Hmmm... Hoe zou je jezelf omschrijven in bed dan?quote:
Nee, nog ff verder zoeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:10 schreef Quir het volgende:
Is dit de nachtbagger?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:10 schreef Quir het volgende:
Is dit de nachtbagger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Als je alleen je naked self hoeft mee te nemen, wil ik wel naast je zitten in de treinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmmm... Hoe zou je jezelf omschrijven in bed dan?
Ruig? Wild? Lief? Teder?
En neeee ik wil het niet zelf ontdekken eerst... Wil het graag weten van te voren![]()
Dus... Moet ik een zweepje meenemen? Handboeien? Of alleen my naked self?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Dat laatste, maar als het alleen om seks gaat ben ik niet zo lief/teder. Tenminste dat probeer ik dan niet te zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmmm... Hoe zou je jezelf omschrijven in bed dan?
Ruig? Wild? Lief? Teder?
En neeee ik wil het niet zelf ontdekken eerst... Wil het graag weten van te voren![]()
Dus... Moet ik een zweepje meenemen? Handboeien? Of alleen my naked self?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:12 schreef Seam het volgende:
[..]Reeks? Hoogte van NB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Misschien ren je liever gillend wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je alleen je naked self hoeft mee te nemen, wil ik wel naast je zitten in de trein
Wehehequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste, maar als het alleen om seks gaat ben ik niet zo lief/teder. Tenminste dat probeer ik dan niet te zijn
Dat zie ik dan wel weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien ren je liever gillend weg![]()
Truste!quote:
Lief doen jij!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel omdraaien nadat je bent gekomen hè, anders plakt je haar morgen
Te weerstaan, zG. Te weerstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |