Daarom is het ook cool!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er staan 2 t's in. Dan kan murp toch niet zeiken?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 10 augustus 2008 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap niet waarom Nachtbagger ineens verboden moet worden
Uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:55 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Maar zolang die nog open...![]()
![]()
Game on
![]()
![]()
JE HEBT AL GEWONNEN, KIJK MAARquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
NU EVEN NIET
BEN EVEN AAN HET DISCUSSIEREN MET MURP IN DE FEEDBACK
Trustequote:Op zondag 10 augustus 2008 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
* Terrorizing_Cookie slapen gaat
Nouja, hoop gewoon dat de nachtbaggerreeksen gewoon open blijven...quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:11 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ssst.. geen slapende honden wakker maken
Hoe is het dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:15 schreef Jojoortje het volgende:
Mark
Als murp echte ballen heeft, post hij hier tieten en gaat hij mee baggeren![]()
Slecht.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja soepel!![]()
Met jou ook alles kids achter de rits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder maakt heerlijke spaghettiquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:26 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Mijn moeder maakt heerlijke lasagna. Damn, wat fucking lekker.
Ik zit vol met lasagna.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt heerlijke spaghetti
Heb nu zin in chips tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar dan moet ik naar beneden lopenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik zit vol met lasagna.![]()
Geen chips in huis?
Omdat het leuker is elke nacht een ander, willekeurig baggertopic te hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap niet waarom Nachtbagger ineens verboden moet worden
Baggeraars zijn conservatief.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het leuker is elke nacht een ander, willekeurig baggertopic te hebben.
Als je creativiteit hier verwacht, moet je je verwachtingen bijstellen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef zarGon het volgende:
Zeg A.S.G, nog resultaten binnen van jouw experiment? Of niet uitgevoerd?
Hehe das waar ook.. Was het al bijna vergetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef zarGon het volgende:
Zeg A.S.G, nog resultaten binnen van jouw experiment? Of niet uitgevoerd?
Wijsneus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor jou of voor de persoon die het onderging?.
Zegt de man die ONZ al lang geleden uit zijn AT heeft geslooptquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je creativiteit hier verwacht, moet je je verwachtingen bijstellen.
Lekkere memmen hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:42 schreef Olep het volgende:
NOU EN!? potverdorie keb geen zin om te googlen
Hihihiihi, een centaur is toch een half mens, half paard? Met als bovenlichaam mens en onderlichaam paard?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik heb een centaur gepijpt!Animal sex is verboden in NL toch?
Een ''hung''? Wattes?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hihihiihi, een centaur is toch een half mens, half paard? Met als bovenlichaam mens en onderlichaam paard?
Hij was zeker hung like a horse? [ afbeelding ].
Vanaf dat moment ging het dus bergafwaarts hier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de man die ONZ al lang geleden uit zijn AT heeft gesloopt
Neenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hung like a horse. Tripod. Babyarmpje. Etcetera, etcetera. Zegt je niets?
Nee. Enig interesse?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:48 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Maar uh, zarGon... Ben jij nog seksueel actief (naast het optellen) geweest de afgelopen dagen?
Oftewel dierenseksquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Maar eigenlijk was dit veel cooler...
(citaat van mijn paddoverslag)
Goed, toen lagen mijn ''vriend'' en ik op mijn bed (het was echt betoverend qua gevoel - net alsof wij in een prachtige magische bos lagen)... Vrij interessante discussie hadden wij over de waarde van geld en dergelijke. Goed, toen wilde hij wel gepijpt worden, en dat vond ik wel goed... Man, ik vond zelfs het pijpen magisch, en geweldig... Ik genoot er zelfs verschrikkelijk van... Maar nu komt het meest bizarre... Ik lag dus op mijn bed, en hij zat op mij, met zijn lul in mijn mond... Ik zag zijn gezicht veranderen in zo'n gezicht van een Romeinse keizer... Heel apart... En op een gegeven moment transformeerde hij in een centaur... Echt, die centaurs uit de laatste Narnia (film)... Echt geweldig/magisch... Ik pijpte een centaur.
[ afbeelding ]
Hung like a horse... Iemand die gezegend is met een grote geslachtsorgaan. Nou ja, altijd de mannelijke sekse, gok ik zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |