Nee, dat vind ik ook maar duf. Al maakt NL natuurlijk wel kans op eremetaal met Arnold van der Lyde.quote:
En roeien, beachvolleybal, marathon, speerwerpen, kogelstoten, atletiek in het algemeen en dan vergeet ik nog een hele zooi.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn een paar sporten die ik niet leuk vind... Zoals schermen ofzo of handboogsport
OSquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En roeien, beachvolleybal, marathon, speerwerpen, kogelstoten, atletiek in het algemeen en dan vergeet ik nog een hele zooi.
Da's lang geledenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook maar duf. Al maakt NL natuurlijk wel kans op eremetaal met Arnold van der Lyde.
Ik vind deze kloon van je niet zo geslaagd eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef Maandverband_tester het volgende:
Olympische spelen, of is dat vandaag niet?
Vergeet het schaatsen en schansspringen niet!quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's lang geleden
Maar boksen vind ik wel leuk om te kijken, net als ijshockey op de winterspelen.
Mwah ik vind het nogal lafjes, ik mis echte klappen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's lang geleden
Maar boksen vind ik wel leuk om te kijken, net als ijshockey op de winterspelen.
Eigenlijk snap ik het ook niet, want sport hoort toch juist competitief te zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast staat het gehele motto "meedoen is belangrijker dan winnen" mij in het geheel niet aan.
Gast, we hebben het hier over de officiële Spelen, de Zomerspelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Vergeet het schaatsen en schansspringen niet!
Ow en dameswaterpolo natuurlijk, mits onderwatercameraquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah ik vind het nogal lafjes, ik mis echte klappen.
Dameshockey daarentegen.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow en dameswaterpolo natuurlijk, mits onderwatercamera
Je bent een vies ventje remlof.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow en dameswaterpolo natuurlijk, mits onderwatercamera
Valt reuze mee hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent een vies ventje remlof.
Echt zo iemand die door de bosjes staat te gluren naar in het zweet werkende tennisterjes, waarbij zij hun vrouwelijke kant nog moeten ontwikkelen, in een beige regenjas. Althans, zo kwam het over.quote:
Dat kwam dan vast doordat je de smiley aan het einde mistequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt zo iemand die door de bosjes staat te gluren naar in het zweet werkende tennisterjes, waarbij zij hun vrouwelijke kant nog moeten ontwikkelen, in een beige regenjas. Althans, zo kwam het over.
Ik mis vandaag wel meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kwam dan vast doordat je de smiley aan het einde miste
Daar doelde ik niet op. Meer het feit dat er vandaag wel meer dingen langs mij heen zijn gegaan, maar je hebt gelijk ik mis Jojo ook al. Die blauwe ogen, alsof ze uit een sprookjesboek is gekropen.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op. Meer het feit dat er vandaag wel meer dingen langs mij heen zijn gegaan, maar je hebt gelijk ik mis Jojo ook al. Die blauwe ogen, alsof ze uit een sprookjesboek is gekropen.
Verdomme, ik dacht net een originele tekst te hebben voor een nummer waarmee ik de hitparade kon bestijgen, is er iemand me al voor.quote:
Het kan erger, ik las bierquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
En over dingen missen vandaag, Pedojager doet aangifte tegen FOK ik las pedobear.
Wel goed dat je zo openlijk over je probleem wil praten, remlof. Dat is al een goed begin.quote:
"Hi, my name is remlof and I brought cold beer for this whole AA discussion group"quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel goed dat je zo openlijk over je probleem wil praten, remlof. Dat is al een goed begin.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
"Hi, my name is remlof and I brought cold beer for this whole AA discussion group"
AAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef Maandverband_tester het volgende:
Word geregeld [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die achterlijke plaatjes verpesten het nu net.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:22 schreef Seam het volgende:
Is het weer tijd voor serieuze berichten in ONZ ?
Ja, dat dacht ik wel
Alvast een biertje:
[ afbeelding ]
Mag ik ook even ja?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die achterlijke plaatjes verpesten het nu net.
Allebeiquote:
Hihi nee johquote:
Maar het geeft niet hoorquote:
Ga het snel vragen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar
Zou mijn moeder er ook zo over denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |