Nog stommer is zelfs dat het niet eens een exclusief speciaal iets is, maar gewoon een hele lading dingen van de fucking H&Mquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:06 schreef Queen_Bee het volgende:
I feel your pain
Dat eerste zinnetje zette me serieus aan het denken. Helpt het wel te relativerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:11 schreef agter het volgende:
Joh, de dingen waar je als 5 jarige van droomde kunt je nu gewoon kopen.
Als je eenmaal geld hebt, zijn er altijd wel weer dingen die je niet kunt kopen.
Er zijn altijd mensen rijker dan jij...
Ook al hebben we al zoveel...
Tsja, heel breed heb ik het ook niet thuis. Zelf maak ik lange onregelmaitge dagen op de uni waardoor veel bijbaantjes snel afvallen. Hier thuis woon ik met broertje zusje en vader (nog niet uit huis), vader die half afgekeurd is sinds dat ie darmkanker heeft gehad, zusje die alle regels in de wind slaat en zwaar pubert en ik die half het huishouden doe waardoor het nóg moeilijker wordt om op kamers te gaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:13 schreef vronie het volgende:
Veel geld wil ik niet zeggen,maar wij hadden het goed.
Tot dat een MONGOOL het is zijn hoofd had om een wietplantage te beginnen.
Wij afgesloten van stroom,en de gevollig van dien
Ja, ik weet nog dat ik zo verlekkerd in een speelgoedwinkel stond te kijken...zucht! Mijn moeder kon me daar gewoon achterlaten en zelf gaan winkelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat eerste zinnetje zette me serieus aan het denken. Helpt het wel te relativeren
Wat een bullshit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:23 schreef MouzurX het volgende:
Ach wees blij dat je iig wát hebt![]()
En sowieso leuke dingen kopen geeft toch geen genoegen.
Ja en wees ook maar blij dat je geen kanker hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:23 schreef MouzurX het volgende:
Dingen kopen om je gelukkiger te voelen, of om jezelf te belonen...?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:23 schreef MouzurX het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
Koop er maar wat leuks voor
Je wordt pas echt gelukkig als andere mensen hun geluk met jou delen en andersom. Jij maakt een grote fout, namelijk jezelf verglijken met anderen en daar ongenoegen uit nemen. Blijkt ook omdat je vaak het woord 'IK' gebruikt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:41 schreef Maisnon het volgende:
IK weet wel dat ik vaak blij wordt van wat ik draag, hoe oppervlakkig dat voor sommige mensen ook mag lijken, haha. Wat dat betreft zou het dus een geweldige investering zijn. Dat mijn TV een groot dik blok is met een mini scherm en dat ik een oude afgeragde telefoonheb met dikke krassen kan me echt geen kont interesseren
Geld en gezondheid vergelijken of bij elkaar gebruiken doe ik liever niet. Geld maakt weliswaar niet compleet gelukkig, maar als je ziek bent en je daarnaast ook nog om geld zorgen moet maken ben je ook niet happy
Lekker langs het topic heenlezen en praten, heerlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:43 schreef gers het volgende:
gewoon werken
dan kan je gewoon stylo kleren kopen van burberry enzo
dan kan je die kleren gewoon kopen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekker langs het topic heenlezen en praten, heerlijk
Daar ben ik mezelf bewust van hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je wordt pas echt gelukkig als andere mensen hun geluk met jou delen en andersom. Jij maakt een grote fout, namelijk jezelf verglijken met anderen en daar ongenoegen uit nemen. Blijkt ook omdat je vaak het woord 'IK' gebruikt.
Je moet alles niet zo statisch bekijken maar van boven neerkijken en je realiseren dat alles gebeurt of stand is gekomen met een reden en toch gelijk aan elkaar is. Jij bent niet arm of rijk. Het is wat je zelf wilt. Of je nou blij bent met een bekrast of splinternieuw telefoon doet er niet toe, weer maak je daar een verglijking.
Ja, maar het gaat erom wat je reserve is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:33 schreef Biogarde het volgende:
We hebben allemaal weleens wat minder geld
Nee hoor, als ik de dingen beter had geregeld had ik in de vakantie gewerkt kunnen hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:51 schreef gers het volgende:
je kan toch gewoon in de vakantie werken heb je 350 per week
of zeg ik nu iets doms![]()
Die 'weleens' periode duurt bij mij nogal langquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:33 schreef Biogarde het volgende:
We hebben allemaal weleens wat minder geld
Er is er maar één die dat bepaalt en dat ben ikzelf.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je wordt pas echt gelukkig als andere mensen hun geluk met jou delen en andersom.
Mijn gekleurde papier is opquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
Koop er maar wat leuks voor
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:05 schreef Locusta het volgende:
[..]
Mijn gekleurde papier is opdus ik kan het niet ff snel uitprinten.....
Wat een bullcrap. Ik kwam als kind niets tekort maar jouw verhaaltje gaat voor mij niet op.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:08 schreef Dibble het volgende:
Wat me ook opvalt is dat kinderen die in armoede ( nou bedoel ik geen extreme) meer plezier uit het leven halen met zijn materialisme en niet materialistische zaken dan kinderen die in weelde opgegroeid zijn. Die vervelen zich ook sneller dan het eerstgenoemde.
zit volgens mij wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat een bullcrap. Ik kwam als kind niets tekort maar jouw verhaaltje gaat voor mij niet op.
Nee, snoepjes en bakken vol met haarknipjes bedoel ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat een bullcrap. Ik kwam als kind niets tekort maar jouw verhaaltje gaat voor mij niet op.
Wat weet jij nu over de portemonnee van mijn oudersquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:15 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee, snoepjes en bakken vol met haarknipjes bedoel ik nietIk heb het over mensen die ECHT alles kunnen krijgen.
Ach, alles is leuker als je er zelf voor werkt. Het resultaat danquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:13 schreef gers het volgende:
[..]
zit volgens mij wel een kern van waarheid in
als je alles krijgt aangerijkt hoef je er zelf niks voor te doen
als je in de vakantie bv een laptop bij elkaar werkt waardeer je het meer
Beter geef je die aan mijquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zal jou nog eens een berg geld geven zeg
Ik heb het niet over de portomonnee van je ouders, zal me ook een kankerworst schelen meissiequote:Op maandag 11 augustus 2008 03:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat weet jij nu over de portemonnee van mijn ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |