abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60702740
Je zult nu trouwens waarschijnlijk gaan zien dat de tjeteense rebellen zwaar gesteund zullen gaan worden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:49:19 #177
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60702741
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:46 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Lol ze hebben maar 7 vliegtuigen he!! Ze riskeren het echt niet om die ook nog te verliezen.
wellicht dat er enkele Oekrainse vrijwilligers zijn
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60702762
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:46 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Lol ze hebben maar 7 vliegtuigen he!! Ze riskeren het echt niet om die ook nog te verliezen.
Maar dat had ze op de grond een hoop gevaar gescheeld nu zijn bijna alle tanks overhoop geschoten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_60702794
Ik wist eigenlijk niet dat Sevastopol nog gebruikt werd door het Russische leger. Ze hebben het strikt gezien ook toch niet echt nodig, omdat Rusland zelf ook een kust heeft aan de Zwarte Zee.
Dit lijkt me een gevoelig punt, want zowel Sevastopol als de Krim heeft een Russische absolute meerderheid, en de Krim behoort nog maar sinds 1954 tot Oekraïene.
pi_60702825
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Mijn vaders kant zijn inderdaad Tataren uit de Krim, waar mijn opa weer een Nogay is.
Mijn moeders kant is half-Tjetjeens en half Turks (Oghuz/Seltjoeks U name it.)
Ik zeg ook niet dat alles koek en ei was. Ik trok alleen de stelling in twijfel dat de Sovjetunie het ergste van het ergste was.
Over de Krimtataren weet ik niet heel veel, behalve dat zij gedeporteerd zijn na/tijdens WOII en dat hun terugkeer op het einde van de jaren tachtig een twistpunt was met de regering. Beschik jij over cijfers van die slachtingen op Tataren (Krimtataren dan)
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:56:55 #181
203688 Drijfzand
account closed
pi_60702881
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Je zult nu trouwens waarschijnlijk gaan zien dat de tjeteense rebellen zwaar gesteund zullen gaan worden
Door wie? Rusland heeft nu getoond dat ze militair durven ingrijpen als hun belangen bedreigd worden.
too much to do in the real world.
pi_60702931
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 07:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een prachtig conflict dit, en dan die Shakasvilli en Putin! ze verschillen zo van mekaar, echt een wonderlijk contrast.
Van mij mogen de Russen Georgie hebben hoor, het gaat ze echter nog wel wat levens kosten mochten ze daadwerkelijk mal genoeg zijn om dat te doen.
Enfin, de Russen mogen laten zien dat ze nog enige macht hebben en iedereen weet dat de NAVO toch nog wel ergens goed voor is daar dit niet zo uit de hand gelopen was als Georgie bij de NAVO zat.
Ook Israel en de Oekraine hebben even de Russen met mate mogen gallen, alleen voor de VS is het wat sneu maar die hebben projectjes zat.
Heerlijk, ik geef het conflict nog max twee weken en dat is het weer afgelopen en dat kijk ik weer uit naar de confrontatie met Iran!
Je zegt hetzelfde als je eigen familie wordt uitgemoord of verdreven?
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:59:50 #183
798 voyeur
bemoeit zich
pi_60702934
Nog even en Putin is het gelukt om Georgie klaar te stomen voor het Navo lidmaatschap. Het laatste obstakel, de autonome regio's, is fluks verdwenen. Wat een sluw plan van Saakashvili. Gebieden heroisch kwijt geraakt, Russische gevaar weer aangetoond, dus nu snel in de armen van de Navo.

Of zou die het toch niet zo bedoeld hebben
Here we are now, entertain us.
pi_60702956
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 06:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hey als het bij Kosovo wel kan...
[..]

Pas als de Russen opstomen naar de BTC pijpleiding heb je gelijk, eerder niet.

En als we het over olie hebben....
[..]

Huh? Israel in Georgie?
[..]

Ah er valt wat te verdienen.

Denk dat deze vraag dan ook beantwoord is.
[..]

Geen wonder dat Saakashvili de media in Georgie censureert.

En ze leveren ondanks beloftes dat het niet zo is kennelijk nog steeds wapens:

Georgia denies Israeli arms trade freeze reports

--

Gezien dit alles is Jews flee Georgia-Russia border dan ook niet zo verwonderlijk...

allemaal oud nieuws.
Verder zit de VS ook in georgie zo vreemd is het niet dat een aspirant NAVO lid getraind wordt door NAVO (gezinde) landen
pi_60702984
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 04:38 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Dat klopt, ook de Perzen en de Turken konden er wat van en de Mongolen niet te vergeten.
En Engeland, en Nederland, en Frankrijk, en de grieken, en de macedoniers, en de Maya's, etc, etc...
pi_60703119
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Het_hupt het volgende:
Oekraine dreigt met Sebastopol af te sluiten
dat zou een grap zijn maar het is natuurlijk niet gek dat die landen elkaar steunen.
Overigens mocht oekraine er in verzeild raken dan zullen de EU en VS anders reageren
pi_60703157
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:56 schreef Drijfzand het volgende:

[..]

Door wie? Rusland heeft nu getoond dat ze militair durven ingrijpen als hun belangen bedreigd worden.
georgie en oekraine
pi_60703190
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat zou een grap zijn maar het is natuurlijk niet gek dat die landen elkaar steunen.
Overigens mocht oekraine er in verzeild raken dan zullen de EU en VS anders reageren
Waarom zouden ze dan anders reageren?
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60703210
Wel grappig om te horen hoe een Rus over dit alles denkt....(praat ik nu mee op msn).
Hij lijkt er wel aardig wat verstand van te hebben. Obviously staat hij aan Ruslands kant.
pi_60703220
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60703338
Moet je eens zien hoeveel ze ingenomen hebben.
Life is Music
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:23:40 #192
203688 Drijfzand
account closed
pi_60703377
Een woordje van de paus:
quote:
"Also in the name of a shared Christian heritage, refrain from more clashes and from violent retaliation that can degenerate in a wider conflict," Benedict urged, adding that a resumption of peace talks was required.

"Together with our Orthodox brethren, we pray intensely for these intentions, which we trustingly deliver to the intercession of the Holiest Virgin Mary, Mother of God and all Christians," Benedict said.
De heilige maagd moet het oplossen...
too much to do in the real world.
pi_60703392
Georgie associeer ik nu met:

Allah Al Watan Al Malik
pi_60703437
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
Georgie associeer ik nu met:

[ afbeelding ]
Het zal nog wel even duren voordat het jongentje (dus Georgie) valt.
Life is Music
pi_60703485
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:12 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dan anders reageren?
Dat ligt aan de EU en is van veel meer waarde voor de VS en de EU dan georgie
pi_60703515
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:59 schreef voyeur het volgende:

Of zou die het toch niet zo bedoeld hebben
Het vlagvertoon en zijn optreden bij de VN en op TV laten duidelijk een vooropgezet plan zien.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:47:44 #197
798 voyeur
bemoeit zich
pi_60704002
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:29 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Het vlagvertoon en zijn optreden bij de VN en op TV laten duidelijk een vooropgezet plan zien.
Maar wou die nu gewoon de stoere jongen uithangen hopend op steun van het Westen of was hij zo slinks als ik suggeer en heeft hij zijn lastige regio's gedumpt zodat hij lekker bij de Navo kan
Here we are now, entertain us.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:55:43 #198
97934 ASroma
Flamboyant
pi_60704210
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:49 schreef Burakius het volgende:
Nu moeten de Russen de Tjetjenen ook onhankelijk maken? ( En Nogay's en Tataren ook trouwens).
hehehehehe goeie die russen zal die oeseten echt aan hun reet roesten. Die strijder die je telkens op tv ziet komt ook niet echt snugger over btw. Echt zo'n geindoctrineerde werkloze die onderhouden wordt door wat schurken die op macht en geld belust zijn. Putin is gewoon eigenlijk een gevaarlijke figuur in de wereldpolitiek met machtswaanzin. Ach het is ook maar net aan welke je kant staat, van bush kun je precies hetzelfde zeggen natuurlijk.
  FOK!Fotograaf zondag 10 augustus 2008 @ 13:58:24 #199
73911 ultra_ivo
pi_60704284
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:52 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat Sevastopol nog gebruikt werd door het Russische leger. Ze hebben het strikt gezien ook toch niet echt nodig, omdat Rusland zelf ook een kust heeft aan de Zwarte Zee.
Dit lijkt me een gevoelig punt, want zowel Sevastopol als de Krim heeft een Russische absolute meerderheid, en de Krim behoort nog maar sinds 1954 tot Oekraïene.
Oekraïne heeft een jaar of 15 geleden moeten toestaan dat Rusland nog erg lang een deel van de haven van Sebastopol voor zijn vloot mag huren. Dat is een doorn in het oog van de diverse Oekraïense regeringen.
Zeker omdat een deel van de Russische inwoners van de Krim niet eens Russisch maar Sovjet denken en zich nog altijd Sovjet-burger voelen. En dat zijn dan niet alleen de ouderen, ook jongeren denken nog vaker zo.
pi_60704334
Ik zit echt te wachten tot dat er nog iets groots gaat gebeuren!
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')