abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60722625
Op zondagavond bekeurd worden voor het fietsen door rood.

Heb je de agent om legitimatie gevraagd toen hij jou om jouw legitimatie vroeg (het zgn. "gelijk oversteken"), want welke randdebiel gaat er nou op zondagavond bij een fietsoversteekplaats controleren? En als ze een bon uitschrijven, gaat dat natuurlijk gewoon op een bonnenboekje en niet op een kladblokje.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_60722636
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:08 schreef Neuralnet het volgende:
Geef de volgende keer het adres van het politiebureau op.
Was ik maar zo ad rem.
pi_60722653
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:13 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je de agent om legitimatie gevraagd toen hij jou om jouw legitimatie vroeg (het zgn. "gelijk oversteken"), want welke randdebiel gaat er nou op zondagavond bij een fietsoversteekplaats controleren? En als ze een bon uitschrijven, gaat dat natuurlijk gewoon op een bonnenboekje en niet op een kladblokje.
Heel stom natuurlijk maar dat bedacht ik mij pas toen ik thuis was. Ik had hem inderdaad om zijn legitimatie moeten vragen.
pi_60722656
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Pollewoppie het volgende:

aan de andere kant zijn er ongelooflijk veel verkeersgerelateerde doden
Onzin .
pi_60722686
Die agent kan als hij thuis komt voor de spiegel trots wezen op zichzelf dat hij de wereld weer heeft verbeterd.
pi_60722700
Hij zat nog niet aan z'n quotum waarschijnlijk.
pi_60722709
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:08 schreef SharQueDo het volgende:
Jij overtreedt de wet, jij weet dat, consequenties moet je dan ook aanvaarden en niet als een 5-jarige gaan huilen "maar er was niemand anders". Anders rot je maar op uit het verkeer.
Nou als ik mij om 17 uur 's middags (op dinsdag) al slalommend over het Hofplein begeef of 's avond over een uitgestorven kruispunt rij dan is dat toch een belangrijke nuance vind ik die je mee moet nemen in de beslissing om een boete te geven vind ik. Maar goed, de agent heeft beslist, en daar moet ik het mee doen. Tegen de roodlicht boete zal ik dan ook geen bezwaar maken.
pi_60722733
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:18 schreef Henno het volgende:
Die agent kan als hij thuis komt voor de spiegel trots wezen op zichzelf dat hij de wereld weer heeft verbeterd.
Dat zal toch niet waar zijn mag ik hopen?
pi_60722815
Dat is omdat meneer al jaren aan vuistseks doet. Dan gaat ie op een gegeven moment zn frustraties ergens op botvieren en in dit geval ben jij dat?

De boete van het ID-bewijs is om het bedrag nog eens fijn te verdubbelen. Daar is die wet voor, niet om terroristen te pakken. Terroristen hebben niets aan een id.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_60722826
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hij zei dat ik twee boetes zou krijgen maar hij had geen bonnenboekje bij zich maar noteerde wel mijn gegevens, ik neem aan dat ze de boete dus opsturen. Ik heb nog nooit een boete gehad, dus mocht het een vreemde gang van zaken zijn, dan is mij dat om die reden niet opgevallen.
Komt wel vaker voor.
Neemt niet weg dat de eerste boete terecht is en ik de tweede boete onnodig vind.
pi_60722836
sjimz, zit jij bij de politie? Zo ja, wat is dan jouw mening over het feit dat ik de agent mijn gegevens op een kladblokje noteerde omdat hij geen bonnenboekje bij zich had? Ik heb nu bijvoorbeeld geen afschrift ontvangen van de notitie van mijn gegevens.
pi_60722840
gaap

mensen zijn het zo vaak niet met elkaar eens, alsof het met een politieagent opeens op andere principes gebaseerd is. De ene vindt zus de, andere vindt zo. Regels zijn regels, ja ik weet hoe frustrerend zoiets is, maar vervolgens zeiken op de politie en dat er alleen maar kansloze mensen werken dat is gewoon ronduit zielig.
pi_60722865
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
sjimz, zit jij bij de politie? Zo ja, wat is dan jouw mening over het feit dat ik de agent mijn gegevens op een kladblokje noteerde omdat hij geen bonnenboekje bij zich had? Ik heb nu bijvoorbeeld geen afschrift ontvangen van de notitie van mijn gegevens.
Ik zit bij de politie ja.

Ik vergeet ook wel eens mijn bonnenboekje.
Het is ook geen vereiste om het "geeltje" te ontvangen.
Je krijgt de acceptgiro vanzelf wel thuis en zal hem helaas moeten betalen.
pi_60722899
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef sjimz het volgende:
Aha dan snap ik dat 'dubbel blauw' ook.
quote:
Als ik bezwaar maakt tegen de boete voor het niet bij mij hebben van het identificatiebewijs (die van het rode licht betaal ik natuurlijk wel gewoon), dan komt dat neem ik aan voor bij de rechter. Kan de rechter dan bijvoorbeeld ook beslissen om de boete te verhogen? Of komt dat in de praktijk niet vaak voor?
pi_60722919
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Krijg je een boete als je je werkmateriaal vergeet? Lijkt me essentieel voor het uitvoeren van je taak. Sanctioneren om voor een goeie orde in het corps te zorgen is dan nodig.

pi_60722986
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:32 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Als ik bezwaar maakt tegen de boete voor het niet bij mij hebben van het identificatiebewijs (die van het rode licht betaal ik natuurlijk wel gewoon), dan komt dat neem ik aan voor bij de rechter. Kan de rechter dan bijvoorbeeld ook beslissen om de boete te verhogen? Of komt dat in de praktijk niet vaak voor?
Komt niet vaak voor.
Ik geef je nog redelijk kans om succesvol in beroep te gaan maar daarover zal ik je wel een PM sturen.
pi_60722992
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef GaylordF0kker het volgende:

[..]

Krijg je een boete als je je werkmateriaal vergeet? Lijkt me essentieel voor het uitvoeren van je taak. Sanctioneren om voor een goeie orde in het corps te zorgen is dan nodig.

Is geen essentieel werkmateriaal

Laat de inkoppers nu maar komen
pi_60722999
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Komt niet vaak voor.
Ik geef je nog redelijk kans om succesvol in beroep te gaan maar daarover zal ik je wel een PM sturen.
Heej, zo ondermijn jij de rechtstaat

pi_60723006
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef sjimz het volgende:
Bedankt voor het aanbod, maar doe geen moeite met een uitgebreid verhaal ofzo. Vriend van mij studeert rechten en studeert af op privacyproblematiek dus leg het morgen wel even aan hem voor.
pi_60723038
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:39 schreef Juup© het volgende:

[..]

Heej, zo ondermijn jij de rechtstaat

Ik ben gewoon een Robin Hood
pi_60723047
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Bedankt voor het aanbod, maar doe geen moeite met een uitgebreid verhaal ofzo. Vriend van mij studeert rechten en studeert af op privacyproblematiek dus leg het morgen wel even aan hem voor.
Te laat
Maar die rechtenstudent zal het waarschijnlijk nog beter kunnen verwoorden.
Die leert tenminste een vak
pi_60723076
Omdat je een hufter bent?
Omdat je thuis niets te vertellen hebt?
Omdat je altijd gepest werd?
Omdat je het leuk vond, en vindt, om anderen te pesten?
Omdat je met moeite je VMBO-diploma wist te halen?
Omdat je lesbisch, gehandicapt of allochtoon bent?
Omdat je kickt op de 'macht' die je hebt?

Geen weldenkend mens wordt in Nederland namelijk politieagent. Een korps vol hufters en schlemielen is het, aangestuurd door een politiek die zo mogelijk nog erger is.

Overigens had je gewoon door moeten fietsen. Laat die sul maar achter je aan hollen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_60723090
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:46 schreef StefanP het volgende:
Omdat je een hufter bent?
Omdat je thuis niets te vertellen hebt?
Omdat je altijd gepest werd?
Omdat je het leuk vond, en vindt, om anderen te pesten?
Omdat je met moeite je VMBO-diploma wist te halen?
Omdat je lesbisch, gehandicapt of allochtoon bent?
Omdat je kickt op de 'macht' die je hebt?

Geen weldenkend mens wordt in Nederland namelijk politieagent. Een korps vol hufters en schlemielen is het, aangestuurd door een politiek die zo mogelijk nog erger is.

Overigens had je gewoon door moeten fietsen. Laat die sul maar achter je aan hollen.
Punt 3 van je trok mij uiteindelijk over de streep.
pi_60723126
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Komt wel vaker voor.
Neemt niet weg dat de eerste boete terecht is en ik de tweede boete onnodig vind.
Er is een halfjaar na de invoering van de legitimatieplicht een resultaat naar voren gekomen in de media. Nul komma nul toevoeging voor terrorisme- of misdaadbestrijding, bijna twee miljoen extra eurootjes naar de staatskas.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_60723131
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er is een halfjaar na de invoering van de legitimatieplicht een resultaat naar voren gekomen in de media. Nul komma nul toevoeging voor terrorisme- of misdaadbestrijding, bijna twee miljoen extra eurootjes naar de staatskas.
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')