Misschien dat ie op de Myspace pagina staatquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:36 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren rond 21:00 op radio 3fm lieten ze iets van Santogold op Lowlands horen.
Weet iemand welk nummer dat was? Vond het wel goed klinken.
Dat deel is Abel met Onderweg lijkt mequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:51 schreef Scarafax het volgende:
Ik zoek een nederlandstalige rapnummer...
Weet alleen beetje van de 'normale' tekst ervoor... wie oh wie kan me eraan helpen? Wie weet de rapper/nummer?
Het gaat iets van: "Door de ramen kijk ik naar buiten, het is stil achter de ruiten" ofzoiets in het begin... in het begin lijkt het ook niet echt op een rapnummer... maar beetje een ouderwets nederlands liedje... en die gast rapt later over zijn oude buurt waar de flats tegen de grond worden gestoot met sloopkogels enzo... en van dat ouderwetse stukje hoor je ook regelmatig "op straat"
Wie kan me helpen? Bedankt alvast!
Een microfoon kan helpen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:30 schreef Deempje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik tijdens mijn vakantie in bulgarije in veel verschillende discotheken en bars heb gehoord. Het is een mix van een zuid-europees nummer in het begin (lijkt een beetje op camisa negra van juanes, bulgaren gingen er helemaal op uit hun dak dus zou mogelijk ook bulgaars kunnen zijn) en dan knalt de bass erin en is de melodie van de intro weg.
De bass gaat ongeveer zo, maar snap dat dat moeilijk te ontcijferen is:P lukt me niet om cijferstje voor de tellen erboven te krijgen:S
ta ta tada-tada tada ta ta tada-tada tada
Hoop dat jullie mij kunen helpen!
Ik heb een stuk op internet, de radio en tv gezien, dus ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij draaiden ze op 3fm de live-uitvoering van de single L.E.S.Artistesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:36 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren rond 21:00 op radio 3fm lieten ze iets van Santogold op Lowlands horen.
Weet iemand welk nummer dat was? Vond het wel goed klinken.
Nee absoluut niet, ten eerste is het een rapnummer zoals ik zei, en die tekst die je voor en tijdens de rap hoort is echt zo'n ouderwets amsterdams-achtig-gevoel nummer... uit de tijd van Tante Leen, enzovoort...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat deel is Abel met Onderweg lijkt meMisschien kan je daar op googlen?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:30 schreef Deempje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik tijdens mijn vakantie in bulgarije in veel verschillende discotheken en bars heb gehoord. Het is een mix van een zuid-europees nummer in het begin (lijkt een beetje op camisa negra van juanes, bulgaren gingen er helemaal op uit hun dak dus zou mogelijk ook bulgaars kunnen zijn) en dan knalt de bass erin en is de melodie van de intro weg.
De bass gaat ongeveer zo, maar snap dat dat moeilijk te ontcijferen is:P lukt me niet om cijferstje voor de tellen erboven te krijgen:S
ta ta tada-tada tada ta ta tada-tada tada
Hoop dat jullie mij kunen helpen!
"Bittersweet symphony" van Moby, een remix van het nummer van The Verve.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:22 schreef dennus2008 het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hier hoort:
http://www.brouwernetwork.nl/liedje2.mp3
Thankyouquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Bittersweet symphony" van Moby, een remix van het nummer van The Verve.
Bedankt! Dit is emquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb een stuk op internet, de radio en tv gezien, dus ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij draaiden ze op 3fm de live-uitvoering van de single L.E.S.Artistes
Nee dat is hem niet, heb wat dat betreft best wel wat muziek kennis dat ik deze al had weggestreept:Pquote:
Heel misschienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:13 schreef Deempje het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet, heb wat dat betreft best wel wat muziek kennis dat ik deze al had weggestreept:P
Het nummer dat ik zoek heeft wel tekst en begint dus als een soort salsa-achtig nummer en veranderd daarna in een Trance nummer
Paar vrij recente nummers:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:13 schreef Deempje het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet, heb wat dat betreft best wel wat muziek kennis dat ik deze al had weggestreept:P
Het nummer dat ik zoek heeft wel tekst en begint dus als een soort salsa-achtig nummer en veranderd daarna in een Trance nummer
Niemand?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:31 schreef Ramenta het volgende:
Beste menschen,
Ik ben op zoek naar een heel rustig nummer waarvan ongeveer de eerste minuut (misschien zelfs langer) alleen maar een hoge (manne)stem is die heel rustig zingt (dus zonder instrumenten). Daarna komt heel langzaam de rest van de muziek op gang, maar blijft het hele nummer toch heel rustig.
Ik weet dat het behoorlijk vaag is, maar ik probeer me nu echt al meer dan een maand dit nummer te herinneren en m'n kop breekt er bijna van open.Toch heb ik het idee dat het een behoorlijk bekend nummer is en ben ik er vrij zeker van dat het in een film gebruikt wordt (zelf dacht ik aan een film van Wes Anderson, maar dit bleek ook een dood spoor te zijn).
Ik hoop met heel m'n hart dat een van jullie misschien weet waar dit gebrabbel op slaat. Alvast bedankt!
Deze misschien?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:36 schreef Goordon het volgende:
ik zoek een liedje, die de laatste tijd vaak op tv komt.. in die video zie je een aantal mannen gedressd met gilet dansen met een aantal vrouwen, ik weet niet zeker maar de vrouwen hebben zoiets als een badmuts op..
juistem dat is em.. thanks bart..quote:
Iemand?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:09 schreef Qunix het volgende:
Wie kan mij vertellen wie deze dj is en hoe de track heet?
http://media.putfile.com/House_classic
Bvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |