abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60722093
Klappen vanwege rookverbod

Valkenburg - Een 26-jarige portier in Valkenburg is zaterdagnacht door tien horecabezoekers geschopt en geslagen omdat hij hen vroeg hun sigaretten te doven.
Een van de relschoppers spoot in het café met traangas, waardoor verschillende bezoekers last van hun ademhaling kregen of onwel werden.
De politie is op zoek naar de relschoppers, meldt omroep L1.

Het gaat hier om een stelletje aso's die zich sterk voelen met 10 man, en het feit dat ze rookten wil niet zeggen dat iedereen die rookt zo is.
Nu lees de ongelofelijke negatieve reacties een van een stel anti-rokers.
Ik vraag me af waar die haat vandaan komt, ergens is de regering ook verantwoordelijk voor dit soort haatzaaiing dat helamaal uit de hand gelopen is.

Sommige reacties:

''Typisch asociaal rokersgedrag. Spreekt weer boekdelen, dit.''

''Dit zijn de laatste dodeskrampjes...Zo gauw de verstokte rokers zien dat het serieus is stoppen ze vanzelf..Het is helaas niet anders....De arm van de wet is "langer"

''Wat een domme portier.Wij hebben laatst in de snackbar waar aso's zaten te roken gewoon de brandblusser erop gezet.''

''Rokers zijn natuurlijk zo en zo de zwakke van de samenleving die niet van hun verslaving af kunnen komen! Meteen altijd een grote bek opzetten. Tipisch verslaafde gedrag.''

''Als zielege tabaksjunck moet je toch je frustratie's kwijt!Net zo bij methadon horen ze een gratis shot nicotine te kunnen krijgen, de stumpers.''

http://www.telegraaf.nl/b(...)verbod__.html?p=15,1
pi_60722113
Sja, limburg he.
pi_60722146
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:46 schreef erikdewaal het volgende:

''zo en zo''
pi_60722165
quote:

Valkenburg - Een 26-jarige portier in Valkenburg is zaterdagnacht door tien horecabezoekers geschopt en geslagen omdat hij hen vroeg hun sigaretten te doven.
Een van de relschoppers spoot in het café met traangas, waardoor verschillende bezoekers last van hun ademhaling kregen of onwel werden.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_60722173
De reacties neem ik ook niet echt serieus gezien het taalniveau vlak onder het vriespunt ligt.
Lambo of Rekt
pi_60722186
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:48 schreef L0t.. het volgende:

[..]

ik moet wel zeggen dat ik die verbastering nog niet had gelezen totnutoe..
wel in dit bericht, maar nog niet eerder ergens anders dus...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_60722196
quote:

''Rokers zijn natuurlijk zo en zo de zwakke van de samenleving die niet van hun verslaving af kunnen komen! Meteen altijd een grote bek opzetten. Tipisch verslaafde gedrag.''
Bwhehe, hoe haalt dat figuur het in zijn/haar hoofd om rokers 'de zwakke(n!!) van de samenleving' te noemen? Met zijn/haar zo en zo
pi_60722199
Mjah, het is inderdaad wel waar dat rokers asociaal zijn. Het verbaast mij dus niets.
pi_60722215
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Bwhehe, hoe haalt dat figuur het in zijn/haar hoofd om rokers 'de zwakke(n!!) van de samenleving' te noemen? Met zijn/haar zo en zo
Te laat
pi_60722224
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef Fakkan het volgende:
Mjah, het is inderdaad wel waar dat rokers asociaal zijn. Het verbaast mij dus niets.
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Troll

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_60722256
De felste antirokers zijn veelal ex-rokers, dat is het leukste.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_60722276
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
De felste antirokers zijn veelal ex-rokers, dat is het leukste.
Mjah, dat komt omdat zij de gevaren van het roken als geen ander kennen. Hun mening telt dan ook voor twee.
pi_60722286
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:52 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Te laat
Nee hoor mijn post was tenminste goed opgebouwd! Een heuse spanningsboog en een geweldige climax!
pi_60722300
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Mjah, dat komt omdat zij de gevaren van het roken als geen ander kennen. Hun mening telt dan ook voor twee.
Deze post slaat natuurlijk helemaal nergens op
Is dit serieus bedoeld?
pi_60722342
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Nee hoor mijn post was tenminste goed opgebouwd! Een heuse spanningsboog en een geweldige climax!
Soms zegt een smiley meer dan woorden.
pi_60722415
quote:

[..]

De gevaren van het roken zijn wijdverspreid. Er is wat dat betreft geen verschil tussen rokers en niet- of ex-rokers.

Alleen ex-rokers zijn vaak zo heerlijk hypocriet. Zelf hebben ze tig jaar de longen van anderen geasfalteerd, maar als ze eenmaal gestopt zijn, schoppen ze bij het minste geringste een scène als iemand een sigaretje opsteekt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_60722449
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Soms zegt een smiley meer dan woorden.
pi_60722494
Hier hebben we een portier die kindersoldaat is geweest,met hoeveel je ook bent,hij pakt de eerste beste die een grote mond opzet,zo hoort het ook,gore tuig die alles denkt te kunnen maken.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_60722572
quote:
[b]Op maandag 11 augustus 2008 00:46

''Wat een domme portier.Wij hebben laatst in de snackbar waar aso's zaten te roken gewoon de brandblusser erop gezet.''

"If we see you smoking, we will assume you are on fire and take appropriate action".
Sanity is (not) statistical
pi_60722892
Traangas
"Ook voor uw week verband"
pi_60723161
quote:

[..]

Nee , dat zijn hypocrieten!
pi_60723182
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Maeghan het volgende:

[..]

"If we see you smoking, we will assume you are on fire and take appropriate action".
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:22:27 #23
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_60723435
quote:
Ik vraag me af waar die haat vandaan komt, ergens is de regering ook verantwoordelijk voor dit soort haatzaaiing dat helamaal uit de hand gelopen is.
Zeker. Vroeger hield ik altijd rekening met niet-rokers, bijvoorbeeld bij de tramhalte of op een terras. Nu niet meer. Als iemand er last van heeft, gaat-ie maar in een café zitten.
Stop the world, I want to get out.
pi_60723492
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:22 schreef Lkw het volgende:

[..]

Zeker. Vroeger hield ik altijd rekening met niet-rokers, bijvoorbeeld bij de tramhalte of op een terras. Nu niet meer. Als iemand er last van heeft, gaat-ie maar in een café zitten.
Dus door die enkele zeikerd hou je nu helemaal geen rekening meer met nietrokers? Laat je niet zo meeslepen in die hetze joh, het is maar een select groepje die staan te brullen en te janken als kleine kinderen.

Ik blijf gewoon mezelf en zal altijd rekening houden met nietrokers. Dit is gewoon een fase en hoe harder iedereen roept hoe meer publicteit terwijl als je het stil houd zal niemand zeuren over die bruine kroegjes die wel het roken gedogen. Gewoon negeren die exrookgarde, laat zij maar als een Don Quichote vechten tegen hun eigen demonen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:34:36 #25
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60723513
De held uithangen op the internetz
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 11 augustus 2008 @ 02:37:45 #26
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_60723534
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:31 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dus door die enkele zeikerd hou je nu helemaal geen rekening meer met nietrokers? Laat je niet zo meeslepen in die hetze joh, het is maar een select groepje die staan te brullen en te janken als kleine kinderen.

Ik blijf gewoon mezelf en zal altijd rekening houden met nietrokers. Dit is gewoon een fase en hoe harder iedereen roept hoe meer publicteit terwijl als je het stil houd zal niemand zeuren over die bruine kroegjes die wel het roken gedogen. Gewoon negeren die exrookgarde, laat zij maar als een Don Quichote vechten tegen hun eigen demonen.
Heb je wel gelijk in natuurlijk, maar ik ben al dat gezeik over roken en rokers dusdanig zat, dat ik er van de weeromstuit een tikje asociaal van wordt. Het zou geven en nemen moeten zijn, maar nu is er even teveel genomen, dus geef ik niet meer. Vooralsnog niet in ieder geval.
pi_60723535
quote:

Het gaat hier om een stelletje aso's die zich sterk voelen met 10 man, en het feit dat ze rookten wil niet zeggen dat iedereen die rookt zo is.
Nu lees de ongelofelijke negatieve reacties een van een stel anti-rokers.

Sommige reacties:

''Typisch asociaal rokersgedrag. Spreekt weer boekdelen, dit.''

''Dit zijn de laatste dodeskrampjes...Zo gauw de verstokte rokers zien dat het serieus is stoppen ze vanzelf..Het is helaas niet anders....De arm van de wet is "langer"

''Als zielege tabaksjunck moet je toch je frustratie's kwijt!Net zo bij methadon horen ze een gratis shot nicotine te kunnen krijgen, de stumpers.''

http://www.telegraaf.nl/b(...)verbod__.html?p=15,1
wat een kampers zeg
pi_60724084
quote:

[..]

Ik vind dat ze dan juist meer begrip moeten hebben voor de mensen die nog wel roken , lijkt wel alsof ze denken ik heb het overwonnen jij niet dus jij = zwakker fuck hunnie lekker zware van nelle op laten eten
pi_60724090
Paupers
  maandag 11 augustus 2008 @ 05:36:06 #30
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_60724214
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef Fakkan het volgende:
Precies, opzouten met die tumorstokken
Asjemenou
pi_60724365
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:34 schreef Biogarde het volgende:
De held uithangen op the internetz
Internethelden
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60724428
stond ooit in de krant dat in Limburg de domste mensen van NL wonen
pi_60724492
Waarom gaan niet-rokers er altijd van uit dat rokers keihard proberen te stoppen maar dit niet kunnen?

Ik word echt misselijk van al die reacties daar. Smokers are the new niggers.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  maandag 11 augustus 2008 @ 07:36:51 #34
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60724524
quote:

[..]

Ik kan hier als roker zelf wel om lachen. Het mag niet, moet je het ook niet doen.
Er tegen in discussie gaan is 1 ding, maar de wet opzettelijk overtreden gaat te ver. (helemaal omdat de ondernemer de boete krijgt).

Dus die brandblusser
pi_60725649
die reacties zijn allemaal van ex-rokers... en als er iets vervelender is als buitenroken is het zeikende ex-rokers!!!
pi_60726118
Mijn vriendin was in dit cafe toen dat gebeurde

En nee. Ze rookt niet
U MAD?
pi_60726946
Ik denk eerder dat de reacties aan het niveau van de telegraaf ligt dan aan de niet-rokers
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60728035
Dus we krijgen een soort van burgeroorlog ? rokers en niet-rokers die elkaar de oorlog verklaren.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60728260
Nicotine tast je hersencellen ook al aan zo te zien
pi_60728335
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:23 schreef ondeugend het volgende:
Dus we krijgen een soort van burgeroorlog ? rokers en niet-rokers die elkaar de oorlog verklaren.
Hier niet hoor
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60728371
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn vriendin was in dit cafe toen dat gebeurde

En nee. Ze rookt niet
Die heeft het niet gezien hoor
In een ressentte studi is bewesen da al wi da goet is in bet tameleik feel vauten schreift
pi_60728560
Lijkt me gewoon enkele agressieve personen die het rookverbod aangrepen om zich ergens op te kunnen botvieren.
Als het niet het rookverbod was, dan was het wel omdat er iemand tegen hun glaasje bier stootte.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:48:21 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60728605
quote:

[..]

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_60728670
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:37 schreef Lkw het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in natuurlijk, maar ik ben al dat gezeik over roken en rokers dusdanig zat, dat ik er van de weeromstuit een tikje asociaal van wordt. Het zou geven en nemen moeten zijn, maar nu is er even teveel genomen, dus geef ik niet meer. Vooralsnog niet in ieder geval.
Ik heb hetzelfde hoor. Je kunt niet met een knoet in de ene hand mij de andere hand toesteken om er samen uit te komen. Of je doet een beroep op mijn wellevendheid, of je komt met het wettelijk gezag aanzetten, maar er moet wel gekozen worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:58:10 #45
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60728859
Valkenburg
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_60730400
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef xyz147 het volgende:
Nicotine tast je hersencellen ook al aan zo te zien
Ik denk dat jij beter naar telegraaf.nl kan gaan.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60730524
Van roken krijg je kanker, van niet roken word je agressief
pi_60730559
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:59 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ik denk dat jij beter naar telegraaf.nl kan gaan.
Haphap...
Nee hoor, dankje
pi_60730818
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef gelly het volgende:
Sja, limburg he.
Valkenburg in de zomer... bekruipt mij zo het gevoel dat de kans groot is dat 't géén Limburgers waren.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60734948
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Valkenburg in de zomer... bekruipt mij zo het gevoel dat de kans groot is dat 't géén Limburgers waren.
Kunnen we limburg niet van NL afzagen?
Extra gegevens
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
pi_60735057
Wat een stel rumbonen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:12:06 #52
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_60735472
hier is t allemaal leven en laten leven (het is dan ook Drenthe ), enige wat ik als roker gemerkt heb dat het buiten ineens gezelliger is
.
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:15:28 #53
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_60735555
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:12 schreef Stommie het volgende:
hier is t allemaal leven en laten leven (het is dan ook Drenthe ), enige wat ik als roker gemerkt heb dat het buiten ineens gezelliger is
Wacht maar tot het winter is, ze hebben het niet voor niks midden in de zomer ingevoerd, de gladjakkers.
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:16:26 #54
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_60735582
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

Wacht maar tot het winter is, ze hebben het niet voor niks midden in de zomer ingevoerd, de gladjakkers.
klopt,

denk dat ik dan maar een poging tot stoppen doe
.
pi_60735714
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 02:22 schreef Lkw het volgende:

[..]

Same here.
pi_60735748
Harder optreden de tijd van gedogen en we lossen het samen wel op is voorbij
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:07:12 #57
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60736765
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Stommie het volgende:

[..]

klopt,

denk dat ik dan maar een poging tot stoppen doe

Iedereen moet stoppen met roken. Dan kan de belasting tenminste weer met 15% omhoog. Het geld dient immers wel ergens vandaan te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')