SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef Jojoortje het volgende:Dat vroeg ik me eigenlijk ook af inderaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef Jojoortje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat denk je zelf?
FOK!'s rode weduwe.
Dat scheidt dan meteen de kaffers van het schorem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af inderaad![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat scheidt dan meteen de kaffers van het schorem.
Of zoiets.
Hulde in ieder geval
Zei het schaapquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:22 schreef Surveillance-Schaap het volgende:
Tijd voor shoarma!
Hai.quote:
Ik moet er niet aan denken momenteel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef Maandverband_tester het volgende:
Word geregeld [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee, dat was mijn achternichtje!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef Maandverband_tester het volgende:
Word geregeld [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echtquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:25 schreef Maandverband_tester het volgende:
Ook jij bent ooit zo begonnen
Bewijs het maar eens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:49 schreef Maandverband_tester het volgende:
*Brengt het op pijl
Ik heb Bier en... een croissantje, warm en wel![]()
[ afbeelding ]
Het OS, nee daar ben ik nu niet zo'n fan van. De helft van de beoefende sporten kunnen me nauwelijks interesseren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:50 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van de OS tot nu toe!?
Vind het zelf wel mooi! Dat voetbal vanmiddag! Laatste seconde SibonYeahhh
Wel jammer dat ik het zwemmen heb gemist afgelopen nacht, maar toen lag ik in bed
Bewijs het maar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:52 schreef Maandverband_tester het volgende:
Croissantje zit inmiddels in m'n buikbier staat op tafel
Ik zal nog eens naar beneden lopen, want het voedt natuurlijk niet
Ik wacht nog steeds op het boksenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het OS, nee daar ben ik nu niet zo'n fan van. De helft van de beoefende sporten kunnen me nauwelijks interesseren.
Zijn een paar sporten die ik niet leuk vind... Zoals schermen ofzo of handboogsportquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het OS, nee daar ben ik nu niet zo'n fan van. De helft van de beoefende sporten kunnen me nauwelijks interesseren.
Hou nou op met die plaatjesquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:58 schreef Maandverband_tester het volgende:
[ afbeelding ]
Bier en chocorijstewafels, de perfecte combinatie
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef Maandverband_tester het volgende:
Hoelang nog voordat de spelen beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |