quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:46 schreef erikdewaal het volgende:
Klappen vanwege rookverbod
Valkenburg - Een 26-jarige portier in Valkenburg is zaterdagnacht door tien horecabezoekers geschopt en geslagen omdat hij hen vroeg hun sigaretten te doven.
Een van de relschoppers spoot in het café met traangas, waardoor verschillende bezoekers last van hun ademhaling kregen of onwel werden.
De politie is op zoek naar de relschoppers, meldt omroep L1.
ik moet wel zeggen dat ik die verbastering nog niet had gelezen totnutoe..quote:
Bwhehe, hoe haalt dat figuur het in zijn/haar hoofd om rokers 'de zwakke(n!!) van de samenleving' te noemen? Met zijn/haar zo en zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:46 schreef erikdewaal het volgende:
''Rokers zijn natuurlijk zo en zo de zwakke van de samenleving die niet van hun verslaving af kunnen komen! Meteen altijd een grote bek opzetten. Tipisch verslaafde gedrag.''
Te laatquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Bwhehe, hoe haalt dat figuur het in zijn/haar hoofd om rokers 'de zwakke(n!!) van de samenleving' te noemen? Met zijn/haar zo en zo
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Trollquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef Fakkan het volgende:
Mjah, het is inderdaad wel waar dat rokers asociaal zijn. Het verbaast mij dus niets.
Mjah, dat komt omdat zij de gevaren van het roken als geen ander kennen. Hun mening telt dan ook voor twee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
De felste antirokers zijn veelal ex-rokers, dat is het leukste.
Nee hoorquote:
Deze post slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Mjah, dat komt omdat zij de gevaren van het roken als geen ander kennen. Hun mening telt dan ook voor twee.
Soms zegt een smiley meer dan woorden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee hoormijn post was tenminste goed opgebouwd! Een heuse spanningsboog en een geweldige climax!
De gevaren van het roken zijn wijdverspreid. Er is wat dat betreft geen verschil tussen rokers en niet- of ex-rokers.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Mjah, dat komt omdat zij de gevaren van het roken als geen ander kennen. Hun mening telt dan ook voor twee.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Soms zegt een smiley meer dan woorden.
quote:[b]Op maandag 11 augustus 2008 00:46
''Wat een domme portier.Wij hebben laatst in de snackbar waar aso's zaten te roken gewoon de brandblusser erop gezet.''
Nee , dat zijn hypocrieten!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Fakkan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
"If we see you smoking, we will assume you are on fire and take appropriate action".
Zeker. Vroeger hield ik altijd rekening met niet-rokers, bijvoorbeeld bij de tramhalte of op een terras. Nu niet meer. Als iemand er last van heeft, gaat-ie maar in een café zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:46 schreef erikdewaal het volgende:
Ik vraag me af waar die haat vandaan komt, ergens is de regering ook verantwoordelijk voor dit soort haatzaaiing dat helamaal uit de hand gelopen is.
Dus door die enkele zeikerd hou je nu helemaal geen rekening meer met nietrokers? Laat je niet zo meeslepen in die hetze joh, het is maar een select groepje die staan te brullen en te janken als kleine kinderen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zeker. Vroeger hield ik altijd rekening met niet-rokers, bijvoorbeeld bij de tramhalte of op een terras. Nu niet meer. Als iemand er last van heeft, gaat-ie maar in een café zitten.
Heb je wel gelijk in natuurlijk, maar ik ben al dat gezeik over roken en rokers dusdanig zat, dat ik er van de weeromstuit een tikje asociaal van wordt. Het zou geven en nemen moeten zijn, maar nu is er even teveel genomen, dus geef ik niet meer. Vooralsnog niet in ieder geval.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus door die enkele zeikerd hou je nu helemaal geen rekening meer met nietrokers? Laat je niet zo meeslepen in die hetze joh, het is maar een select groepje die staan te brullen en te janken als kleine kinderen.
Ik blijf gewoon mezelf en zal altijd rekening houden met nietrokers. Dit is gewoon een fase en hoe harder iedereen roept hoe meer publicteit terwijl als je het stil houd zal niemand zeuren over die bruine kroegjes die wel het roken gedogen. Gewoon negeren die exrookgarde, laat zij maar als een Don Quichote vechten tegen hun eigen demonen.
wat een kampers zegquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:46 schreef erikdewaal het volgende:
Klappen vanwege rookverbod
Valkenburg - Een 26-jarige portier in Valkenburg is zaterdagnacht door tien horecabezoekers geschopt en geslagen omdat hij hen vroeg hun sigaretten te doven.
Een van de relschoppers spoot in het café met traangas, waardoor verschillende bezoekers last van hun ademhaling kregen of onwel werden.
De politie is op zoek naar de relschoppers, meldt omroep L1.
Het gaat hier om een stelletje aso's die zich sterk voelen met 10 man, en het feit dat ze rookten wil niet zeggen dat iedereen die rookt zo is.
Nu lees de ongelofelijke negatieve reacties een van een stel anti-rokers.
Ik vraag me af waar die haat vandaan komt, ergens is de regering ook verantwoordelijk voor dit soort haatzaaiing dat helamaal uit de hand gelopen is.
![]()
Sommige reacties:
''Typisch asociaal rokersgedrag. Spreekt weer boekdelen, dit.''
''Dit zijn de laatste dodeskrampjes...Zo gauw de verstokte rokers zien dat het serieus is stoppen ze vanzelf..Het is helaas niet anders....De arm van de wet is "langer"
''Wat een domme portier.Wij hebben laatst in de snackbar waar aso's zaten te roken gewoon de brandblusser erop gezet.''
''Rokers zijn natuurlijk zo en zo de zwakke van de samenleving die niet van hun verslaving af kunnen komen! Meteen altijd een grote bek opzetten. Tipisch verslaafde gedrag.''
''Als zielege tabaksjunck moet je toch je frustratie's kwijt!Net zo bij methadon horen ze een gratis shot nicotine te kunnen krijgen, de stumpers.''
http://www.telegraaf.nl/b(...)verbod__.html?p=15,1
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Precies, opzouten met die tumorstokkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:51 schreef Fakkan het volgende:
Mjah, het is inderdaad wel waar dat rokers asociaal zijn. Het verbaast mij dus niets.
Internetheldenquote:
Ik kan hier als roker zelf wel om lachen. Het mag niet, moet je het ook niet doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
"If we see you smoking, we will assume you are on fire and take appropriate action".
Hier niet hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:23 schreef ondeugend het volgende:
Dus we krijgen een soort van burgeroorlog ? rokers en niet-rokers die elkaar de oorlog verklaren.
Die heeft het niet gezien hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn vriendin was in dit cafe toen dat gebeurde
En nee. Ze rookt niet
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hetzelfde hoor. Je kunt niet met een knoet in de ene hand mij de andere hand toesteken om er samen uit te komen. Of je doet een beroep op mijn wellevendheid, of je komt met het wettelijk gezag aanzetten, maar er moet wel gekozen worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in natuurlijk, maar ik ben al dat gezeik over roken en rokers dusdanig zat, dat ik er van de weeromstuit een tikje asociaal van wordt. Het zou geven en nemen moeten zijn, maar nu is er even teveel genomen, dus geef ik niet meer. Vooralsnog niet in ieder geval.
Ik denk dat jij beter naar telegraaf.nl kan gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef xyz147 het volgende:
Nicotine tast je hersencellen ook al aan zo te zien
Haphap...quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter naar telegraaf.nl kan gaan.
Valkenburg in de zomer... bekruipt mij zo het gevoel dat de kans groot is dat 't géén Limburgers waren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef gelly het volgende:
Sja, limburg he.
Kunnen we limburg niet van NL afzagen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Valkenburg in de zomer... bekruipt mij zo het gevoel dat de kans groot is dat 't géén Limburgers waren.
Wacht maar tot het winter is, ze hebben het niet voor niks midden in de zomer ingevoerd, de gladjakkers.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:12 schreef Stommie het volgende:
hier is t allemaal leven en laten leven (het is dan ook Drenthe), enige wat ik als roker gemerkt heb dat het buiten ineens gezelliger is
klopt,quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wacht maar tot het winter is, ze hebben het niet voor niks midden in de zomer ingevoerd, de gladjakkers.
Same here.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zeker. Vroeger hield ik altijd rekening met niet-rokers, bijvoorbeeld bij de tramhalte of op een terras. Nu niet meer. Als iemand er last van heeft, gaat-ie maar in een café zitten.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Stommie het volgende:
[..]
klopt,
denk dat ik dan maar een poging tot stoppen doe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |