Daarom is het ook cool!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er staan 2 t's in. Dan kan murp toch niet zeiken?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 10 augustus 2008 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap niet waarom Nachtbagger ineens verboden moet worden
Uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:55 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Maar zolang die nog open...![]()
![]()
Game on
![]()
![]()
JE HEBT AL GEWONNEN, KIJK MAARquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
NU EVEN NIET
BEN EVEN AAN HET DISCUSSIEREN MET MURP IN DE FEEDBACK
Trustequote:Op zondag 10 augustus 2008 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
* Terrorizing_Cookie slapen gaat
Nouja, hoop gewoon dat de nachtbaggerreeksen gewoon open blijven...quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:11 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ssst.. geen slapende honden wakker maken
Hoe is het dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:15 schreef Jojoortje het volgende:
Mark
Als murp echte ballen heeft, post hij hier tieten en gaat hij mee baggeren![]()
Slecht.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja soepel!![]()
Met jou ook alles kids achter de rits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder maakt heerlijke spaghettiquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:26 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Mijn moeder maakt heerlijke lasagna. Damn, wat fucking lekker.
Ik zit vol met lasagna.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt heerlijke spaghetti
Heb nu zin in chips tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar dan moet ik naar beneden lopenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik zit vol met lasagna.![]()
Geen chips in huis?
Omdat het leuker is elke nacht een ander, willekeurig baggertopic te hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap niet waarom Nachtbagger ineens verboden moet worden
Baggeraars zijn conservatief.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het leuker is elke nacht een ander, willekeurig baggertopic te hebben.
Als je creativiteit hier verwacht, moet je je verwachtingen bijstellen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef zarGon het volgende:
Zeg A.S.G, nog resultaten binnen van jouw experiment? Of niet uitgevoerd?
Hehe das waar ook.. Was het al bijna vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef zarGon het volgende:
Zeg A.S.G, nog resultaten binnen van jouw experiment? Of niet uitgevoerd?
Wijsneus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor jou of voor de persoon die het onderging?.
Zegt de man die ONZ al lang geleden uit zijn AT heeft geslooptquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je creativiteit hier verwacht, moet je je verwachtingen bijstellen.
Lekkere memmen hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:42 schreef Olep het volgende:
NOU EN!? potverdorie keb geen zin om te googlen
Hihihiihi, een centaur is toch een half mens, half paard? Met als bovenlichaam mens en onderlichaam paard?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik heb een centaur gepijpt!Animal sex is verboden in NL toch?
Een ''hung''? Wattes?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hihihiihi, een centaur is toch een half mens, half paard? Met als bovenlichaam mens en onderlichaam paard?
Hij was zeker hung like a horse? [ afbeelding ].
Vanaf dat moment ging het dus bergafwaarts hier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de man die ONZ al lang geleden uit zijn AT heeft gesloopt
Neenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hung like a horse. Tripod. Babyarmpje. Etcetera, etcetera. Zegt je niets?
Nee. Enig interesse?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:48 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Maar uh, zarGon... Ben jij nog seksueel actief (naast het optellen) geweest de afgelopen dagen?
Oftewel dierenseksquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Maar eigenlijk was dit veel cooler...
(citaat van mijn paddoverslag)
Goed, toen lagen mijn ''vriend'' en ik op mijn bed (het was echt betoverend qua gevoel - net alsof wij in een prachtige magische bos lagen)... Vrij interessante discussie hadden wij over de waarde van geld en dergelijke. Goed, toen wilde hij wel gepijpt worden, en dat vond ik wel goed... Man, ik vond zelfs het pijpen magisch, en geweldig... Ik genoot er zelfs verschrikkelijk van... Maar nu komt het meest bizarre... Ik lag dus op mijn bed, en hij zat op mij, met zijn lul in mijn mond... Ik zag zijn gezicht veranderen in zo'n gezicht van een Romeinse keizer... Heel apart... En op een gegeven moment transformeerde hij in een centaur... Echt, die centaurs uit de laatste Narnia (film)... Echt geweldig/magisch... Ik pijpte een centaur.
[ afbeelding ]
Hung like a horse... Iemand die gezegend is met een grote geslachtsorgaan. Nou ja, altijd de mannelijke sekse, gok ik zo.quote:
Ah, hij is ook uit de kast gekomen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Echt, die centaurs uit de laatste Narnia (film)... Echt geweldig/magisch... Ik pijpte een centaur.
Neen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hung like a horse... Iemand die gezegend is met een grote geslachtsorgaan. Nou ja, altijd de mannelijke sekse, gok ik zo.
Ken jij de verhaal van Mr. Hands (niet)?
Doe niet zo wazig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, hij is ook uit de kast gekomen.
Bij Narnia gaan ze toch zo een kast in enzo, dan beginnen de avonturen toch. Toch? En dan is de grap natuurlijk snel gemaakt. Nou ja, grap. Niet dus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Doe niet zo wazig.Waar heb jij het over?
http://www.encyclopediaofstupid.com/stupid/index.php/Mr._Hands. Leerzaam materiaal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:01 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Neen.![]()
Nee, maar het is meer dat hij 2 meter lang is... Dus... Groots...Maar ja, het was ook geen kleintje nee (maar dat heeft niets met mijn centaurverhaal te maken).
Daar voel je niets van.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Helaasch ben jij een FOK!'er.
Oh, ik heb deel 1 niet gezien...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij Narnia gaan ze toch zo een kast in enzo, dan beginnen de avonturen toch. Toch? En dan is de grap natuurlijk snel gemaakt. Nou ja, grap. Niet dus..
D'r zijn d'r - jawel - boeken van. Als je je eens vervelt...quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh, ik heb deel 1 niet gezien...![]()
En zarGon, moest jij vandaag werken?
En waar komt jouw usernaam vandaan?
Okay dan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.encyclopediaofstupid.com/stupid/index.php/Mr._Hands. Leerzaam materiaal.
Dikke doeiquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
Hallo lieve mensjes op mijn beeldscherm
1) Deze boeken zijn niet nuttig voor mijn kennis.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r zijn d'r - jawel - boeken van. Als je je eens vervelt....
Nope, alleen op de werkdagen. (Hilarisch, niet?!/.)
Mijn username heeft geen afkomst, geen speciale betekenis, geen verhaal en is ook geen willekerige hengst op het toetsenbord. Gewoon, zarGon klonk tof. Het klikte meteen..
Dagonet vertelde mij echter ooit dat zarGon leek op een character uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Zarquon. Hihi.quote:
Nee. Feest jij alleen met beesten, jij centaurenneukert.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
1) Ben jij een feestbeest?
2) Wat spreek jij het vaakst? Nederlands of Turks?
3) Op welke partij stem jij?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Even voor de centaurpijper, waar zat zn lul, op de mensenplek of de paardenplek?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:20 schreef zarQuon het volgende:
[..]
Dagonet vertelde mij echter ooit dat zarGon leek op een character uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Zarquon. Hihi.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:26 schreef zarGon het volgende:
Raar FOK!ken zo, zonder knopjes. Viessss.
1) Nee, ik feest niet met beesten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:25 schreef zarQuon het volgende:
[..]
Nee. Feest jij alleen met beesten, jij centaurenneukert.
Nederlands. Als ik een woord niet weet, schakel ik over naar Engels of Turks, hangt af van de persoon waarmee ik communiceer.
Ik heb nog nooit een partijprogramma helemaal doorgelezen. Tevens ben ik niet echt politiek ingesteld en ik zie wel welke partij ik op stem wanneer de tijd aanbreekt.In ieder geval geen PVDA.
Jouw lul klopt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als een bus of als een zwerende vinger? Snel kiezen, mijnes klopt ook. (. )
Serieuze vraagquote:
C'mon, dan pak ik liever de kipfiletjes uit de vriezer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zal ik een appeltaart bakken?
Elastiekjes nodig zG?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
C'mon, dan pak ik liever de kipfiletjes uit de vriezer.
Tweetalig? Welke taal spreek jij nog meer dan? Aangezien het jouw moedertaal is en jij volbloed bent, klopt het plaatje niet meer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:30 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
1) Nee, ik feest niet met beesten.
2) Dat is grappig. Ik ben ook tweetalig, maar ik schakel nooit over naar mijn moedertaal als ik een woord in het Nederlands niet weet.
3)Deze idioten bepalen jouw grenzen en dergelijke.
En wat ga jij zondag doen? Een plan?
Nou, ik had zijn lul in mijn mond... Zijn lul was menselijk. Alleen zijn middenlichaam was vrij lang, waardoor ik het idee kreeg dat ik een centaur neukte. Ik dacht dat namelijk ook. Ik zou het wel voor jou willen painten, maar dat kost te veel energie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Serieuze vraag
Want als ie ineens verandert zou het alleen kunnen dat ie op de mensenplek zat. En als dat het geval is, gaat het voor mij de grens over naar 'raar'.
Ik wil gewoon weten of ik geschokt moet zijn
Oh, maar ik kan toch volbloed zijn?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tweetalig? Welke taal spreek jij nog meer dan? Aangezien het jouw moedertaal is en jij volbloed bent, klopt het plaatje niet meer?
En morgen? Niet iets speciaals in gedachten. Niet zo heel spannend dus. Et toi?
Dat zou wel mieters zijn anders!quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nou, ik had zijn lul in mijn mond... Zijn lul was menselijk. Alleen zijn middenlichaam was vrij lang, waardoor ik het idee kreeg dat ik een centaur neukte. Ik dacht dat namelijk ook. Ik zou het wel voor jou willen painten, maar dat kost te veel energie.
Oh c'mon, enige mysterie rond de andere zaken kan ik begrijpen, maar zo ontwijken is toch ook nergens voor nodig? Geef je dan opeens te veel prijs ofzo?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:44 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan toch volbloed zijn?Ik ben niet blank.
En over mijn taal kan ik niet veel zeggen, maar die YouTube-filmpjes geven al een indicatie welke taal ik mogelijk kan spreken.
Debat waarover? Nee, ik woon nog bij mijn ouders. D'r is vreemd genoeg geen 18-jaar-oud-dan-ben-je-oud-genoeg-dus-zo-snel-mogelijk-wegwezen-hier-policy bij de Turken.quote:Ik moet een debat voorbereiden.Voor de rest ook niks bijzonders... Lekker slapen, en niets nuttigs doen. Heerlijk. Woon jij ook op kamers?
Hooi is geen stro. Oh, wat haat ik die leraar die dat elke keer zei. HALLO.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:48 schreef porsche1 het volgende:
HOOOOI, zarGon
STROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hooi is geen stro. Oh, wat haat ik die leraar die dat elke keer zei. HALLO.
leraren überhauptquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hooi is geen stro. Oh, wat haat ik die leraar die dat elke keer zei. HALLO.
Sollyquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:49 schreef zarGon het volgende:
Geef je dan opeens te veel prijs ofzo?.
Over onze staatsinrichtingquote:Debat waarover?
Mijn ouders zouden blij zijn met zo'n zoon. Ik ben helaas een kutkind die gelijk na haar middelbare school op kamers wilde.quote:Nee, ik woon nog bij mijn ouders. D'r is vreemd genoeg geen 18-jaar-oud-dan-ben-je-oud-genoeg-dus-zo-snel-mogelijk-wegwezen-hier-policy bij de Turken..
Solly, teveel moeite. Ik raad je overigens wel aan om een keer Hawaiaanse paddo's te gebruiken. Dan heb jij wellicht ook het idee dat jij een centaur pijpt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat zou wel mieters zijn anders!
Sorry doesn't cut it. Serieus, je geeft praktisch al een antwoord, maar concreet weiger je een antwoord te geven. Why?quote:
Waarom zou dat een probleem moeten zijn?quote:[..]
Overigens... Kan jij wel meisjes uitnodigen als jouw ouders thuis zijn?[/sup]
Ik pijp liever mijzelf dan dat ik aan de centaur ga.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Solly, teveel moeite. Ik raad je overigens wel aan om een keer Hawaiaanse paddo's te gebruiken. Dan heb jij wellicht ook het idee dat jij een centaur pijpt.
is dat wel hallal?quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik pijp liever mijzelf dan dat ik aan de centaur ga.
Niet dat ik een autofellatio kan uitvoeren, maar als ik het kon zou het genieten van een voorkeur boven het pijpen van een centaur.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik pijp liever mijzelf dan dat ik aan de centaur ga.
Too much information...quote:Sorry doesn't cut it. Serieus, je geeft praktisch al een antwoord, maar concreet weiger je een antwoord te geven. Why?
Zijn jouw ouders niet islamitisch-conservatief?quote:Waarom zou dat een probleem moeten zijn?
Animalfoob + homofoob + niet open minedquote:Op zondag 10 augustus 2008 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet dat ik een autofellatio kan uitvoeren, maar als ik het kon zou het genieten van een voorkeur boven het pijpen van een centaur.
Ik begrijp t wel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Solly, teveel moeite. Ik raad je overigens wel aan om een keer Hawaiaanse paddo's te gebruiken. Dan heb jij wellicht ook het idee dat jij een centaur pijpt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zal t proberen, en dan allemaal minderjarige centaurmeisjes misbruiken!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:00 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Too much information...
[..]
Oh jee, je vraagt nu wel heel veel door hoor. Classified.quote:Zijn jouw ouders niet islamitisch-conservatief?![]()
Stad in en gehangen met familie in de tuin. Niet de achtertuin, maar een moestuin. Beetje vlees op het vuur endezoot. Vooral een rustdag.quote:Wat heb jij overigens gisteren gedaan?Vrije dag dus.
Dat jij seks met dieren nou okay vindt, maakt mij niet niet open minded. Daar sta ik dus echt niet open voor. Wel voor homo's, maar niet op die manier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:02 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Animalfoob + homofoob + niet open mined
Ontzettend dikke ochtend kutquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, hebben vrouwen last van een vrouwelijke versie van een ODOL, als het ueberhaupt bestaat?
Moestuin... Had laatst een uitzending gezien dat publieke moestuinen de integratie van allochtonen vergroot...quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:07 schreef zarGon het volgende:
Stad in en gehangen met familie in de tuin. Niet de achtertuin, maar een moestuin. Beetje vlees op het vuur endezoot. Vooral een rustdag..
Odol? Leg uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, hebben vrouwen last van een vrouwelijke versie van een ODOL, als het ueberhaupt bestaat?
Hoe vergroot het in hemelsnaam de integratie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Moestuin... Had laatst een uitzending gezien dat publieke moestuinen de integratie van allochtonen vergroot...Niet dat het veel met jouw moestuin te maken heeft, maar wel grappig...
Gezellig. Heb jij veel familie in NL?
Ook nooit gehoord van ODOL? Nou hier komt 'ie: mannen worden 's ochtends wakker met een erectie. En deze wordt ochtenderectie wordt ook wel een Ontzettend Dikke Ochtend Lul genoemd.quote:
ik heb dat echt nooitquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook nooit gehoord van ODOL? Nou hier komt 'ie: mannen worden 's ochtends wakker met een erectie. En deze wordt ochtenderectie wordt ook wel een Ontzettend Dikke Ochtend Lul genoemd.
Publieke moestuinen... De allochtoon & de autochtoon treffen elkaar in zo'n moestuin, en interacteren met elkaar...quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vergroot het in hemelsnaam de integratie?.
Wat is veel? Maar nee, alleen mijn oom en z'n familie. En da's niet echt veel te noemen.
Niet op het Internet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
ontzettend dikke ochtend lul.
Waar was je de afgelopen 10 jaar?
mja dat vraag ik me dus af. meestal als ik een stijve heb gehad dan pis ik heel de plee onder. dus ik twijfel of het echt zo isquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Controleer jij maar of je na je slaap met een stijve wakker of niet..
Nee, ik heb 's ochtends nooit een natte vagina gehad. Maar ik heb idd wel gezien dat dit wel het geval is bij mannen. Apart.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Controleer jij maar of je na je slaap met een stijve wakker of niet..
De moestuin is dan ook the place to be voor interactie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:20 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Publieke moestuinen... De allochtoon & de autochtoon treffen elkaar in zo'n moestuin, en interacteren met elkaar...Maar nogmaals, ik neem aan dat jullie moestuin niet voor het publiek is.
Ah, niet veel dus... Ik heb slechts een achterneef in Limburg. De rest is sporadisch verspreid over de wereld, behalve in Zuid-Amerika, Austratlie en Afrika.
Nee, nog lang niet. Uitgeslapen vandaag. En al zou ik moe zijn, het komt niet vaak voor dat ik nu al in bed zou liggen.quote:Ben jij niet moe?Hoelang slaap jij uit op vrije dagen?
Vreemd genoeg kan ik mijn dromen de laatste tijd niet reconstrueren. Of het moet een lucide droom zijn en die komen niet vaak meer voor. Ik weet wel dat ik er één heb gehad, maar verder is het een grote zwarte gedachte. EN JIJ, EN JIJ?quote:Heb jij recentelijk nog dromen gehad?
heb je in de ochtend als je wakker word niet de drang om schoenen te kopen? of is dat niet vergelijkbaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, ik heb 's ochtends nooit een natte vagina gehad. Maar ik heb idd wel gezien dat dit wel het geval is bij mannen. Apart.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:25 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
heb je in de ochtend als je wakker word niet de drang om schoenen te kopen? of is dat niet vergelijkbaar
Het is inderdaad apart als mannen 's ochtends wakker worden met een natte vagina.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Nee, ik heb 's ochtends nooit een natte vagina gehad. Maar ik heb idd wel gezien dat dit wel het geval is bij mannen. Apart.
Jij bent ook niet erg ruimdenkend!quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is inderdaad apart als mannen 's ochtends wakker worden met een natte vagina.
Is dat zoiets van 'ik voel me kut'... 'Haal je handen dan uit je zakken,quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jij bent ook niet erg ruimdenkend!
Ik voel me klote.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat zoiets van 'ik voel me kut'... 'Haal je handen dan uit je zakken,!'?
ik denk het laatstequote:Op zondag 10 augustus 2008 03:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is hier nu weer aan de hand? Ach laat maar ik lees het morgen wel terug, of overmorgen, of gewoon niet.
den boschquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:04 schreef porsche1 het volgende:
Wat doe je nou populair met je BOTERHAM?!!!!
Maar, maar, die lul moet ook niet dood zijn, dan!quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:00 schreef zarGon het volgende:
[...halal...]
Een lul in mijn mond sowieso niet, schat ik zo.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:43 schreef Valkire het volgende:
Goede morgen allemaal, wilde naar bed maar ben toch maar van gedachten veranderd.
Was jij niet diegene die zo veel liep te klagen om 4 uur nachts van de week?quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo dit draadje is tenminste nog actief zo te zien
Zou kunnen want ik heb altijd wel wat te zeiken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zo veel liep te klagen om 4 uur nachts van de week?![]()
Met aardbeien ofzo.
Ga je nu zelf een potje lopen zeuren?quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:59 schreef vogelkooi het volgende:
Slechte eigenschap, vind ik,
Dat mocht ie willen!quote:
jij bent toch niet zo'n goor mens zonder piemel. zo'n stuk mens wat een grotje heeft. en zo'n wezen wat 2 ronde vormen mee draagt. en dan bedoel ik niet de 2 ronde vormen a la testikels?quote:
Nee, dat is juist of jij moet er een zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:07 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
jij bent toch niet zo'n goor mens zonder piemel. zo'n stuk mens wat een grotje heeft. en zo'n wezen wat 2 ronde vormen mee draagt. en dan bedoel ik niet de 2 ronde vormen a la testikels?
het zal godverdomme toch niet zo zijn dat er een wijf in dit topic zit
Zo zijn ze in het echt ook hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
meisjes op internet zijn: leuk knap en bezet, Knap en gestoord, of aardig maar fucking lelijk
maar verbergen die niet hun .. "dick" ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:20 schreef Dikke-Doei het volgende:
chicks met dicks zijn de enige mensen die ik nog vertrouw. dat zijn de mensen die niet liegen.
We kunnen hem wel helemaal volbaggeren, dan scheelt weer een slotje in deze dure tijdenquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:21 schreef MLI het volgende:
Ochtendbagger?
Gek ben je jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Oldenzaal het volgende:
IS HET NOG NACHT!? BEN IK DRONKEN!? BEN IK GEK!? VERGAAT DE WERELD!?!?!?
Ik heb een betere oplossingquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef lennartb.nl het volgende:
TT even aanpassen naar zondagbagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |