Ja, het erge is dat er publiek voor is. En als het goed kijkcijfers geeft, dan neemt de shit alleen maar toequote:Op zondag 10 augustus 2008 15:22 schreef servus_universitas het volgende:
Ik denk dat er toch een groot publiek is voor dergelijke programma's en zolang dat publiek er is, blijft het aanbod. Wat te denken van al die talentenshows? Ik vind het ook waardeloos, maar de enige optie die je hebt is: niet kijken.
Zo werkt dat tegenwoordig inderdaad, de wet van vraag en aanbod. Dezelfde wet die er voor zorgt dat kwaliteitsomroepen als de VPRO en de NPS het steeds moeilijker krijgen en dat deze wellicht ooit gaan verdwijnen. Dat is de keerzijde van die wet, omdat de meerderheid van de mensen houdt van simpel en goedkoop amusement. Ik ben het geheel met je eens hoor en ik vind dat in sommige gevallen niet altijd de wens van de meerderheid moet worden opgevolgd, maar je doet er helaas weinig aan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het erge is dat er publiek voor is. En als het goed kijkcijfers geeft, dan neemt de shit alleen maar toe
Ik vrees het met je. Ik prijs elke dag dat omroepen als VPRO, NPS etc. nog bestaan. Maar voor hoelang? Het grote publiek draait ze de nek om, door alleen pulp te waarderen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig inderdaad, de wet van vraag en aanbod. Dezelfde wet die er voor zorgt dat kwaliteitsomroepen als de VPRO en de NPS het steeds moeilijker krijgen en dat deze wellicht ooit gaan verdwijnen. Dat is de keerzijde van die wet, omdat de meerderheid van de mensen houdt van simpel en goedkoop amusement. Ik ben het geheel met je eens hoor en ik vind dat in sommige gevallen niet altijd de wens van de meerderheid moet worden opgevolgd, maar je doet er helaas weinig aan.
Survivormanquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Discovery Channel, National Geographic Channel
Oja ik keek laatst Deadliest Snakes en toen kwam er een item over David Beckham's nieuwe kapsel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Survivorman
Deadliest Snakes
Air Crash Investigation
Wat een originaliteit
quote:
second thatquote:
hij moet meekijken met pappie en mammiequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:48 schreef Emimich het volgende:
Slechte klacht TS.
Eigen schuld als je pauper-media bekijkt!
Ook voor jouw simpele geest hebben ze inderdaad programma's; ze moeten een beetje breed publiek trekken om te overleven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Survivorman
Deadliest Snakes
Air Crash Investigation
Wat een originaliteit
Dan ben je al sowieso genaaid.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:54 schreef MLF het volgende:
[..]
hij moet meekijken met pappie en mammie
Nee, boycotten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:42 schreef MLF het volgende:
negeren die handel, ik kijk dat niet eens
Er was een tijd dat ze nog fatsoenlijke programma's over WOII, astronomie, e.d. uitzonden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Survivorman
Deadliest Snakes
Air Crash Investigation
Wat een originaliteit
Die vind ik meer voor de samenleving betekenen dan de rolbezetting voor GTST en ONM.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:35 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
De leden van het Nederlands koningshuis.
Sure.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die vind ik meer voor de samenleving betekenen dan de rolbezetting voor GTST en ONM.
Thanks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:01 schreef drexciya het volgende:
Terechte klacht, maar je hebt er minder last van wanneer je consequent geen TV kijkt. Ik kijk alleen nog maar DVD en op de PC zodat ik niet eens met dit soort vuilnis geconfronteerd hoef te worden. Verder hou je dan ook meer tijd over voor zinvoller amusement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |