quote:
NIDquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
Goede klacht! Nope Is Dope hoort inderdaad in KLB!!!
Gast, ik weet dat jij waarschijnlijk niet verder kijkt dan je smerige festival-tentje maar als je een grap maakt, doe het dan goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:47 schreef Gluckskafer het volgende:
nope is dope shizzle fo' my nizzle.
Ik stap wel over naar Hart van Nederland, voor de stoere mannen onder onsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Beauregard het volgende:
OMG, TS kijkt naar het NOS journaal. Volgens mij is ie homo!
Subklacht: TS is homo.
Bonusklacht: TS is homo.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Beauregard het volgende:
OMG, TS kijkt naar het NOS journaal. Volgens mij is ie homo!
Subklacht: TS is homo.
Bonusklacht: TS is homo.
Echte mannen lezen het NRC. En als die uitgelezen is vegen ze hun kont ermee af, alvorens de krant af te geven bij de buurman.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:54 schreef Nilesss het volgende:
[..]
Ik stap wel over naar Hart van Nederland, voor de stoere mannen onder ons.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Echte mannen lezen het NRC. En als die uitgelezen is vegen ze hun kont ermee af, alvorens de krant af te geven bij de buurman.
Mensen die naar het journaal kijken.
Journaal in Nederland is gay. Ik wil CNN-achtige toestanden in Nederland. Alleen jammer dat er dan de hele dag hetzelfde op zou zijn omdat er hier geen fuck gebeurt, teveel buitenlandcorrespondentie te duur is en 24/7 live broadcasting niet binnen het budget valt.
Wat dan wel? De Annual Linedancing Convention in Almelo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef Treces het volgende:
Overigens is het niet de grootste Dance-Event van de benelux
Welk event dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef Treces het volgende:
Overigens is het niet de grootste Dance-Event van de benelux
Google leert mij dat het grootste van de Benelux de FFWD Dance Parade in Rotterdam de grootste zou zijn.quote:
Valt (en erger ik me dan ook mateloos aan) ook vaak op ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is me al vaker opgevallen dat de mainstream media op die manier verslag doen van dance-events ja
Dude, waar heb je het nou weer over?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef Nilesss het volgende:
[..]
Gast, ik weet dat jij waarschijnlijk niet verder kijkt dan je smerige festival-tentje maar als je een grap maakt, doe het dan goed. NID is geen hiphop, dus je hoeft ook geen Snoop Dogg-taal te gebruiken.
Ik ga toch ook niet grunchen als ik een concert van Oasis na wil doen?
Dat jij zo simpel bent, dat wanneer je het woordje 'dope' hoort, Snoop Dogg na probeert te doen terwijl het om een dance-feest gaatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dude, waar heb je het nou weer over?
Inderdaad, niet "Dancefeest X is voor de tiende keer georganiseerd er kwamen x-aantal bezoekers en het was een succes"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is me al vaker opgevallen dat de mainstream media op die manier verslag doen van dance-events ja
ey kil luister ik ben gewoon Suriquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef Nilesss het volgende:
[..]
Dat jij zo simpel bent, dat wanneer je het woordje 'dope' hoort, Snoop Dogg na probeert te doen terwijl het om een dance-feest gaat.
Heel erg ja, vermeld er dan ook even bij dat er meer dan 40.000 bezoekers komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:50 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, niet "Dancefeest X is voor de tiende keer georganiseerd er kwamen x-aantal bezoekers en het was een succes"
Maar: "Bij Dancefeest X zijn 10 mensen aangehouden die drugs bij zich hadden"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |