abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60720153
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef Summers het volgende:

[..]

wat ben je toch een stresskip , reiki voelt hartstikke goed aan , als iets goed aanvoelt is het goed en als iets slechts aanvoelt is het slecht .
Dat is mijn definitie van goed of slecht , ik vermoed dat dat voor jou ook zo geld , prima dat jij het slecht vind maar het gaat niet om wat jij vind maar of het voor iemand anders goed voelt .
Of iets van een demonische kracht is of van een liefdevolle energie kan je zelf wel voelen , dat hoef je niet in een boek te lezen , je gaat me toch niet vertellen dat dingen die goed voelen je een negatieve naam geeft omdat dat ergens staat geschreven he ,
andere mensen hanteren namelijk wel gewoon hun eigen gevoel die daar prima toe in staat is en geschapen is om te gebruiken .
Denk je dat een Satan die niet wil dat wij geloven dat hij bestaat zodat hij ons kan gebruiken in zijn rebellie tegen god, als een evil demoon ons zal benaderen met doctrines van de hel en de dood en verdorvenheid, of als een engel van licht die met zijn positiviteit en liefde de mensheid naar een goddelijk plan helpt? Welke van de 2 vind jij het aantrekkelijkst?
pi_60720186
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is natuurlijk je eigen schuld want je bent zelf degene die elke peuk koopt, opsteekt en oprookt. Daar ben je toch helemaal zelf bij?
Waarom heeft God dan met zijn almachtige hand tabak op de wereld gezet, en in geval van cannabis wietplanten waar wiet aangroeit, geen enkele andere toepassing denkbaar behalve roken

Niet dat ik mijn sigarettengebruik aan God wil afschuiven, vraag me alleen af waarom er alcohol, drugs en nog meer is gemaakt door God terwijl jij het afkeurt van alle kanten. Wie weet wilt God wilt genotsmiddelen op deze wereld om de mensheid te vermaken in tijden van verveling. Dan is het in mijn ogen een God die zijn best aan het doen is om de geest te verruimen ook van de mens zodat de mensheid door middel van geestverruimende middelen dichterbij de schepping komt te staan.

Wie weet zijn paddo's en LSD wel een manier van God om de mensheid daadwerkelijk tot hem te laten komen

Zelfde geldt voor hypnose, trance en meditatie zonder directe drugs, kan zijn dat het ook bedoeld is om in een andere staat van bewustzijn te komen waar je meer beseft hoe het kan zijn in het Goddelijke zijn.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60720191
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Denk je dat een Satan die niet wil dat wij geloven dat hij bestaat zodat hij ons kan gebruiken in zijn rebellie tegen god, als een evil demoon ons zal benaderen met doctrines van de hel en de dood en verdorvenheid, of als een engel van licht die met zijn positiviteit en liefde de mensheid naar een goddelijk plan helpt? Welke van de 2 vind jij het aantrekkelijkst?

Toon eerst maar eens aan dat er überhaupt een duivel bestaat.
pi_60720209
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:31 schreef ToT het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik dat niet doe, omdat.......?

Omdat je afgaat op je gevoel.
pi_60720232
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Toon eerst maar eens aan dat er überhaupt een duivel bestaat.
Toon jij maar eens aan dat Reiki niet van de duivel komt.
pi_60720268
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Reiki is heel vredelievend wat ik ervan meegekregen heb en zeker niet bedoeld om anderen te beschadigen, mensen die zichzelf heel voelen na reiki kun je toch niet zien als kwaadaardig of wel soms?

Jij voelt je heel als je samen bent met Christus en anderen voelen zich heel en puur door reiki. What's the big difference
pi_60720299
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef Topspin het volgende:

[..]

Waarom heeft God dan met zijn almachtige hand tabak op de wereld gezet, en in geval van cannabis wietplanten waar wiet aangroeit, geen enkele andere toepassing denkbaar behalve roken
"Here it is, my creation, perfect in all it's ways............is that weed? Holy shit, I shouldn't have smoked that joint on the 5th day, there's pot growing EVERYWHERE! People are going to think they're supposed to USE it! Now I'm going to have to create REPUBLICANS...."

Anyway. het wietplantje zelf schijnt echt voor onvoorstelbaar veel doeleinden gebruikt te kunnen worden.
pi_60720315
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef ToT het volgende:

[..]

I know, maar ik vond het wel leuk om er op deze manier op in te haken!

Want ik neem aan dat veel mensen nu het idee krijgen dat dat zevendagsadvent-gebeuren in- en in-slecht is, maar het idee er achter zal ongetwijfeld wel goed zijn...toch?
bij deze specifieke stroming kan ik weinig liefdevols/goeds ontdekken eerlijk gezegd...
(vraag in de bieb maar eens of ze wat boeken bestellen en lees die eens door... niet eens boeken óver hun...maar dóór en vóór hun over God, zijn praktijken en over "ons"......dit is overigens wel moeilijk en je zal niet echt op "boeken" uitkomen )
Jehova's getuigen... ja daar heb ik positieve punten gevonden...
Zelfs bij de Mormoonse kerk (waar ik toch een behooooorlijk slechte ervaring mee heb) heb ik positieve puntjes gevonden...

de Christelijke geloofsovertuiging in zijn algemeenheid... daar zie ik zeker positieve dingen in!
Absoluut!! Ik vind het dan ook erg jammer dat de kerk er een smet op legt met zijn hypocriete/ geld beluste praktijken.
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:39:06 #134
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60720328
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:33 schreef ToT het volgende:

[..]

I know, maar ik vond het wel leuk om er op deze manier op in te haken!

Want ik neem aan dat veel mensen nu het idee krijgen dat dat zevendagsadvent-gebeuren in- en in-slecht is, maar het idee er achter zal ongetwijfeld wel goed zijn...toch?
Sja, ik weet het niet. Ellen White, de leidsvrouwe van de ZDA, wordt gezien als vrijmetselaar. Dus tja.....
Verder heeft ze haar leer samengesteld aan de hand van allerlei visioenen. En daar geloof ik al niet in. En er zijn overeenkomsten met sjamanisme aangetoond.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60720370
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Sommige stoffen zijn denk ik pas na de zondeval in de wereld gekomen, net als de doornen aan planten en distelen.
quote:
Niet dat ik mijn sigarettengebruik aan God wil afschuiven, vraag me alleen af waarom er alcohol, drugs en nog meer is gemaakt door God terwijl jij het afkeurt van alle kanten. Wie weet wilt God wilt genotsmiddelen op deze wereld om de mensheid te vermaken in tijden van verveling. Dan is het in mijn ogen een God die zijn best aan het doen is om de geest te verruimen ook van de mens zodat de mensheid door middel van geestverruimende middelen dichterbij de schepping komt te staan.
Maar met God bestaat er niet zoiets als 'verveling'. Dus dan heb je die middelen die niet eens nodig. Ik vind effecten van genotmiddelen nu maar irritant omdat ze mijn geest en lichaam vertroebelen.

Ik denk dat Satan zeker drugs gebruikt om mensen naar de vernieling te helpen. Met hallucinogenen sta je ook open voor die spirituele dimensie is ook mijn eigen ervaring. Een klein beetje genotmiddel elke dag is ook al een verslaving en heeft ook effecten op lichaam en geest. Als je er vrij van bent is dat heerlijk, is mijn ervaring. Een bevrijding.
quote:
Wie weet zijn paddo's en LSD wel een manier van God om de mensheid daadwerkelijk tot hem te laten komen

Van satan dus.

Zelfde geldt voor hypnose, trance en meditatie zonder directe drugs, kan zijn dat het ook bedoeld is om in een andere staat van bewustzijn te komen waar je meer beseft hoe het kan zijn in het Goddelijke zijn.
Ja, dat gebeurt dus ook, alleen leer je in die toestanden niet Jezus kennen, maar Satan. Ik heb Satan zo leren kennen in mijn paddotrip. Bij Jezus was ik compleet nuchter.
pi_60720372
....is het olie op het vuur als ik beken dat ik ook mijn Reiki graden heb?
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:40:43 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60720396
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

En dat had ik dus exact hetzelfde met die paddo's van me.

Ik kreeg zelfvertrouwen, kon problemen van het verleden verwerken, leerde beter met mensen omgaan, etcetera. Het leek allemaal zo goed en mooi en het voelde ook zo lekker. Dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk goed was. Later bleek dus voor mij totaal niet.
Oh vandaar dat je verwacht dat andere mensen iets de rug toe zouden moeten keren als het GOED voelt , ik weet niet waar jij die noodzaak voor ziet , maar ik zie die noodzaak niet .
Het is veel leuker om dat te doen wat goed voelt .
Wie zou er in godsnaam zin hebben om iets te doen wat slecht voelt ...
quote:
Je moet kritisch blijven. Je moet je af blijven vragen van 'heb ik voldoende redenen om te geloven wat ik geloof, is er niets meer wat er tegenin kan gaan'. Dat kan je ook tegen mij zeggen en ik blijf dan ook kritisch, al breng ik de boodschap hier natuurlijk heel overtuigend. Maar voor mij is het heel wat om zo uitgesproken naar buiten te komen met mijn overtuigingen. In mijn new age tijd heb ik maar een paar berichten geplaatst omdat ik het allemaal zo zeker nog niet wist, ik had nog teveel vragen. Blijf jezelf vragen stellen, klopt alles wel, is het allemaal even duidelijk en helder, en zoniet blijf dan doorzoeken.
ik heb meer dan voldoende reden om te geloven wat ik geloof en geen enkele om te geloven wat jij gelooft .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60720397
quote:

[..]

Omdat je afgaat op je gevoel.
LE-ZEN! Ik had het over resultaten!
quote:

[..]

Hmmmm ik moet bewijzen dat iets goeds, heilzaams dat op mij en talloze anderen een ENORM positief effect heeft gehad en onze levens echt een ENORM positieve wending heeft gehad, niet van een fictieve kerel met hoorntjes en bokkepootjes komt die ons stiekem wil misleiden.

Goeie, ik geef het op! Jij wint deze ronde!
pi_60720405
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sja, ik weet het niet. Ellen White, de leidsvrouwe van de ZDA, wordt gezien als vrijmetselaar. Dus tja.....
Daar kunnen we over discussiëren.
pi_60720411
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:37 schreef ToT het volgende:

Anyway. het wietplantje zelf schijnt echt voor onvoorstelbaar veel doeleinden gebruikt te kunnen worden.
Space-cake

zondag 10 augustus 2008 @ 23:42:20 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60720442
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:40 schreef Rimpelhond het volgende:
Ik heb 3 mnd geleden reiki-1 gedaan ,
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_60720467
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:40 schreef Rimpelhond het volgende:
Wil jij mij inwijden ?

pi_60720477
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb 3 mnd geleden reiki-1 gedaan ,
Leuk! de Ushi methode of de Tera Mai?
pi_60720483
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:37 schreef Topspin het volgende:

[..]

Reiki is heel vredelievend wat ik ervan meegekregen heb en zeker niet bedoeld om anderen te beschadigen, mensen die zichzelf heel voelen na reiki kun je toch niet zien als kwaadaardig of wel soms?

Jij voelt je heel als je samen bent met Christus en anderen voelen zich heel en puur door reiki. What's the big difference
Of het gevoel van heelheid en puurheid gebaseerd is op waarheid of misleiding.
pi_60720495
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

bij deze specifieke stroming kan ik weinig liefdevols/goeds ontdekken eerlijk gezegd...
(vraag in de bieb maar eens of ze wat boeken bestellen en lees die eens door... niet eens boeken óver hun...maar dóór en vóór hun over God, zijn praktijken en over "ons"......dit is overigens wel moeilijk en je zal niet echt op "boeken" uitkomen )
Jehova's getuigen... ja daar heb ik positieve punten gevonden...
Zelfs bij de Mormoonse kerk (waar ik toch een behooooorlijk slechte ervaring mee heb) heb ik positieve puntjes gevonden...

de Christelijke geloofsovertuiging in zijn algemeenheid... daar zie ik zeker positieve dingen in!
Absoluut!! Ik vind het dan ook erg jammer dat de kerk er een smet op legt met zijn hypocriete/ geld beluste praktijken.

Om eerlijk te zijn is het enige wat ik van het ZDA weet wat Ali hier in dit topic allemaal loopt te verkondigen!

Elisabeth-R, echt? Dus de hoofdpersoon is een Luciferiaanse?
pi_60720531
Pfff ik moet het dus opnemen tegen een leger Reikimasters?

Ik moet even iets beters uit de kast trekken als jullie allemaal al onder invloed van demonische krachten staan.
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:45:44 #147
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60720537
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Daar kunnen we over discussiëren.
Dat hebben we al eerder gedaan, en jij wees het gewoon resoluut van de hand.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60720570
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt dus ook, alleen leer je in die toestanden niet Jezus kennen, maar Satan. Ik heb Satan zo leren kennen in mijn paddotrip. Bij Jezus was ik compleet nuchter.
Wie zegt dat anderen Jezus niet leren kennen tijdens een paddo-trip? Ik heb 1 keer paddo's gedaan en ik zag het licht bijvoorbeeld veel mooier en feller plus meer helder. De sterren waren zuiverder en alles was duidelijker alsof het zuiverder was allemaal.

Dat jij Satan hebt leren kennen in een paddo-trip getuigd misschien van een bad trip.

1 keer paddo's gedaan heb ik dus, zal het nooit meer doen omdat er ook slechte kanten aanzaten. Ik dacht ff dood te gaan en zag al het einde aan de tunnel met allemaal licht-effecten toen ik in bed lag daarna.
pi_60720571
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:43 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Leuk! de Ushi methode of de Tera Mai?
Ikzelf ben Tera Mai Reiki & Seichem master.

Misschien dat ik ooit nog Cartouche ga doen, maar ik heb niet echt veel met kaarten.

De Sakara-graden en later de 5e straal trekken mij ENORM aan, maar de prijzen die ze daarvoor vragen vind ik gewoon achterlijk hoog....
pi_60720629
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Pfff ik moet het dus opnemen tegen een leger Reikimasters?

Ik moet even iets beters uit de kast trekken als jullie allemaal al onder invloed van demonische krachten staan.

*ROTFLMAOPIMP!!!!*

Ik zie Ali al, de koene kruisvaarder in het schitterende harnas, met wijwater in de ene hand en een kruis in het andere hand!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')