quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want het zag er ook zooo echt uit waardoor iedereen het wil proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
like?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef Flitspaal het volgende:
Elke keer als ik The Game zie vind ik hem slechter. Ik ontdek steeds meer onzin er in.
onderbroekscene met David Bowiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:56 schreef Falco het volgende:
The X Files: I Want to Believe
Nooit echt de serie gevolgd, dus vergelijkingsmateriaal ontbreekt, maar dit voelde wel aan als een uitgerekte aflevering. Mên, wat is die Scully zwaar irritant en wat is het jammer dat de rol van Xzibit niet verder uitgediept werd. Hij is immers cool. Voor de rest erg standaard met een overdosisje drama. Cijfer: 5
Zoolander
Wat een onnuttige film. Hier hoeven niet meer woorden aan vuil gemaakt te worden. Cijfer: 4
lolbroekquote:
Je weet hoe het in onze er aan toe gaat, zie de EvenApeldoorn-reclame!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:33 schreef Karina het volgende:
Felon
Wade is een brave huisvader die op een dag een inbreker doodslaat met een honkbalknuppel. Hij komt in de gevangenis terecht, tussen de harde criminelen en gangs. In de gevangenis vinden (natuurlijk) allerlei misstanden plaats, de bewakers kijken toe hoe de gevangenen met elkaar vechten en schieten af en toe op ze met rubber kogels.
Als je een gevangenis ziet in een Amerikaanse film, vraag ik me altijd af of het er echt zo aan toe gaat.
Hele goede film, veel aktie, een goed verhaal en goed acteerwerk. Aanrader wat mij betreft.
Volgens mij heeft Sandler het zelf geschreven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
En daarnaast het is gewoon NIET grappig. Welke onverlaat verzint z'n scene uberhaupt?
ach..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want het zag er ook zooo echt uit waardoor iedereen het wil proberen
Wat is de overeenkomst dan tussen 'zulke' films?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same here actually: LOTR, Harry Snotter, en idd Godfather. Zulke films kunnen mij ook niet boeien.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen. De laatste keer vond ik 'm ook minder dan de eerste keer. Zo'n gimmick maakt de eerste keer natuurlijk veel meer indruk en eist daardoor alle aandacht op, denk ik. Maar slecht wil ik 'm zeker niet noemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef Flitspaal het volgende:
Elke keer als ik The Game zie vind ik hem slechter. Ik ontdek steeds meer onzin er in.
Ik had idd niet gehoord van dat prison experiment,Dat verklaart voor mij een hoop.Maar die situatie in Irak is echt en ik vond het gegeven ongeloofwaardig dat zoiets in zo een korte tijd omsloeg.quote:Helemaal niets overdreven. Ben bang dat de realiteit zelfs ernstiger is.
Zo extreem is de mens nu eenmaal en het is berust op realiteit. in 3 dagen moest het prisonexperiment afgekapt worden omdat er anders slachtofffers zouden vallen. Het enige wat dus wel gedaan is in de film is waar de reallife test gestopt is dat er dus slachtoffers vielen. Maar 100% dat het prisonexpiriment geescaleert heeft.
Dat je de ene dag nog je beste vriend/klasgenoot is kan je binnen 72 uur extreem inhumaan vernederen. En alleen om het feit dat jij als cipier bent ingedeeld en je vriend als gevangene.
Of ben je zo naief om te denken dat onze militairen samen met de Amerikanen zich netjes gedragen bij de gevangen Irakezen ?!
ja dat het ik dus ook na het zien van die film tot dat ik besefde dat het op realiteit berust. En dat is best beangstigend.!?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik had idd niet gehoord van dat prison experiment,Dat verklaart voor mij een hoop.Maar die situatie in Irak is echt en ik vond het gegeven ongeloofwaardig dat zoiets in zo een korte tijd omsloeg.
Ja,dat zeker.quote:ja dat het ik dus ook na het zien van die film tot dat ik besefde dat het op realiteit berust. En dat is best beangstigend.!?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef Lambiekje het volgende:
Get Smart's Bruce and Lloyd Out of Control (2008)
Ik dacht dat ik die andere Get Smart hadden binnen gehaald. Was ik even bedonderd
en maar wachten en maar wachten tot Steve Carell in beeld zou komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |