quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Die Duffy is wel zo kankerlelijk![]()
Ja sorry kheb dit hele topic gemist, was in Amsterdam. Maar ik zag die post en ik dacht daar moet ik op reagerenquote:
Ach, er is altijd wel een excuus waarom PSV kampioen werd, ja de keeper dan weer geluk etc etc.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Alex, Cocu en Vennegoor zijn alledrie nooit zo bepalend geweest voor PSV als Gomes. Dat is, misschien op Sar na de beste keeper die ooit in de Eredivisie gespeeld heeft. Die heeft elk seizoen minstens 10 punten voor jullie gepakt. En ook wat onmogelijke overwinningen in Europa. Ik kan me de 119e minuut van jullie tegen de Spurs nog wel herinneren
Die staat toch al in de OP? Tussen Eddie Hitler en Richard Richard in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze grafslet toch?
[ afbeelding ]
Meningen verschillen. En groter dan Ajax worden jullie toch nooitquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach, er is altijd wel een excuus waarom PSV kampioen werd, ja de keeper dan weer geluk etc etc.
Ajax is gewoon niet goed genoeg gebleken de afgelopen seizoenen
Quote ter goede orde.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die staat toch al in de OP? Tussen Eddie Hitler en Richard Richard in.
Yikesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze grafslet toch?
[ afbeelding ]
Respect -1 voor 1136quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Die Duffy is wel zo kankerlelijk![]()
Serieus, wat een nepfoto'squote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Respect -1 voor 1136
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
U heeft mij diep beledigd met uw opmerking over Duffy![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Respect -1 voor 1136
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
U heeft mij diep beledigd met uw opmerking over Duffy![]()
*kras kras*
Weet je hoe mooi zij in het echt is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Serieus, wat een nepfoto's
Kijk nog een keer naar de foto hierboven en stel alsjeblieft je mening bij
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je hoe mooi zij in het echt is?ze is gewoon niet fotogeniek. Duffy is mijn held.
Hush my baby baby, don't you cryyyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Weet je, bekijk het maar met jullie OPBeetje Duffy beledigen.
![]()
*rent jankend de tent uit*
Daar schop ik mijn kreeft nog vanaf, laat staan mijn baardagaamquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Weet je, bekijk het maar met jullie OPBeetje Duffy beledigen met z'n allen.
![]()
*rent jankend de tent uit*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |