quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:43 schreef Valkire het volgende:
Goede morgen allemaal, wilde naar bed maar ben toch maar van gedachten veranderd.
Was jij niet diegene die zo veel liep te klagen om 4 uur nachts van de week?quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo dit draadje is tenminste nog actief zo te zien
Zou kunnen want ik heb altijd wel wat te zeiken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zo veel liep te klagen om 4 uur nachts van de week?![]()
Met aardbeien ofzo.
Ga je nu zelf een potje lopen zeuren?quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:59 schreef vogelkooi het volgende:
Slechte eigenschap, vind ik,
Dat mocht ie willen!quote:
jij bent toch niet zo'n goor mens zonder piemel. zo'n stuk mens wat een grotje heeft. en zo'n wezen wat 2 ronde vormen mee draagt. en dan bedoel ik niet de 2 ronde vormen a la testikels?quote:
Nee, dat is juist of jij moet er een zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:07 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
jij bent toch niet zo'n goor mens zonder piemel. zo'n stuk mens wat een grotje heeft. en zo'n wezen wat 2 ronde vormen mee draagt. en dan bedoel ik niet de 2 ronde vormen a la testikels?
het zal godverdomme toch niet zo zijn dat er een wijf in dit topic zit
Zo zijn ze in het echt ook hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:09 schreef Dikke-Doei het volgende:
meisjes op internet zijn: leuk knap en bezet, Knap en gestoord, of aardig maar fucking lelijk
maar verbergen die niet hun .. "dick" ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:20 schreef Dikke-Doei het volgende:
chicks met dicks zijn de enige mensen die ik nog vertrouw. dat zijn de mensen die niet liegen.
We kunnen hem wel helemaal volbaggeren, dan scheelt weer een slotje in deze dure tijdenquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:21 schreef MLI het volgende:
Ochtendbagger?
Gek ben je jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Oldenzaal het volgende:
IS HET NOG NACHT!? BEN IK DRONKEN!? BEN IK GEK!? VERGAAT DE WERELD!?!?!?
Ik heb een betere oplossingquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef lennartb.nl het volgende:
TT even aanpassen naar zondagbagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |