zoiets?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:50 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[blablabla...]
Aangeboren krulhaar, donkerblond maar ik hoor er niet meer bij.
Ginger kids have no soul. Ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:05 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
@ afjacos: wat is een ginger
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ginger kids have no soul. Ken je klassiekers.
Oh die Ginger van South Park.Die ken ik, maar dat zoiets dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ginger kids have no soul. Ken je klassiekers.
Dat word dus douchenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:43 schreef ruby het volgende:
Leuke vraag van die malloot of je de gaskamer wil omdat je krulhaar hebt.....
Ik heb ook krulhaar.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
Je eigen schuld, je moet ook niet het gesprek met dat soort niveauloze figuren aangaan, want ze kunnen niet aan jouw niveau tippen, dus komen ze met kansloze uitspraken.
Wat jij had moeten doen, was een houten stoel kapot slaan, en het gezicht van die gast tot pulp moeten slaan met een houten stoelpoot.
Tegenwoordig mag je best wat mondiger zijn, en niet zo over je heen laten lopen!
Die krullen bevinden zich rondom de schaamstreek omdat den Joodsche zamenzwering het daglicht immers niet kan verdragen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
Heb jij ooit iemand met stijl haar gezien dan @ zijn/haar lul of kut ?
Ik niet
Tis toch normaal die krullen
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |