Loopt echt de spuigaten uit de laatste tijd....
Hoeveel real life soaps kwamen de afgelopen tijd niet voorbij over Jan Smit, Frans Bauer, Jan Keizer, etc. ? Alsof het nog niet genoeg is, kunnen we de komende week weer "genieten" van de volgende soap: "Jan Smit, de zomer voorbij" bij de grootste familie van Nederland

!
Vorige week nog werd in tal van rubrieken de verhuizing van Rafael van der Vaart naar Spanje breeduit gemeten. Kranten, tv-programma's.....dagen achtereen. Het hield maar niet op. Alsof het om god zelf ging....
Heb ik het nog niet over de bijna dagelijkse aandacht voor die Engelse ubervoetballer David Beckham. Jemig, wat overdreven toch allemaal. Hij wordt zo ongeveer als een god vereert. Het zijn toch ook gewoon mensen, die eten, poepen, scheten laten en ooit, gelukkig maar zoals iedereen een keer doodgaan? Maar wat maakt hen nou tot meer mens dan u en ik? Omdat zij de mazzel hadden dat ze toevallig een "kunstje" kunnen flikken?
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Natuurlijk, je hoeft er niet naar te kijken. Maar je zapt er voortdurend in. En als je de krant leest, dan stuit je er ook voortdurend op zoals "Beckham gaat naar de dokter", "Jan Smit zijn stem doet het even niet", Rafael van de Vaart kan niet naar de WC", "Edwin van der sar breekt zijn teennagel" etc, etc.. Wat interesseert mij dat nou?

. Maar je wordt er wel voortdurend over lastiggevallen. Wat een riooljournalistiek vandaag de dag.
Bent u die overdreven aandacht voor die lui ook spuugbeu?
[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 10-08-2008 15:27:50 ]