quote:
eensgezinswoningenquote:
Dat valt me tegen van jou LV.quote:
Mwah. Vind ik nou niet tenenkrommend. Ik denk dat de meeste mensen het woord met s uitspreken en schrijven en ik vind het gevoelsmatig eigenlijk ook beter. Formeel misschien fout, maar tenenkrommend? Nah..quote:
Het viel mij meteen op, en "eensgezin" klinkt een beetje als "eens een gezin, maar nu gescheiden"...quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mwah. Vind ik nou niet tenenkrommend. Ik denk dat de meeste mensen het woord met s uitspreken en schrijven en ik vind het gevoelsmatig eigenlijk ook beter. Formeel misschien fout, maar tenenkrommend? Nah..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
weet niet of ie al is langsgekomen:
[ afbeelding ]
het duurde even, maar een embryonale zeevaarder is wel tof!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag me ook af of hij een zuidwester aan had of dat pakken uit west-indië komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het duurde even, maar een embryonale zeevaarder is wel tof!
Ik zie m nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
Westerpakquote:
Wat is er mis met de jaartallen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1: kijk goed naar de jaartallen
2: kijk goed naar de locatie van het bord.
-edit : shit te laat enzo-quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik zie het ook niet echt..quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is er mis met de jaartallen?
1567 - 1607 en werd in 1596 uitgezonden.
Zover waren wij ook al. Het gaat om:quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Zover waren wij ook al. Het gaat om:quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Bijna net zo hilarisch als jouw post.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
echt hilarische fouten haha lachen zeg, haha menselijke fouten haha dus geen machines haha lachen
Daar is niets mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:32 schreef Omniej het volgende:
Over die Van Heemskerckstraat... Ik zie nog stééds niet wat er mis is met de jaartallen hoor.
En wat mankeert er aan mijn achternaam?quote:
Neequote:
Of moet het ossenworst zijn misschien?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:40 schreef N.icka het volgende:
Ik zal er wel te simpel voor zijn maar wat is er mis met de broodjes?
Dat viel mij ook op toen ik er langs liep! Geweldige aanbieding inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:52 schreef Ferry_76 het volgende:
Vandaag bij het Kruidvat gezien: Foto's voor 0,08 cent per stuk!
niets. de user had verkeerd gekeken. Er staat dus alleen prak oid ipv parkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:23 schreef SummerBreeze het volgende:
Ook ik ben er nog steeds niet achter wat er nou mis zou moeten zijn met de jaartallen op dat straatnaambord.
Als ik dat had geweten.... had ik die klote-bevalling mooi aan me voorbij kunnen laten gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef mi_ni_me het volgende:
Aldi heeft deze week een mooie actie:
[ afbeelding ]
quote:HONGKONG - Anky van Grunsven heeft het weer geflikt! Voor de derde opeenvolgende keer heeft de Nederlandse amazone het goud veroverd op de olympische individuele dressuur. Met haar paard Salinero showde ze in Hongkong een fenomenabele kür op muziek. De waardering van de jury was dan ook hoog. Met een score van 82,400 troefde Van Grunsven haar eeuwige rivale Isabell Werth ruimschoots af.
En deze exemplaren zijn waarschijnlijk ook al zindelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:02 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten.... had ik die klote-bevalling mooi aan me voorbij kunnen laten gaan
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Ha, goeie tip. Onze zoon houdt ook niet zo van groenten
Ook niet van saus over zijn spaghetti trouwens
Edit: en we kunnen bij de Aldi weer een nieuwe kopen, begrijp ik
Ik zou em al inscannenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:45 schreef mi_ni_me het volgende:
Aldi heeft deze week een mooie actie:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wie word de man van Viswijfje 2008? - Ronde 1 Wie word de man van Viswijfje 2008? - Ronde 1
Eerlijk gezegd vind ik 'toendertijd' ook redelijk tenenkrommend...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:36 schreef Jiveje het volgende:
Redelijk oude, maar vond hem toendertijd leuk:
[ afbeelding ]
Die is ook mooi, ja.quote:
Ongelofelijk zeg wat een ontzettend slechte teksten staan daartussen.quote:
Das juist de bedoeling: http://www.bakkerkoning.nl/quote:
Koninklijk ís al afgeleid van koning, dus die extra g is en blijft overbodig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef Cothen het volgende:
[..]
Das juist de bedoeling: http://www.bakkerkoning.nl/
De bakker heet Koning en in plaats van koninklijke broden, maakt hij koningklijke broden.
Waar is die foto gemaakt?quote:
Die foto is hier in Damwoude gemaakt.. Nooit opgevallen die fout, ben benieuwd of hij er nog steeds in zit thoughquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]rewimo!
[ afbeelding ]
lijkt niks, maar het is toch echt VeenwoudeN.
omgeving Utrechtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waar is die foto gemaakt?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |