abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:13:27 #226
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60726428
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik gisteren nog aan , je moet al werken en in je weekend voel je je lekker vrij maar dan MOET je nog god dienen pffffff GOd moet MIJ dienen niet omgekeerd
Dat is wel een erg satanistische gedachte van je
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:18:06 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60726525
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:21:52 #228
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60726600
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, we zijn allemaal bezeten hier
pi_60726613
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

Come to the dark side...............we have cookies!
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:22:58 #230
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60726618
Jeetje zeg. Sinds vrijdag avond niet meer gelezen en in ene zag ik hier deel 5 staan.
Dacht dat het een grapje was, maar daar zat ik flink naast.
Langleve speed reading, maar ben alsnog even bezig geweest om alles bij te lezen.
Ali vind dat er nieuwe punten aan bod komen in de eindeloze loop en herhalende discussie en argumenten die steeds naar voren komen.
Helaas komen er steeds dezelfde antwoorden van Ali op terug, of... helemaal geen antwoord.
Na alles dus in een keer gelezen te hebben vanaf deel 3 vraag ik mij dus af waar ik het voor gedaan heb daar ik het persoonlijk wel vind meevallen betreft die persoonlijke punten.
(Het stukje seksualiteit vond ik dan wel weer interessant, al wist ik al de reacties van Ali's kant daar ik dit ook al eens had aangehaald. Met name omdat ik deels zoofiel ben en dus nooit en te nimmer in de hemel zou kunnen komen daardoor.)
pi_60726775
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 04:27 schreef Windigo het volgende:

[..]

Soms vind ik je wel grappig hoor Ali
Gelukkig maar. Er moet ook een meeting komen, dan kunnen jullie zien dat ik geen geflipte psychoot ben.
quote:
Ik krijg volgende week mijn usui-meesterschap En daarna ga ik door voor teacherschap, ben bezig met de opleiding.
Maar waaom toch? Kan je niet gewoon een opleiding tot huisarts volgen ofzo? Waarom jezelf inlaten met dingen waarvan je goedbeschouwd niet weet wat het is, alleen van horen zeggen, ogenschijnlijk goeie effectenen een positief gevoel? In de mensenwereld worden we aan alle kanten gelokt en misleid met ogenschijnlijk goeie dingen, producten, leningen, etc. en zit er ook vaak een addertje onder het gras. Waarom zou dat voor de spirituele wereld anders zijn? Zou daar wel alles goed zijn als het goed lijkt?
quote:
T is wel een uitdaging voor je op deze manier, dit topic! Ik vind het leuk dat je nog steeds je best doet Heel aardig
Dat komt omdat ik van jullie hou, omdat God van jullie houdt.
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:34:15 #232
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60726853
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dat komt omdat ik van jullie hou.
Feitelijk hou jij dan meer van ons dan God zelf.
Immers, het maakt jou niet uit wat we doen uiteindelijk. Je geeft enkel advies en wat we er mee doen moeten we zelf weten.
Het zal ook God zijn die ons zal beoordelen en niet jij.
Kan jij niet onze God zijn ofzo? Jij zal ons tenminste niet laten branden in de hel en je dwingt ons niet tot het geloof.
God ook niet, tuurlijk... maar aan de andere kant zullen er wel gevolgen zijn en dat heb ik met jou niet.
Jij zal me niks doen, en je houd nog altijd van mij desondanks om wie ik ben en waar ik voor sta!

Edit: ja zo kan ik het ook, even snel je post bijwerken. Ik blijf staan met mijn reactie op je originele zin!
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:36:09 #233
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60726893
quote:

[..]

Gelukkig maar. Er moet ook een meeting komen, dan kunnen jullie zien dat ik geen geflipte psychoot ben.
[..]

Maar waaom toch? Kan je niet gewoon een opleiding tot huisarts volgen ofzo? Waarom jezelf inlaten met dingen waarvan je goedbeschouwd niet weet wat het is, alleen van horen zeggen, ogenschijnlijk goeie effectenen een positief gevoel? In de mensenwereld worden we aan alle kanten gelokt en misleid met ogenschijnlijk goeie dingen, producten, leningen, etc. en zit er ook vaak een addertje onder het gras. Waarom zou dat voor de spirituele wereld anders zijn? Zou daar wel alles goed zijn als het goed lijkt?
[..]
Je kan voelen wat het is , als je iets ZELF probeert/ onderzoekt ga je van horen zeggen naar zelf ervaren . Juist omdat je overal misleid word en bedrogen moet je van je eigen gevoel uitgaan , je kan jezelf niet loslaten want dan ben je juist extra toegankelijk voor addertjes en slechte energieen .
quote:
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:36:28 #234
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60726902
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat komt omdat ik van jullie hou.
Heb jij ooit bewijs gehad dat Reiki slechte dingen met mensen doet dan? Behalve die paar websites van mensen die christen werden en Reiki daarna als kwaad afschilderen wegens hun nieuwe overtuiging, ben ik niets tegen gekomen dat wijst op een schadelijk effect voor de gezondheid. Anders was er bovendien al lang publiekelijk tamtam geweest over de slechte effecten van Reiki.

En waarom zou ik mijn van kinds af aan gegeven talent verloochenen voor een studie die me niet aanspreekt? Ik ben van kinds af aan bezig geweest met energie en spirituele zaken, zo lang als ik me kan herinneren, zeker vanaf een jaar of 11. Het is me niet opeens in mn bol geschoten van ''goh ik ga eens Reiki doen'' maar het was een geleidelijk proces waarin ik mezelf leerde kennen.

Nu ik me bezig houd met Reiki ben ik een compleet mens geworden, gelukkig en in harmonie met mezelf en de mensen om me heen. En met God, ja. Die die ik al mijn hele leven ervaar.
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:38:02 #235
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60726940
quote:

Dat klopt. Dus ik hou ook van jou.
pi_60727090
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 07:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus je ervaart slechte en goede entiteiten , en volgens jou is dat wat goed voelt slecht , wat is dan datgene dat slecht voelt ? ook slecht ? is er alleen maar slecht ?
Over het algemeen is elk bezoek en elke ervaring hier een ervaring met demonische krachten ja, of ze nou goed of slecht zijn, lichtwezens en engelen of demonen zijn. Het maakt niet uit: 'Behold, even Satan is transformed into an angel of light'.

Je kan er van uitgaan dat je niet bezocht wordt door engelen, door Jezus of door de Vader in dit leven. God lokt mensen niet op die manier maar laat hen hun eigen keuze maken vanuit verstand en gevoel.
quote:
En als datgene wat goed voelt slecht is , waarom heeft het dan een positief effect ? dan heeft het toch juist een negatief effect als het slecht is ?
Omdat een 'positief effect' niet wil zeggen dat het jouw eeuwige leven verzekert. Als je op zo'n pad terecht komt, ben je automatisch ongehoorzaam aan God, zul je Jezus Christus niet aannemen als je persoonlijke redder en ben je dus aan het dwalen. Dat is niet slecht in de zin van JIJ BENT EVIL, maar nadelig voor jezelf omdat je zo dus het ware geluk van God mist en je kans op eeuwig leven verspeelt. Dat is dus slecht voor jezelf. Daarnaast besmet je anderen met je dingen, onbewust natuurlijk want je gelooft dat het heel goed is wat je doet, maar daardoor ben je onderdeel van het probleem omdat je mensen niet naar Christus leidt waardoor ook zij de heerlijkheden van God en het eeuwige leven kunnen missen.
quote:
Maak je jezelf niet helemaal gek door goed en slecht om te draaien en je eigen gevoel te negeren ?
Nee. Wat ik ervaren heb is dat wat 'goed' voor een mens is vaak voortkomt uit ons bedrieglijke hart, onze vleselijke lusten, onze zucht naar eer en bewondering, etcetera. Meestal is het egosatisfactie, ookal bedoelen we het goed. Satan haakt daar op in, hij laat je dus dingen doen die erg goed voelen, omdat je goede dingen kan doen, maar weet dat het uiteindelijk een effect op je ego en daarmee psyche zal hebben waardoor je zeker niet Gods gebod van 'hou van een ander zoals van jezelf' zal behouden.

Het gaat allemaal extreem subtiel en sneaky. Ik weet nog van mijn paddotijd dat ik ook totaal niet het gevaar of het slechte inzag van wat ik deed, wat ik geloofde. Pas later zag ik in dat alles waarvan ik dacht dat het heel goed was, eigenlijk een vorm van egosatisfactie was. Het is misleiding snapje, het is niet de bedoeling dat je nu begrijpt wat er slecht aan is, dat is nooit de bedoeling. Ik geloof dat alleen de feiten op tafel dat kunnen bewijzen, daarom opende ik ook dit topic in eerste instantie.
quote:
Stel je hebt voorspellende dromen maar niet in naam van jezus en die komen uit , wat is het verschil tussen goed en slecht dan ? Je zou toch denken dat als het slecht was ze NIET uit komen en je dus GEEN toegang hebt tot die heilige geest en die kennis van de bron.
Kan ook best demonisch zijn. Ik zie daar neit per sé gelijk de hand van God in.
quote:
Als mensen iets fouts doen , waarom hebben ze dan wel toegang ? En als ze al toegang hebben en dus al worden beloond zonder door het stof te kruipen en ze mogen gewoon zichzelf blijven en ze voelen zich fantastisch , wat is dan de meerwaarde van jouw negatief beschreven god ?
Dat je dus bedrogen bent. Je bent op een spirituele high onder de vleugels van Satan, die jou alles geeft wat je denkt dat je nodig hebt, behalve datgene wat je, wanneer het erop aankomt, echt wil, die 100% onvoorwaardelijke allesovertreffende liefde waar iedereen naar snakt en die alleen God je kan geven. Daarnaast mis je door je ongehoorzaamheid je kans op het eeuwige leven in het paradijs.

Het is dus de bedoeling dat het goed voelt, anders zou niemand eraan mee doen. Je moet niet geloven dat je met onverstandige dingen bezig bent, je moet geloven dat je iets betekent voor de mensheid, maar ondertussen negeer je degene die jou het leven gegeven heeft en degene die het je ook weer af kan nemen wanneer dat terecht is, en zolang je dit soort dingen doet, zal dat ook terecht zijn.

Het is dus niet om je te veroordelen tot SLECHT, het gaat mij om jouw eigen leven en welzijn op langere termijn.
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:49:50 #237
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60727224
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Dat je dus bedrogen bent. Je bent op een spirituele high onder de vleugels van Satan, die jou alles geeft wat je denkt dat je nodig hebt, behalve datgene wat je, wanneer het erop aankomt, echt wil, die 100% onvoorwaardelijke allesovertreffende liefde waar iedereen naar snakt en die alleen God je kan geven. Daarnaast mis je door je ongehoorzaamheid je kans op het eeuwige leven in het paradijs.

Jij bent toch op een spirituele High door God? Wat is het onderscheid met mijn ervaring, die ook pure liefde omvat? Waarom is die van mij duivels, en die van jou niet? Echt, naar mijn idee loopt de redenering hier helemaal spaak.
pi_60727305
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Natuurlijk is het wat overdreven, maar ik hoop gewoon te voorkomen dat hij schadelijke fouten bij anderen maakt. Ik heb behoorlijk wat labiele personen in mijn omgeving meegemaakt, mensen met extreme zelfhaat, die aan automutilatie doen enz. Sommigen durven na een lange lijdensweg eindelijk hulp op te zoeken van een psycholoog / psychiater en krijgen therapie of medicijnen. Sommige mensen worden opgenomen in een instelling om te voorkomen dat ze écht over het randje gaan.
En dat is vóór of nádat jij reiki op ze gedaan hebt dat ze in die instelling terecht komen?
quote:
En dan komt Ali er aan: "Nee hoor, allemaal niet nodig! Je moet JUIST door het stof kruipen en je moet JUIST jezelf haten! Doe dat allemaal, geloof in God en je hebt al die poespas er omheen niet nodig van die psychologen enzo! God zal je genezen, want Hij maakt ook olifanten en chimpansees enzo!"

Levensgevaarlijk...
Natuurlijk breng ik het zo niet. Als ik over Jezus praat zit daar mijn gevoel bij, ik praat met mensen alsof het MENSEN zijn, met gevoelens, angsten, onzekerheden etcetera, geen poppen die bestuurd moeten worden. Maar op een forum gaat dat niet zo makkelijk aangezien ik geen toon kan geven, die komt vaak nogal verkeerd over heb ik het idee naar belerend en dwingend.
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:54:41 #239
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60727359
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

En dat is vóór of nádat jij reiki op ze gedaan hebt dat ze in die instelling terecht komen?
[..]
Ik weet niet of je mijn lange post in deel 2 gelezen hebt want je reageerde er niet op, maar ik ben door Reiki zelf juist UIT die instellingen gekomen, zelfs van mijn ziektebeeld afgeholpen.
pi_60727496
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:39 schreef Windigo het volgende:

[..]

Wat een heerlijk eenvoudige wereld leeft hij toch in
Dat kan je wel zeggen ja. Maar daar leven wij allemaal in. Het zijn de opgestapelde leugens en misleidingen van Satan die het er maar ingewikkeld en onduidelijk en verwarrend op maken. De waarheid maakt je daar vrij van.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:02:31 #241
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60727557
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen ja. Maar daar leven wij allemaal in. Het zijn de opgestapelde leugens en misleidingen van Satan die het er maar ingewikkeld en onduidelijk en verwarrend op maken. De waarheid maakt je daar vrij van.
Ja, maar, ik vind het ook eenvoudig. Maar gezien de reacties die ik geef krijg ik het idee dat ik in jouw ogen wel ontzettend van Satan bezeten moet zijn, terwijl ik qua ervaringen ongeveer hetzelfde mee heb gekregen als jij. Ik blijf het vreemd vinden.
pi_60727600
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Over het algemeen is elk bezoek en elke ervaring hier een ervaring met demonische krachten ja, of ze nou goed of slecht zijn,
Dus er zijn ook goede demonische krachten?
quote:
Je kan er van uitgaan dat je niet bezocht wordt door engelen, door Jezus of door de Vader in dit leven. God lokt mensen niet op die manier maar laat hen hun eigen keuze maken vanuit verstand en gevoel.
Dus jouw Gods- en Jezuservaringen zijn ook misleidingen van de duivel?
quote:
Omdat een 'positief effect' niet wil zeggen dat het jouw eeuwige leven verzekert. Als je op zo'n pad terecht komt, ben je automatisch ongehoorzaam aan God, zul je Jezus Christus niet aannemen als je persoonlijke redder en ben je dus aan het dwalen. Dat is niet slecht in de zin van JIJ BENT EVIL, maar nadelig voor jezelf omdat je zo dus het ware geluk van God mist en je kans op eeuwig leven verspeelt. Dat is dus slecht voor jezelf. Daarnaast besmet je anderen met je dingen, onbewust natuurlijk want je gelooft dat het heel goed is wat je doet, maar daardoor ben je onderdeel van het probleem omdat je mensen niet naar Christus leidt waardoor ook zij de heerlijkheden van God en het eeuwige leven kunnen missen.
Reiki sluit niet uit dat je Christen kunt zijn. Dan kun je net zo goed zeggen dat dokters je eeuwige leven niet verzekeren.
quote:
Nee. Wat ik ervaren heb is dat wat 'goed' voor een mens is vaak voortkomt uit ons bedrieglijke hart, onze vleselijke lusten, onze zucht naar eer en bewondering, etcetera. Meestal is het egosatisfactie, ookal bedoelen we het goed. Satan haakt daar op in, hij laat je dus dingen doen die erg goed voelen, omdat je goede dingen kan doen, maar weet dat het uiteindelijk een effect op je ego en daarmee psyche zal hebben waardoor je zeker niet Gods gebod van 'hou van een ander zoals van jezelf' zal behouden.

Het gaat allemaal extreem subtiel en sneaky. Ik weet nog van mijn paddotijd dat ik ook totaal niet het gevaar of het slechte inzag van wat ik deed, wat ik geloofde. Pas later zag ik in dat alles waarvan ik dacht dat het heel goed was, eigenlijk een vorm van egosatisfactie was. Het is misleiding snapje, het is niet de bedoeling dat je nu begrijpt wat er slecht aan is, dat is nooit de bedoeling. Ik geloof dat alleen de feiten op tafel dat kunnen bewijzen, daarom opende ik ook dit topic in eerste instantie.
Ben je NU niet misleid met je huidige pad?
quote:
Kan ook best demonisch zijn. Ik zie daar neit per sé gelijk de hand van God in.
Wat vind je van paranormale gaven in het algemeen? Aangeboren paranormale gaven?
quote:
Als ik naar de afgelopen 5 topics kijk, lijkt het me niet zo dat God's liefde echt zo onvoorwaardelijk is.
pi_60727672
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ah shit, je hebt me door! Ja ik jaag iedereen met mijn demonische krachten het gesticht in!
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:09:49 #244
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60727730
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah shit, je hebt me door! Ja ik jaag iedereen met mijn demonische krachten het gesticht in!
Ik kom door de demonen het gesticht uit, ik denk dat ik nu serieus maar n kaarsje ga branden voor Lucifer
pi_60727848
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik kom door de demonen het gesticht uit, ik denk dat ik nu serieus maar n kaarsje ga branden voor Lucifer
Als je het kaarsje aansteekt, moet je hem natuurlijk wel aansteken met zo'n zwavelstokje die zijn naam draagt he! Ziet-ie als een offer enzo, heeft-ie me verteld!
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:16:54 #246
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60727888
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Als je het kaarsje aansteekt, moet je hem natuurlijk wel aansteken met zo'n zwavelstokje die zijn naam draagt he! Ziet-ie als een offer enzo, heeft-ie me verteld!
Ah ok, doe mij zn nummer eens, dan kan ik hem sms-en met een bedankje
pi_60727928
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:16 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ah ok, doe mij zn nummer eens, dan kan ik hem sms-en met een bedankje
06-666
pi_60728005
Maar dit zou dus degene zijn die genezende energieën door mensen heen laat stromen?

maandag 11 augustus 2008 @ 11:31:05 #249
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60728209
Trouwens, Ali. Waaraan ontleen jij voor jezelf het bewijs dat je nu niet het verkeerde pad bewandelt?
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:38:01 #250
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_60728386
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:31 schreef Windigo het volgende:
Trouwens, Ali. Waaraan ontleen jij voor jezelf het bewijs dat je nu niet het verkeerde pad bewandelt?
Precies. Wat Ali zelf al zei: liefde is een vreemd iets.
Wat als God de duivel blijkt te zijn? Dat dit een grote illusie is en dat iedereen er pas te laat achterkomt?
Dat ze aan de hemel komen en dan tadaaaaaaaaaaaaaaaaa! Grapje!

Maar even serieus....

Mijn vorige post, Ali.

Die was wel degelijk serieus.
Ik heb het gevoel dat jij per definitie niet serieus kan of wil nemen en dat je zeer selectief bent in je discussie partners.
Hopelijk zit ik er helemaal naast, maar zo vaak post ik niet en het is ook niet eens een lange post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')