Daarvan zijn wij op de hoogte Deo, ik vroeg daarom ook wat er mis was met de vraag die jou gesteld werd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik spreek alleen uit ervaring beste kerel, sc's wat teveel invrowd is leven niet erg lang namelijk
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Klik eens op een willekeurige TT?
Ja, maar wij zijn gewoon wel tofquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sorry, ik ben gewoon gewend aan de tijd dat elke vorm van SC de kiem in werd gesmoord in KLB :")
daarom laat juup ons ook met rustquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn gewoon wel tofplus, zo blijft de rest van KLB een beetje schoon van alle bagger.
Mooi, want ONZ is toch helemaal verkankertquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn gewoon wel tofplus, zo blijft de rest van KLB een beetje schoon van alle bagger.
ONZquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mooi, want ONZ is toch helemaal verkankert
ik wist niet eens dat ie een broertje had.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ONZ![]()
Trouwens, volgens mij weet iedereen die een beetje KLB bezoekt ook dat PK zijn broertje jarig is
Staat vanaf vanacht al in de helft van zijn postsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ie een broertje had.
Misschien een Al Bundy (Married with Children) als voorbeelfiguur ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
zijn er nog meer ideeën van door SC helden?
Kankerlul.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
De echte bezoekers komen 's nachts, dan is dit het drukste topic op Fok! volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
Keurig dat deze reeks nog steeds loopt.
ben je al met 1 bezig voor onze *kuch* geliefde Limburger Maikuuul?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
meer lekkere wijven ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
Hoe beeld je dat uit? Ik denk niet dat Yvonne met haar gezicht en als onderschrift kankerlul in de heldenlijst wil staan..quote:
maikuuul die pwnt toch groentes bij de loller1000quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ben je al met 1 bezig voor onze *kuch* geliefde Limburger Maikuuul?
pwndequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef gers het volgende:
[..]
maikuuul die pwnt toch groentes bij de loller1000
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pwndehij werkt er niet meer
ja, hij is niet echt onderwerp geweest van een SC deel, maar hij moet er eigenlijk wel in ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat heeft die met deze SC te maken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, hij is niet echt onderwerp geweest van een SC deel, maar hij moet er eigenlijk wel in ja.
Nou ik lees het vanavond wel.![]()
Baggerze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |