Mijn ouders zijn hervormdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeggen je gereformeerde ouders alleen maar om te zorgen dat je niet naar de hel gaat
Ik geloof alleen dat we allemaal dood gaan in 2012quote:
Dan hebben we nog evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik geloof alleen dat we allemaal dood gaan in 2012
In ieder geval genoeg voor meer dan 1000 NBsquote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:02 schreef Seam het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg voor meer dan 1000 NBs
Trouwens, hervormd = gereformeerd, de woorden betekenen hetzelfde. Voor mij om het even, ik ben m'n eigen God.quote:
Ik ook, neuken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof in het seksime
Kan ik je aanbiddenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Trouwens, hervormd = gereformeerd, de woorden betekenen hetzelfde. Voor mij om het even, ik ben m'n eigen God.
Het schijnt niet tegen te vallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je het een beetje goed dan?
Ik weet het. Zo denken niet-Christenen en Rooms-Katholieken er ook over. En wij zelf stiekem ook. Daarom is n paar jaar geleden de PKN opgerichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Trouwens, hervormd = gereformeerd, de woorden betekenen hetzelfde. Voor mij om het even, ik ben m'n eigen God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |