profiel van postmortumquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef postmortum het volgende:
in bijna in ieder topic in klb iets posten
maar het is een soort verslavingquote:
Zucht, als je dan eens onderzoek doet...doe het dan goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
profiel van postmortum
aantal posts: 10939 (gemiddeld 13 per dag)
Klaagbaak
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!
Topics: 80640
Fail.
Het is een onzintopic, dus dan ga ik ook onzinnig reageren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zucht, als je dan eens onderzoek doet...doe het dan goed.
Die posts zijn over een periode van X jaar, de topics zijn over een periode van X + Y jaar. Dat is appels met peren vergelijken.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is een onzintopic, dus dan ga ik ook onzinnig reageren.
En niet al TS zijn posts zijn in KLB.
misschien zijn er medicijnen voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef postmortum het volgende:
in bijna in ieder topic in klb iets posten
Inderdaad, je was al een paar dagen geband en stuur je me opeens PM'squote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar het is een soort verslavingtijdens mijn ban had ik serieus afkickverschijnselen
Ik pest je nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef postmortum het volgende:
waar zijn de mods jullie pesten mij
Slotje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef postmortum het volgende:
Daar vraag je dan ook omquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef postmortum het volgende:
pipo de clownen klonen off coursequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, je was al een paar dagen geband en stuur je me opeens PM'sIk dacht al; Wat doe jij Fok! als je nie mag posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |