quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:10 schreef DjinN het volgende:ik snap niet helemaal waarom de TS totaal afgezeken word?
Zoals ik het verhaal NU lees (ik heb hem voor de edit niet gelezen namelijk), ziet het er naar uit dat haar huidige vriend gewoon een leugenaar is, ze hartstikke gek is op haar beste vriend (en hij op haar), en dat ze gewoon allebei een fout hebben gemaakt door elkaar te laten gaan toendertijd...en vervolgens hebben ze er allebei spijt van nu..naja..vreemdgaan is ook geen goede optie..maar om de TS nou een slet of weet ik veel wat te noemen..kom op zeg..dat gescheld doen kindjes van 12 ook..tenslotte is haar huidige vriend helemaal geen lieverdje, en daar hoor ik niemand wat over zeggen.
Kan alleen maar zeggen : TS, suc6 ermee, en ik hoop voor je dat je de juiste keuze kan maken
Wat een roze bril verhaal.
Allereerst, pure vriendschap tussen man en vrouw

Daar gelooft toch niemand meer in anno 2008 hoop ik?
Ze maakt op haar 16 al een wispelturige beslissing voor wie ze moet kiezen zegt ze. Een PRACHTIG begin van een nieuwe relatie zou ik zeggen
Vervolgens blijft ze continu contact houden met een jongen die ze wel ziet zitten. (beste vriend)
Keer op keer, jaar na jaar voelt ze voor hem aantrekking en ze blijft hem opzoeken.
En dan als klapper op de vuurpijl nog even lekker vreemdgaan ook want ze heeft gewoon de ballen niet om eens een keer achter een eigen beslissing te gaan staan.
Zeer laag en achterbaks dit en dit had allemaal makkelijk voorkomen kunnen worden door OF niet een relatie te beginnen met de huidige vriend, OF gewoon een keer een balans op maken wat je nou eigenlijk wil en het uitmaken.
Maar dit is weer een typische ruggegraatloze zwakkeling die haar dierlijke impulsen niet wil inzien maar er wel aan toegeeft.
Zoek het maar uit wat je doet maar vertel iig je vriend wat er aan de hand is.