maar in het weekend werken is dat geen optie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:29 schreef Maisnon het volgende:
Lekker arm
Ik heb overigens wel 5 jaar lang gewerkt in het weekend, dus ik ben in ieder geval bekend met het zelf geld verdienen, haha
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
Koop er maar wat leuks voor
Ik las 'batsen'quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Zoveel dat ze makkelijk geld over hebben voor leuke kleren die ze toevallig gezien hebben.
En ik dus niet.
Dit topic gaat snel dicht, dus grijp je kans om me te bashen zolang het nog kan!
Ik kan het je nog sterker vertellen: Als je FOKT tijdens werk krijg je geld !!!!! (blijkbaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaat?! Als je werkt krijg je geld?!!?!??!?!1/
Hey, als je het helemaal zelf goed voor elkaar krijgt, topquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, sorry dat ik wél met m'n centen kan om gaan.
Om even serieus te blijven... ik ken dat gevoel....maar zoals ik zeg: als je klaar bent met studeren en werkt, komt t geld vanzelf..dan heb je nu enkel een wat lastigere periode waar je doorheen moet zien te komen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey, als je het helemaal zelf goed voor elkaar krijgt, top![]()
Ik heb gewoon niet veel centen om mee om te gaan, en ik zou het fijn vinden als we het wat breder hadden thuis
Ik krijg geld voor nietsdoenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaat?! Als je werkt krijg je geld?!!?!??!?!1/
geld maakt ook niet gelukkigquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet veel centen om mee om te gaan, en ik zou het fijn vinden als we het wat breder hadden thuis
Als er een ding is waar ik een hekel aan heb zijn het wel van die mensen (lees: kinders) die het thuis wél veel te breed hebben, en zich rijk en machtig voordoen terwijl ze enkel op het succes (en vermogen) van pappie en mammie parasiteren. Iets bereiken moet je zelf doen, ongeacht of je uit een arm of rijk gezin komt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ligt er ook aan hoeveel je opmaakt en overhoudtquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Die 'weleens' periode duurt bij mij nogal lang
Ojee, heet je toevallig Kenny McCormick?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]. Iets bereiken moet je zelf doen, ongeacht of je uit een arm of rijk gezin komt.
Mooiquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als er een ding is waar ik een hekel aan heb zijn het wel van die mensen (lees: kinders) die het thuis wél veel te breed hebben, en zich rijk en machtig voordoen terwijl ze enkel op het succes (en vermogen) van pappie en mammie parasiteren. Iets bereiken moet je zelf doen, ongeacht of je uit een arm of rijk gezin komt.
Die van mij ook hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mooi
Het was dan ook niet direct aan jou gericht hoor, maar ook een algemeen statement
Het voordeel van het wat minder breed hebben is dat je beter met je geld om kan gaan en het meer waardeert. Zodra mensen niet op een paar euro hoeven te kijken, geven ze het geld zonder na te denken uit en vinden ze het vanzelfsprekend dat ze alles kunnen kopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zelf een paar vrienden die het thuis nogal goed hebben (ouders dokter, groot eigen bedrijf, dat soort dingen) en die zijn zelf ook heel hard aan het studeren om er iets van te maken
Wat kan ik eraan doen dat ik goed verdien ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Zoveel dat ze makkelijk geld over hebben voor leuke kleren die ze toevallig gezien hebben.
En ik dus niet.
Dit topic gaat snel dicht, dus grijp je kans om me te bashen zolang het nog kan!
AAARCHH!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef Metro2005 het volgende:
platzak?
[ afbeelding ]
Er is altijd nog lenen.nl en frisia financieringen natuurlijk. Kan je die 1337 kleding kopen
Zegt de term sarcasme je iets misschienquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:37 schreef Walter81 het volgende:
[..]
AAARCHH!!!![]()
Dat soort @#$%-bedrijven verdienen geld aan de ellende van anderen. Geldgebrek, dan tegen een veel te hoge rente geld lenen. Bijna net zo erg als incasso-lijkenpikkers .
Tof doen met je HTS diploma, fail!~quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Jaja dit is een verkapte zie-mij-een-HTS-diploma-hebben post
Al is het sarcastisch bedoeld.. de gedachten alleen al aan zo'n bedrijf zijn erg genoegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zegt de term sarcasme je iets misschien![]()
Dat is inderdaad wel heel dom. Iedereen weet dat je je plantagestroom moet aftappen bij de buren. Zo behoudt je zelf je eigen stroom als de stekker eruit getrokken wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:13 schreef vronie het volgende:
Veel geld wil ik niet zeggen,maar wij hadden het goed.
Tot dat een MONGOOL het is zijn hoofd had om een wietplantage te beginnen.
Wij afgesloten van stroom,en de gevolgen van dien
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef Public_NME het volgende:
Wat een afgunst in dit topic, had je maar beter na moeten denken over je toekomst. Of gewoon tevreden zijn met wat je hebt.
weet je hoeveel concurrentie er is op de markt, doorbreken is haast onmogelijk. Vooral in een land als Nederland.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef Mindstate het volgende:
jij kan toch ontwerpen? als je daar wat verder mee gaat kun je daar best wel wat geld mee verdienen
OMG iedereen weet toch dat de rijkste mensen het zonder diploma doen ! De gediplomeerde zal verhoudingsgewijs iets minder arm en iets hogere middeklasse zijn. Maar om te zeggen dat je met een diploma rijk wordt ; wel ; studeer nog maar wat verder om basiskennis wijsheid op te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen dat ik goed verdien ?
Niet veel lijkt mij. Ga door met studeren en haal je HBO/HTS.
Dan kan je eens een keertje meepraten
Jaja dit is een verkapte zie-mij-een-HTS-diploma-hebben post
Het gaat in mijn geval wel over productontwerpen en niet per sé in Nederlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
weet je hoeveel concurrentie er is op de markt, doorbreken is haast onmogelijk. Vooral in een land als Nederland.
Quatsj. Ik heb echt niet te klagen met mijn loon, en de bonus die er nog eens bovenop komt. Sowieso let een baan in loondienst bij een werkgever je er niet van om daarnaast nog iets anders te doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:01 schreef misteriks het volgende:
In loondienst blijf je simpelweg een schooier. Enkel sommige directieleden en sommige zaakvoerders worden écht rijk.
Zeg maar failquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Tof doen met je HTS diploma, fail!~
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:47 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Zeg maar fail
Later ben ik jouw manager...
Kijken wie er dan zwaar FAIL doet
En waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:47 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Zeg maar fail
Later ben ik jouw manager...
Ik weet het heel goed, maar je kunt bij de wat kleinere bedrijven die een heel simpele site zoeken heel makkelijk paar honderd euro per keer vangen. Voor bijna geen werk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
weet je hoeveel concurrentie er is op de markt, doorbreken is haast onmogelijk. Vooral in een land als Nederland.
In mijn geval wel. En ja dit is serieusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Alsof een diploma bevestiging is dat je het daadwerkelijk gaat maken.
Je bent geeneens student man, maar cursist! lamlulquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:51 schreef BK_102 het volgende:
[..]
In mijn geval wel. En ja dit is serieus
Als het dan maar niet telefoons en tv's isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb veel geld, maar ik ga het niet uitgeven aan kleding.!!!!!!!!
Nee. Ik overweeg nog steeds om het aan jou te geven. Dan kan je je kop even verbouwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als het dan maar niet telefoons en tv's is
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Ik overweeg nog steeds om het aan jou te geven. Dan kan je je kop even verbouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |