abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60876202
Ik zoek een nederlandstalige rapnummer...
Weet alleen beetje van de 'normale' tekst ervoor... wie oh wie kan me eraan helpen? Wie weet de rapper/nummer?

Het gaat iets van: "Door de ramen kijk ik naar buiten, het is stil achter de ruiten" ofzoiets in het begin... in het begin lijkt het ook niet echt op een rapnummer... maar beetje een ouderwets nederlands liedje... en die gast rapt later over zijn oude buurt waar de flats tegen de grond worden gestoot met sloopkogels enzo... en van dat ouderwetse stukje hoor je ook regelmatig "op straat"

Wie kan me helpen? Bedankt alvast!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:24:45 #77
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60880153
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:36 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren rond 21:00 op radio 3fm lieten ze iets van Santogold op Lowlands horen.
Weet iemand welk nummer dat was? Vond het wel goed klinken.
Misschien dat ie op de Myspace pagina staat
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:31:30 #78
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_60880353
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:51 schreef Scarafax het volgende:
Ik zoek een nederlandstalige rapnummer...
Weet alleen beetje van de 'normale' tekst ervoor... wie oh wie kan me eraan helpen? Wie weet de rapper/nummer?

Het gaat iets van: "Door de ramen kijk ik naar buiten, het is stil achter de ruiten" ofzoiets in het begin... in het begin lijkt het ook niet echt op een rapnummer... maar beetje een ouderwets nederlands liedje... en die gast rapt later over zijn oude buurt waar de flats tegen de grond worden gestoot met sloopkogels enzo... en van dat ouderwetse stukje hoor je ook regelmatig "op straat"

Wie kan me helpen? Bedankt alvast!
Dat deel is Abel met Onderweg lijkt me Misschien kan je daar op googlen?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_60883717
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik tijdens mijn vakantie in bulgarije in veel verschillende discotheken en bars heb gehoord. Het is een mix van een zuid-europees nummer in het begin (lijkt een beetje op camisa negra van juanes, bulgaren gingen er helemaal op uit hun dak dus zou mogelijk ook bulgaars kunnen zijn) en dan knalt de bass erin en is de melodie van de intro weg.

De bass gaat ongeveer zo, maar snap dat dat moeilijk te ontcijferen is:P lukt me niet om cijferstje voor de tellen erboven te krijgen:S
ta ta tada-tada tada ta ta tada-tada tada

Hoop dat jullie mij kunen helpen!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:33:11 #80
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60883771
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:30 schreef Deempje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik tijdens mijn vakantie in bulgarije in veel verschillende discotheken en bars heb gehoord. Het is een mix van een zuid-europees nummer in het begin (lijkt een beetje op camisa negra van juanes, bulgaren gingen er helemaal op uit hun dak dus zou mogelijk ook bulgaars kunnen zijn) en dan knalt de bass erin en is de melodie van de intro weg.

De bass gaat ongeveer zo, maar snap dat dat moeilijk te ontcijferen is:P lukt me niet om cijferstje voor de tellen erboven te krijgen:S

Een microfoon kan helpen..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:36:58 #81
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_60883866
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:36 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren rond 21:00 op radio 3fm lieten ze iets van Santogold op Lowlands horen.
Weet iemand welk nummer dat was? Vond het wel goed klinken.
Ik heb een stuk op internet, de radio en tv gezien, dus ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij draaiden ze op 3fm de live-uitvoering van de single L.E.S.Artistes

"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_60884273
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat deel is Abel met Onderweg lijkt me Misschien kan je daar op googlen?
Nee absoluut niet, ten eerste is het een rapnummer zoals ik zei, en die tekst die je voor en tijdens de rap hoort is echt zo'n ouderwets amsterdams-achtig-gevoel nummer... uit de tijd van Tante Leen, enzovoort...

Het gaat iets van "Door de raam kijk ik naar buiten, het is stil achter de ruiten, ..... ..... .... .... op straat" en dat stukje van "op straat" hoor je ook regelmatig terug tijdens de rap... het is echt een relaxt nummer maar kan hem nergens vinden.... Ik dacht eerst dat het een nummer was van Opgezwolle maar heb zo beetje alles gedownload wat er is te vinden van Opgezwolle maar hij zit er niet tussen... tevens kan ik via google nergens de lyrics vinden van het nummer. Ik heb het nummre van een gebrande cd waar ook een zooi nummers van Kempi op te vinden is.

Dus nogmaals wie kan me helpen? Bravebart, bedankt overigens voor je poging tot hulp, maar het is absoluut niet Abel...
pi_60885506
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:30 schreef Deempje het volgende:

Deze?
pi_60885939
Ik zoek het nummer wat je hier hoort:
http://www.brouwernetwork.nl/liedje2.mp3
pi_60886030
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:22 schreef dennus2008 het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hier hoort:
http://www.brouwernetwork.nl/liedje2.mp3
"Bittersweet symphony" van Moby, een remix van het nummer van The Verve.
pi_60886188
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef Croupouque het volgende:

[..]

"Bittersweet symphony" van Moby, een remix van het nummer van The Verve.
Thankyou
pi_60886940
Wie kan mij vertellen wie deze dj is en hoe de track heet?

http://media.putfile.com/House_classic

Bvd.
pi_60886988
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:36 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik heb een stuk op internet, de radio en tv gezien, dus ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij draaiden ze op 3fm de live-uitvoering van de single L.E.S.Artistes

Bedankt! Dit is em
pi_60886995
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:59 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Deze?
Nee dat is hem niet, heb wat dat betreft best wel wat muziek kennis dat ik deze al had weggestreept:P
Het nummer dat ik zoek heeft wel tekst en begint dus als een soort salsa-achtig nummer en veranderd daarna in een Trance nummer
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:23:36 #90
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_60887157
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:13 schreef Deempje het volgende:

[..]

Nee dat is hem niet, heb wat dat betreft best wel wat muziek kennis dat ik deze al had weggestreept:P
Het nummer dat ik zoek heeft wel tekst en begint dus als een soort salsa-achtig nummer en veranderd daarna in een Trance nummer
Heel misschien

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_60887218
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:13 schreef Deempje het volgende:

[..]

Paar vrij recente nummers:

http://www.dance-tunes.co(...)eat.%20Lex%20Empress
http://www.dance-tunes.com/artist/10566/Cuba%20Club - klik op suavamente
http://www.dance-tunes.com/artist/42672/Quintin%20ft.%20Phonk
http://www.dance-tunes.com/artist/31488/Riva%20Starr
pi_60888404
Zijn het ook allemaal niet, ben al druk op youtube aan het zoeken zelf, heb het nummer nog nooit in nederland gehoord dus... Als extra info kreeg ik nog dat van het nummer aan het einde van de clip een gele echtergrond heeft met een stuk of 4 mensen ( een vriend van me zoekt het nummer ook maar was te dronken om de naam van het nummer te onthouden :S)

[ Bericht 1% gewijzigd door Deempje op 16-08-2008 22:37:12 ]
pi_60895392
ik zoek een liedje, die de laatste tijd vaak op tv komt.. in die video zie je een aantal mannen gedressd met gilet dansen met een aantal vrouwen, ik weet niet zeker maar de vrouwen hebben zoiets als een badmuts op..
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:02:30 #94
135977 Ramenta
Memento Mori?
pi_60895785
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:31 schreef Ramenta het volgende:
Beste menschen,

Ik ben op zoek naar een heel rustig nummer waarvan ongeveer de eerste minuut (misschien zelfs langer) alleen maar een hoge (manne)stem is die heel rustig zingt (dus zonder instrumenten). Daarna komt heel langzaam de rest van de muziek op gang, maar blijft het hele nummer toch heel rustig.

Ik weet dat het behoorlijk vaag is, maar ik probeer me nu echt al meer dan een maand dit nummer te herinneren en m'n kop breekt er bijna van open. Toch heb ik het idee dat het een behoorlijk bekend nummer is en ben ik er vrij zeker van dat het in een film gebruikt wordt (zelf dacht ik aan een film van Wes Anderson, maar dit bleek ook een dood spoor te zijn).

Ik hoop met heel m'n hart dat een van jullie misschien weet waar dit gebrabbel op slaat. Alvast bedankt!
Niemand?
Some Barkruks are better left alone.
pi_60896046
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef Goordon het volgende:
ik zoek een liedje, die de laatste tijd vaak op tv komt.. in die video zie je een aantal mannen gedressd met gilet dansen met een aantal vrouwen, ik weet niet zeker maar de vrouwen hebben zoiets als een badmuts op..
Deze misschien?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_60896148
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:15 schreef bartrid het volgende:

[..]

Deze misschien?

juistem dat is em.. thanks bart..
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:35:08 #97
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60897563
Ik zoek een nogal bombastisch engelstalig rocknummer. Het is gezongen door een vrouw.

Veel weet ik er niet van maar in het refrein komt de zin 'childhood in your head' voor ofzo.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:41:16 #98
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60897686
Ik zoek ook de muziek bij dit:

http://os2008.nos.nl/nieu(...)en-goud-op-estafette

En dan de muziek onder het filmpje geheten "De gouden race van de estafettevrouwen op muziek"
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60898602
Never mind my question people... ik heb hem al!
Het was: Salah Edin & Appa (feat. Kempi, Sticks en Winne) - Op De Straat
pi_60899444
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:09 schreef Qunix het volgende:
Wie kan mij vertellen wie deze dj is en hoe de track heet?

http://media.putfile.com/House_classic

Bvd.
Iemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')