nooit kinderprogramma's voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:07 schreef marlieske het volgende:
Van Nickelodeon enz ben ik niet gecharmeerd er word voor zoveel leeftijden door elkaar heen uitgezonden dat
veel zaken niet geschikt zijn voor de allerkleinsten, en gruwelijk trubbelig al die stemmetjes.
(geen idee wat ze op die zenders voor kinderen uitzenden tegenwoordig overigens)
Is er niet veel leukers te doen met je kind dan hem/haar de godganse dag voor de tv te zetten? Ik ben het eens met de Fransozen. Weg met de tv! Ga wandelen, spelen, naar de dierentuin, koekjes bakken enz,!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:17 schreef Nijna het volgende:
Als je je kind echt de hele dag voor de tv wilt zetten kan je inderdaad ook een DVD ofzo opzetten
Maar denk je echt dat mensen die nu de hele dag hun kind voor de tv zetten dat niet meer doen als er een 24-uurs kinderzender wordt opgeheven? Dat ze dan ineens gezellig een uurtje met hun kind aan tafel gaan zitten kleien of knutselen? Ik ben bang dat ze dan gewoon een dvd'tje aanzetten in plaats van de kinderzenderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Is er niet veel leukers te doen met je kind dan hem/haar de godganse dag voor de tv te zetten? Ik ben het eens met de Fransozen. Weg met de tv! Ga wandelen, spelen, naar de dierentuin, koekjes bakken enz,!
Linde is nu 13 maanden maar die kan al echt Sesamstraat kijken hoor. Dan gaat ze wijzen naar de tv als er bijvoorbeeld een filmpje met een poes erin is of als ze Ernie ziet (ze heeft zelf een Ernie-pop waarmee ze vaak speelt). En ze redt het best om een half uurtje te blijven zittenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:07 schreef marlieske het volgende:
Maar verder zie ik voor mijn dochter het nut van tv kijken nog niet in ze is net 1 jaar en bumba of sesamstraat daar begrijpt ze denk ik weinig van ze kijkt, maar is na 1 minuut al weer met haar speelgoed bezig, dat word pas leuk als ze echt gaan praten.
nou ik heb wel zitten slapen gister tijdens het tikken. verder geeft het niet hoor gelukkig ben ik dyslectisch en weet ik weet het vandaan komt.... jullie zullen dus wel vaker spelfouten van mij tegenkomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:16 schreef kissa het volgende:
Ts: "verbasing "
VerbaZing.
Eerst maar de Nederlandse taal onder de knie krijgen
SSSST! Dat heeft ze geleerd van die nieuwe wetenschapper: Pavlof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:16 schreef kissa het volgende:
Ts: "verbasing "
VerbaZing.
Eerst maar de Nederlandse taal onder de knie krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |