Vertel mij even hoeveel ik wettelijk verplicht ben te gebruiken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef Lambiekje het volgende:
we mogen niet protesteren dat is opruiing.
Bijna niemand trapt daarin.quote:En een tweede punt is .. men is in de veronderstelling dat het voor het milieu is.
Nou, we kunnen weldegelijk meer willen verbruiken dan we naar boven kunnen halen/kunnen verwerken.quote:een derde grap is .. olie KAN helemaal niet opraken.
De olie wordt opgepompt door landen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, als er een kartel zou zijn dan hadden we allang 1000 dollar per vat betaaltquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kan het niet zo zijn dat het voor de buitenkant is dat ze niet eens kunnen worden. Maar intern allang zijn maar politici en industrie dealtjes hebben ....?!
De olievoorraden worden toch ook schromelijk overdreven ?!
[..]
Hebben mensen A Crude Awakening wel gezien.?!
Nee inderdaad,quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een derde grap is .. olie KAN helemaal niet opraken.
Dus iedereen móet wel olie gebruiken, maar het is gek dat de prijs zo hoog ligt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
we mogen niet protesteren dat is opruiing.
En een tweede punt is .. men is in de veronderstelling dat het voor het milieu is. We moeten toch naar onze werk dus men gaat maar door Men o men wat zitten die shell-mannetjes in hun handen te klappen.
Dat doet er niet eens toe. Het gaat om de SNELHEID waarmee we olie kunnen winnen.quote:een derde grap is .. olie KAN helemaal niet opraken.
Ik meende 5 tot 25 dollar per vat. Afhankelijk van locatie waar deze wordt opgepompt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Lambiekje het volgende:
Productiekosten is goedkoper dan 10 jaar terug.
Olie kost nog steeds 2$ à 3$ per vat. We worden genept!
Maar ach waar komen de woekerwinsten van dan?
het oppompen zal niet veel kosten , maar daar gaat het niet om , het gaat om de hoeveelheid beschikbaar voor de economie.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik meende 5 tot 25 dollar per vat. Afhankelijk van locatie waar deze wordt opgepompt.
+ de productie wordt ook beïnvloed door oorlogen, rampen, stakend volk.
De vraag is: zijn er eigenlijk wel betrouwbare bronnen?
Wetenschap heeft daar toch een andere mening over ....quote:
Nee. Maar een ding is duidelijk,140 is niet reeel. zeker met de woekerwinsten van Shellquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik meende 5 tot 25 dollar per vat. Afhankelijk van locatie waar deze wordt opgepompt.
+ de productie wordt ook beïnvloed door oorlogen, rampen, stakend volk.
De vraag is: zijn er eigenlijk wel betrouwbare bronnen?
Stel dat het waar is wat daar staat.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wetenschap heeft daar toch een andere mening over ....
Nope inderdaad, we kunnen als westerse wereld alles nog makkelijk betalenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:17 schreef Hopsaflops het volgende:
olie kost geen drol?
[ afbeelding ]
Geen drolquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:17 schreef Hopsaflops het volgende:
olie kost geen drol?
[ afbeelding ]
Dat had je beter een paar weken geleden kunnen doen aangezien de dollar alweer een paar weken aardig in waarde aan het stijgen is:quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef ouderejongere het volgende:
Ik moet vandaag nog naar de bank om een dollarrekening te openen, dan kan ik over 2 jaar goed cashen.
Dat noem jij nu onterecht wetenschapquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wetenschap heeft daar toch een andere mening over ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |