Goed zo, al zal het bepaalde users niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Door dit soort posts twijfel ik heel erg of ik de stats nog wel ga plaatsen.
Denk dat ik het voorlopig maar even niet meer ga doen.
Ik begrijp ook wel dat er in eerste instantie naar mij gekeken zal worden (ook al ben ik wat dat betreft nieuw en doe ik het echt niet voor de stats (die kunnen me echt gestolen worden)). Maar ik ga vooral mee in discussies en praten over wedstrijdprestaties en als je dan zowat alles volgt, kom je nogal snel aan dit soort aantallen, merk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed zo, al zal het bepaalde users niet tegenhouden.
Je bent één van de laatste die ik bedoel iigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat er in eerste instantie naar mij gekeken zal worden (ook al ben ik wat dat betreft nieuw en doe ik het echt niet voor de stats (die kunnen me echt gestolen worden)). Maar ik ga vooral mee in discussies en praten over wedstrijdprestaties en als je dan zowat alles volgt, kom je nogal snel aan dit soort aantallen, merk ik.
Trouwens, ik wist voor de OS niet eens dat dit soort stats bijgehouden werden
Daar sluit ik me compleet bij aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent één van de laatste die ik bedoel iig.
Hoewel dit natuurlijk wel twijfelachtig isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat er in eerste instantie naar mij gekeken zal worden (ook al ben ik wat dat betreft nieuw en doe ik het echt niet voor de stats (die kunnen me echt gestolen worden)). Maar ik ga vooral mee in discussies en praten over wedstrijdprestaties en als je dan zowat alles volgt, kom je nogal snel aan dit soort aantallen, merk ik.
Trouwens, ik wist voor de OS niet eens dat dit soort stats bijgehouden werden
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:28 schreef TheArt het volgende:
Weer het verkeerde topic, lekker bezig hoor![]()
gut gut gaat iedereen zich nu aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:34 schreef Sporttv het volgende:
mij zeker wel
Gedeelte van de wedstrijden is natuurlijk 's nachts... dat scheelt al enorm...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wel gek eigenlijk dat er minder gepost wordt dan bij de OWS want er zijn veel meer sporten waar je iets over kan zeggen natuurlijk.
Dat helpt niet echt idd. Ik zie zo heel erg weinig van de OS. En dan post je ook minder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gedeelte van de wedstrijden is natuurlijk 's nachts... dat scheelt al enorm...
Ik ontkracht dat vooroordeel door elke dag mezelf in de top-50 te schrijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt idd. Ik zie zo heel erg weinig van de OS. En dan post je ook minder.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie deze stats nu pas. Sta er wel overal in trouwensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:39 schreef knep het volgende:
Jammer dat er vanwege 1 spammer direct gekapt wordt met die stats.
600 posts.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:09 schreef Wombcat het volgende:
Briljant topic was dat.
Maar één topic zal toch niet zo'n verschil maken (da's maar 300 posts tenslotte).
's Nachts wordt er ook gespamd. Boeit verder niks, alleen kan het beter in een ander forum. Gelukkig dat die spamhazen als Snellejelle en co niet meer topics verzieken zoals bij Turijn. Dat is wel het irritantste, livetopics voor jezelf opeisen om de count, één woord per regel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:39 schreef knep het volgende:
Jammer dat er vanwege 1 spammer direct gekapt wordt met die stats.
ik word er weer vrolijk vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:58 schreef Falco het volgende:
[..]
600 posts.
Dit was deel 2: [Schaatsen] Vrijdag 17 februari: 3.000 meter voor de heren!
Ik was tijdens Turijn ook fanatiek aanwezig hier op het forum maar je kunt van Snellejelle niet zeggen dat ie ordinair aan het spammen was... het overgrote deel waren allemaal goeie posts, met een flinke scheut humor hier en daar maar dat hoort erbij vind ik...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
's Nachts wordt er ook gespamd. Boeit verder niks, alleen kan het beter in een ander forum. Gelukkig dat die spamhazen als Snellejelle en co niet meer topics verzieken zoals bij Turijn. Dat is wel het irritantste, livetopics voor jezelf opeisen om de count, één woord per regel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |